Publikacja: | Strona główna / Aktualności / Wydarzenia / CKP /

Każda edycja Mail My Day to spotkanie mocno edukacyjne i inspirujące, które pozwala na wymianę doświadczeń oraz poszerzenie siatki kontaktów.

Paweł Sala

Pierwszy dzień konferencji to prelekcje polskich i światowych ekspertów. OpróczMichała Sadowskiego (Brand24), Wojciecha Tomaszewskiego (Answear.com), Piotrka Koniecznego (Niebezpiecznik,pl) czy Natalii Hatalskiej wystąpią również Tahir Fayyaz(Google) oraz Guy Hanson (Retur Path). Chesz poznać wszystkich prelegentów? Wejdź na www.mailmyday.pl.

Na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się drugiego dnia konferencji. W tym roku, możesz wybrać z pośród 5 różnych warsztatów, dzięki którym poznasz narzędzia przydatne każdemu marketerowi.

Dlaczego warto być na Mail My Day 2016?

  • Posłuchasz inspirujących wystąpień
  • Poznasz tajniki skutecznych działań email marketingowych
  • Rozszerzysz swoją wiedzę
  • Wymienisz doświadczenia z ekspertami i innymi marketerami

 

Czas i miejsce:

20-21 kwietnia 2016 r., Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa

Zarejestruj się jeszcze dziś! Specjalnie dla Ciebie rabat 20%, użyj kodu: CKPL.

Na konferencję zaprasza Paweł Sala, Managing Director and co-founder FreshMaila, wykładowca studiów podyplomowych E-marketing Uczelni Łazarskiego.

Zobacz video zaproszenie.

Polecamy!