Publikacja: | Aktualności / Studenci /

Podnoszenie efektywności nauki, zwiększenie zaufania do własnych zdolności, poprawne zarządzanie czasem - to tylko niektóre kompetencje, które możecie rozwijać podczas spotkań w Akademickiej Poradni Dydaktycznej.

Głównym celem Akademickiej Poradni Dydaktycznej jest wykorzystanie współczesnych osiągnięć dydaktyki szkoły wyższej w poszukiwaniu odpowiedzi na następujące pytania:

  • jak wycisnąć maksimum z tego, co student wkłada w proces nauki;
  • jak studiować, aby efektywność była większa, nauka łatwiejsza, a wyniki lepsze;
  • jak poprawić nastawienie mentalne i zwiększyć wiarę we własne możliwości;
  • jak wspomóc zaufanie do własnych zdolności;
  • jak uczynić studiowanie źródłem zadowolenia;
  • jak przekształcać naukę w zabawę.

Sekcja I   Techniki studiowania                          

  • zarządzanie czasem
  • sposoby czytania
  • metody robienia notatek
  • techniki zapamiętywania

Sekcja II   Przystępowanie do testów i egzaminów

  • podejście do zadawanych prac
  • sposoby zaliczania

Sekcja III    Myślenie holistyczne

  • studiowanie a myślenie systemowe
  • studiowanie a myślenie stochastyczne
  • studiowanie a savoir-vivre

Szara jest wszelka teoria, drogi przyjacielu, a tylko złote drzewo życia jest wiecznie zielone…
J.W. Goethe  Faust                                                                                                                          

Sposób korzystania z działalności Poradni:   

  • Na spotkania (indywidualne lub grupowe) z prowadzącymi Poradnię studenci umawiają się telefonicznie.
  • Poradnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia.
  • Poradnię prowadzi St. Wykładowca Ryszard Grupiński
    tel. 22 54 35 316
    kom. 508 245 170

Skład: