XIII edycja Giełdy Pracodawców Uczelni Łazarskiego
26 października (środa) 2016 r.

Giełda Pracodawców to wydarzenie organizowane przez Dział Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego, w którym corocznie bierze udział kilkadziesiąt firm. 

Głównym celem Giełdy Pracodawców jest promocja aktywnych postaw na rynku pracy wśród młodzieży akademickiej oraz ułatwienie studentom i absolwentom nawiązania bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami poszczególnych instytucji. 
Odwiedzający targi, mają możliwość zapoznania się z ofertami przygotowanymi przez pracodawców oraz złożenie dokumentów aplikacyjnych, a także uzyskanie cennych rad dotyczących przebiegu rekrutacji. Uczestnictwo w Giełdzie Pracodawców to okazja, do poczynienia pierwszych korków na rynku pracy oraz szansa na świadomy wybór dalszej ścieżki zawodowej.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z Giełdy Pracodawców 2016 - FOTORELACJA

26 października 2016 r. na Uczelni Łazarskiego oferty pracy, praktyk i staży zaprezentowały następujące instytucje:

Ana Dance StudioAna Dance Studio to nowy punkt na tanecznej mapie Warszawy. Taneczny punkt na mapie Warszawy. Choć powstaliśmy w 2015 r., już teraz stawiamy sobie za cel bycie miejscem otwartym dla każdego bez względu na wiek i umiejętności taneczne. Miejscem, które oferuje swoim klientom indywidualne podejście do ich potrzeb i możliwości. Miejscem, które z klientów uczyni bliskich znajomych dzięki swojemu profesjonalizmowi i atmosferze, którą kreuje. Miejscem, które nie tylko uczy tańczyć ale także przekazuje pozytywne emocje. Właścicielka studia Ana Dance Studio - Anna Tkaczyk w swojej ekipie ma ludzi pełnych pasji. Nie ma u Nas miejsca na nudę. Kochamy to co robimy, zarażamy tańcem i będziemy kontynuować naszą pasję na pełnych obrotach! Jeśli kochacie taniec, aktywność ruchową, jesteście prawdziwymi pasjonatami - czekamy na Was!

Nasze studio znajduje się na warszawskich Bielanach na ul. Lektykarskiej 44. Bliskość metra Stare Bielany, Marymontu oraz Placu Wilsona. Dotrzecie do Nas bez problemu!

ASD ConsultingASD Consulting jest firmą doradztwa strategicznego i operacyjnego. Głównym profilem działalności jest projektowanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań, które eliminują problemy organizacyjne, procesowe i techniczne w środowiskach produkcyjnych, usługowych i logistycznych. Do metod wykorzystywanych przez konsultantów ASD należą m.in.: Lean Management, Six Sigma, MTM, Kaizen, Autonomous Cluster Management, Sztuczna Inteligencja, Data Mining, Big Data. Na liście Klientów firmy są m.in.: Polpharma, Fiat Auto, Link, AkzoNobel, Harper Hygienics, Polfa Warszawa, Blikle, Belvedere, Credit Agricole, Trinity Corporate, Olewnik, Neuca, Farmada Transport.

ASD Consulting
ul. Hanki Czaki 2 lok I
01-588 Warszawa, Polska
Office: +48 883 103 100
biuro@asdc.pl
www.asdconsulting.pl

ASSIDUUS - doradztwo finansoweASSIDUUS to niezależna firma doradztwa finansowego, którą tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem na rynku finansowym. Jeżeli jesteś osobą aktywną, gotową na zmiany i otwartą na ciekawe projekty, to dołącz do nas i wybierz swoją ścieżkę kariery. Cenimy sobie ambicję oraz chęć współpracy i rozwoju. Chcemy, aby nasi Pracownicy budowali swoją bezpieczną przyszłość i finansową niezależność.

ASSIDUUS INVESTMENT PARTNERS SP. Z O.O.
ul. Domaniewska 45
02-672 Warszawa
+48 22 395 52 45
biuro@assiduus.pl
www.assiduus.pl/

awanser - pracodawca internetowyAwanser.pl to serwis internetowy do pracy zdalnej, w którym proces rekrutacji i ścieżka rozwoju jest połączona z nauką oraz osiąganymi wynikami. Poszukujemy osób otwartych na zdobywanie nowego doświadczenia, sprawdzenie swoich umiejętności i podniesienie swoich kompetencji. Na awanser.pl można pracować zarówno samodzielnie, jak i zespołowo, wykorzystując dostępne oraz sprawdzone aplikacje do organizacji pracy. 
Osoby samodzielnie rozpoczynające pracę zdobędą doświadczenie w zawodzie:

  • Doradca ds. ubezpieczeń
  • Doradca ds. finansów
  • Doradca ds. optymalizacji kosztów

Jeżeli będziesz zadowolony ze swojej pracy i osiąganych wyników, to czekają na Ciebie kolejne etapy rozwoju kariery, nowe możliwości do zdobywania doświadczenia i uzyskiwania wysokich zarobków. 

Zachęcamy również do pracy zespołowej, w której podział obowiązków pozwala osiągnąć lepsze wyniki oraz uzyskać doświadczenie w wybranym przez siebie obszarze zainteresowania. Dlatego z wybranymi zespołami wspólnie pracujemy nad pomysłami, celami biznesowymi, wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne, marketingowe i sprzedażowe.

Awanser.pl może być akceleratorem Twojej przedsiębiorczości, pomysłowości i rozwoju zawodowego.

Awans Sp. z o.o.     
ul. Trębacka 4
00-074 Warszawa
tel.: 792 981 990
www.awanser.pl
biuro@awanser.pl 

Beer FingersBeer Fingers to dynamicznie rozwijająca się firma FMCG ze 100% kapitałem polskim. Jesteśmy producentem jedynych na rynku, opatentowanych w Polsce PODWÓJNYCH PALUSZKÓW. Wypiekane przez Beerfingers paluszki, podbijają serca smakoszy w kraju i za granicą. Nasza firma jest laureatem licznych nagród z zakresu przedsiębiorczości i innowacyjnych technik sprzedaży.
Promujemy nasze produkty przy pomocy klasycznego wsparcia BTL, mobilnej aplikacji na telefon oraz korzystamy z oryginalnej, autorskiej formy promocji i sprzedaży bezpośredniej. Nasze produkty oferujemy „z dojazdem do klienta”, używając do tego floty mobilnych stanowisk reklamowo-sprzedażowych, wybudowanych na bazie trójkołowych platform rowerowych. Przy pomocy rowerów prowadzimy też promocję i sprzedaż sezonową, oraz organizujemy degustacje w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Nasze rowery oferujemy również jako powierzchnię reklamową do promowania produktów partnerskich.

Poszukujemy młodych osób które chcą odbyć u nas staż i zdobywać doświadczenie w charakterze przedstawiciela handlowego, a także promotora wizerunku marki PODWÓJNE PALUSZKI.  Mile widziane osoby z kierunków marketingowo-handlowych. Z nastawieniem twórczym, pomysłami na rozwinięcie sprzedaży oraz chęcią nauki nietypowych technik promocji marki.

Beer Fingers Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
www.beerfingers.pl
www.facebook.com/PodwojnePaluszki

BNP Paribas Securities ServicesBNP PARIBAS SECURITIES SERVICES is a wholly owned subsidiary of BNP Paribas specialising in the administration and protection of financial securities for institutional investors, financial intermediaries and major companies worldwide. We are present in 34 countries across 5 continents and cover more than 100 markets.

As leading global custodians, we serve a range of clients such as fund managers (including alternative funds), insurance companies, sovereign-wealth funds, pension funds, brokers and investment banks, commercial banks, major companies and issuers.

Our ideal candidate:

Financial professionals, recent graduates and students, team-oriented, innovative, stress resilient, open-minded, analytical skills, willing to learn, adaptable, communicative candidates.

Our requirements:

Graduates with majors in finance, accounting, economics, management, IT, quantitative methods, econometrics and philology, fluency in English and/or knowledge of another European foreign language (French, German, Italian, Spanish, Dutch), knowledge of securities services environment will be an advantage.

How to join us:

To find out more about our vacancies, please follow the link below and choose BNP Paribas Securities Services:

http://bgzbnpparibas.pl/kariera/aplikuj-teraz-bp2s-en.htm

All applications are reviewed to find the best match for our organisation. A member of the HR team will contact all candidates that meet our needs. Following this initial conversation, all successful candidates will be invited to an interview with representatives of the business.

Services provided by Warsaw:

Local custody
Fund Accounting
Reconciliation
Settlements
Static Data
Investment Compliance
Pricing and Asset Creation
Transfer Agency
Cash Monitoring
Corporate Actions
Dealing
Operational Risk
Middle Office

Our address:

BNP Paribas Securities Services S.K.A.
Oddzial w Polsce
Plac Europejski 6
00-844 Warsaw, Poland
www.securities.bnpparibas.com/poland.html

BPX SABPX SA to firma doradcza, której trzon tworzą konsultanci, zajmujący się wdrożeniami systemów informatycznych klasy ERP i Business Intelligence. W ofercie firmy są także usługi konsultingowe, których celem strategicznym jest zwiększanie efektywności zarządzania. Systemy, które oferujemy, mogą obejmować większość obszarów funkcjonalnych w firmie. W sytuacji, gdy firma posiada już podstawowe komponenty, nasz zespół może podjąć się wdrożenia dodatkowych funkcjonalności.

Aktualnie w naszej ofercie posiadamy:

Akademia BPX – Praktyki i staże: http://www.bpxglobal.pl/akademia-bpx/praktyki-i-staze/

BPX S.A.
Biuro w Warszawie
ul. Wirażowa 119
02-145 Warszawa
Tel. (+48) 22 350 74 55
Praktyki w BPX:
e-mail: kariera@bpx.pl

CHEP Polska Sp. z o.o.CHEP, należący do Grupy Brambles, jest globalnym liderem w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu łańcucha dostaw, obsługującym sektory FMCG oraz sektor detaliczny w ponad 60 krajach. CHEP oferuje usługę poolingu, która polega na współużytkowaniu stałej jakości palet przez wielu klientów. Na całym świecie zatrudniamy ponad 14 000 pełnych pasji osób, gotowych do rozwoju w zróżnicowanym i międzynarodowym otoczeniu.

Jeśli jesteś studentem lub absolwentem poszukującym firmy, w której chciałbyś rozpocząć karierę: CHEP to właściwy wybór. Jesteśmy przyjaźnie nastawioną firmą, gdzie możesz z pasją pracować nad ciekawymi projektami i stawiać czoło przeróżnym wyzwaniom, jednocześnie będąc częścią odnoszącego sukcesy zespołu. Wielu studentów, którzy zaczęli pracę w naszej firmie jako stażyści, dziś są pełnoetatowymi pracownikami na wysokich szczeblach organizacji. Staż u nas jest także dobrą okazją, aby postawić pierwsze kroki w biznesie i wybrać pożądany obszar specjalizacji zawodowej.

CHEP Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 41, Warszawa
www.goforchep.com/pl

Contract Administration / TGC Ordowska Kancelaria PrawniczaJesteśmy Grupą spółek wyspecjalizowanych w usługach profesjonalnych dla firm. Poprzez ponad 500 pracowników i siedem biur (Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Praga, Brno, Bratysława) w trzech krajach (Polska, Czechy, Słowacja) obsługujemy codziennie ponad 700 międzynarodowych i lokalnych klientów. Nasze specjalizacje to: outsourcing kadr i płac oraz księgowości, audyt, doradztwo podatkowe, biznesowe oraz prawne.

W ramach naszej Grupy oferujemy trzymiesięczne programy stażowe dla studentów i absolwentów. Nie ma dla nas znaczenia kierunek, który studiujesz, a to, że jesteś dostępny min. 20h w tygodniu, znasz język angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym oraz szybko przyswajasz wiedzę. U nas możesz rozwijać się w księgowości, podatkach, audycie, kadrach, płacach, prawie, doradztwie biznesowym, IT. Pracujemy dla znanych międzynarodowych i lokalnych firm, więc szybko staniesz się ekspertem w różnych branżach. Mamy rozbudowany pakiet socjalny składający się z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego, kursów językowych online, zaś atmosfera pracy u nas nie ma sobie równej!

Contract Administration Sp. z o.o. / TGC Ordowska Kancelaria Prawnicza Sp. k. 
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa

Erasmus+Dział Programów Międzynarodowych Uczelni Łazarskiego jest jednostką uczelni działającą na rzecz wzmocnienia i rozszerzenia wymiaru prowadzonej współpracy międzynarodowej m.in. w aspekcie mobilności studentów i absolwentów. W ramach swojej działalności obsługuje program Erasmus+, umożliwiając studentom wyjazdy zagraniczne na studia i praktyki studenckie zaś absolwentom – na staże zawodowe.  

Zapraszamy wszystkich studentów do zapoznania się z warunkami udziału w programie Erasmus+ i możliwościami jakie stwarza w zakresie podnoszenia swoich kwalifikacji, zdobywania doświadczenia na międzynarodowym rynku pracy i zwiększenia szans na zatrudnienie.

E100Od ponad 15 lat  firma E100 oferuje profesjonalnym przewoźnikom możliwość korzystania z usług i produktów za pomocą karty paliwowej. Po nawiązaniu współpracy z kilkoma krajami Europy Wschodniej E100 zyskała  partnerów w 26 krajach, włączając ponad 3500 stacji benzynowych do swojej sieci. W 2014 roku liczba klientów firmy przekroczyła 3000.

Aktywnie rozwijamy nasz produkt, regularnie rozszerzamy wykaz usług o nowe możliwości dla naszych klientów: Zwrot VAT z krajów UE, płatności za korzystanie z myjni samochodowych, parkingów czy promów. W 2011 roku rozpoczęliśmy integrację karty E100 z systemami płatności opłat drogowych. Dziś karta paliwowa E100 jest akceptowana przez systemy płatności drogowe w 19 krajach europejskich. Posiada wiodącą pozycję w liczbie wydanych urządzeń pokładowych systemów opłat drogowych z viaTOLL (Polska) oraz Beltoll (Białoruś).

E100 program Klubu partnerskiego pomaga wspierając bezpieczny ruchu samochodów ciężarowych 30000 klientów i zapewnia wszelką pomoc drogową w Rosji,  Białorusi, Polsce
i na Ukrainie.

E100 system zwraca szczególną uwagę na bezpieczeństwo użytkowania karty paliwowej. Wiele wewnętrznych systemów kontroli oraz wprowadzenie standardów bankowych umożliwia śledzenie transakcji. Następnie reaguje na wszelkie podejrzenia.
 
Dziś jesteśmy jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w branży. Wzmocniliśmy naszą pozycję otwierając biura w Rosji, na Ukrainie, Litwie,  i w Polsce, zawarliśmy również umowy partnerskie z firmami outsourcingowymi na Białorusi, a także poprzez naszych przedstawicieli handlowych na Słowacji, Mołdawii, Turcji, Kazachstanu, Łotwy.

E100 Polska Sp. z o.o.
ul. Pory 78/9
02-757 Warszawa
www.e100.eu

Deutsche BankDeutsche Bank jest światowym ekspertem, stawiającym sobie za cel sukces finansowy swoich Klientów. Zapewnia Klientom indywidualnym, biznesowym i korporacyjnym profesjonalizm oraz międzynarodowe kompetencje, bazujące na wieloletnim doświadczeniu jednej z największych instytucji finansowych na świecie - Grupy Deutsche Bank. Miarą sukcesu Banku jest sukces jego Klientów.

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom i instytucjom finansowym w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska. Bank z sukcesem pomnaża powierzone kapitały, a wysoka jakość i trafność analiz pozwala skutecznie doradzać Klientom. Deutsche Bank stawia na profesjonalne doradztwo, najwyższy standard obsługi w dziedzinie bankowości indywidualnej, korporacyjnej i inwestycyjnej oraz wysoką jakość i różnorodność produktów, pozwalających stworzyć unikalną ofertę dla każdego Klienta. Jednocześnie Bank nieustannie pracuje nad poszerzaniem oferty poprzez współpracę z firmami, które tworzą Grupę Deutsche Bank oraz partnerami zewnętrznymi.

Deutsche Bank Polska S.A.
al. Armii Ludowej 26
00-609 Warszawa
www.deutschebank.pl

EMMERSON REALTY S.A.EMMERSON REALTY S.A. - lider na polskim rynku nieruchomości z  22 letnim doświadczeniem. Emmerson Realty S.A. to prestiżowa firma, która jako jedyna na rynku kompleksowo zajmuje się nieruchomościami.  Jesteśmy spółką notowaną na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych. Mottem działania naszej firmy jest hasło – "Emmerson - Twój Partner w Nieruchomościach", dlatego jesteśmy blisko naszych Klientów. Wysokie standardy obsługi oraz doskonała znajomość rynku nieruchomości to podstawa naszego działania. Nasz sukces zawdzięczamy naszym pracownikom.

EMMERSON REALTY S.A.
ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa
www.emmerson.pl

EY (dawniej Ernst & Young)Jesteśmy światowym liderem w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Wraz z naszymi klientami, największymi światowymi organizacjami, realizujemy projekty, które pozwalają maksymalnie wykorzystać ich potencjał rynkowy. 250 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań. EY to największa firma doradcza na polskim rynku. Zatrudniamy ponad 1800 profesjonalistów w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu , Wrocławiu i Gdańsku. Poprzez swoje działania mamy ambicję budować lepszy świat pracy dla naszych pracowników, klientów i całej społeczności. Dążymy do tego, aby EY był najlepszym miejscem pracy dla wybitnych osób, które będą wspólnie tworzyć globalny zespół. Dzięki pracy zespołowej i nieustannemu rozwojowi, nie tylko nadążamy za szybko zmieniającym się światem, ale również mamy odwagę wskazywać innym nowe kierunki i rozwiązania.

EY
Rondo Onz 1
00-124 Warszawa 
www.ey.com

f2f evolutionF2F EVOLUTION oferuje szereg kompleksowych usług w zakresie komunikacji oraz doradztwa strategicznego, które umożliwiają Klientom budowanie satysfakcjonujących relacji z otoczeniem i kreowanie pożądanych postaw wśród odbiorców.
 
F2F EVOLUTION specjalizuje się w dostosowanych do wymagań Klientów kreatywnych rozwiązaniach, oferując im kompleksowe doradztwo komunikacyjne oraz strategiczne planowanie. Usługi obejmują budowanie wizerunku marek i produktów, komunikację wewnętrzną, zarządzanie kryzysowe, edukację oraz wdrożenia nowych rozwiązań.
 
Dzięki nowoczesnym narzędziom wykorzystywanym przez zespół f2f evolution zapewniamy jasny i prosty przekaz edukacyjny bądź promocyjny oraz atrakcyjną  formę dotarcia do odbiorcy. W swojej ofercie f2f evolution ma również wsparcie dla managerów, e-mailingi wewnętrzne dla działu, zespołów i pracownika. W każdym powierzonym f2f evolution zadaniu jako zespół kładziemy nacisk na efektywną interakcję z Klientami oraz odbiorcami i zapewniamy komunikat zwrotny w postaci statystyk i raportów oraz ROI.7

F2F EVOLUTION
ul. Sarmacka 13/4
02-972 Warszawa
www.f2fevolution.com

GetBack S.A.Spółka GetBack S.A. zajmuje jedną z czołowych pozycji na rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Siedziba spółki mieści się we Wrocławiu, zaś biura w Warszawie i Lublinie. Doświadczona kadra, złożona z najlepszych specjalistów z branży, zapewnia naszym Klientom skuteczność w działaniu i pełne zaangażowanie. 

Oferujemy:

  • Niepowtarzalną atmosferę wśród pozytywnie zakręconych ludzi
  • Możliwość wykazania się podczas realizacji ambitnych zadań
  • Nasz Model Awansów i Ścieżek Kariery gwarantuje klarowną ścieżkę rozwoju
  • Prowadzimy dla naszych pracowników cykle szkoleń – w których możesz uczestniczyć również Ty!
  • Uważamy, ze praca to nie wszystko, dlatego cyklicznie bawimy się na imprezach integracyjnych i tworzymy koła zainteresowań

Brzmi ciekawie? Możesz dodać coś od siebie – jesteśmy otwarci na Twoje pomysły!

Działy do których rekrutujemy:

  • Call CenteR
  • Obsługa Klienta
  • Marketing
  • IT
  • Finanse
  • Prawo

Wybierz właściwy kierunek!

GetBack S.A.
ul. Pileckiego 63, Warszawa
rekrutacja@getbacksa.pl
www.getbacksa.pl

Hogan LovellsHogan Lovells to kancelaria prawna o globalnym zasięgu oferująca kompleksowe usługi doradztwa prawnego oraz podatkowego w ponad 45 biurach zlokalizowanych na 6 kontynentach. Warszawskie biuro Hogan Lovells jest jedną z wiodących kancelarii prawnych w Polsce. Zespół ponad 70 prawników świadczy kompleksowe usługi na najwyższym poziomie we wszystkich dziedzinach prawa, w tym, w zakresie m.in.: prawa spółek, fuzji i przejęć, prawa podatkowego, bankowości i finansów, Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, zamówień publicznych, nieruchomości, prawa upadłościowego i naprawczego, prawa konkurencji, własności intelektualnej, prawa pracy, postępowań sądowych i arbitrażowych. 

Hogan Lovells jest jedną z 10 największych kancelarii prawnych w Polsce. Od wielu lat jesteśmy regularnie klasyfikowani w ścisłej czołówce krajowych jak również międzynarodowych, renomowanych rankingów kancelarii prawnych przygotowywanych przez dziennik Rzeczpospolita, Legal 500 EMEA, Chambers & Partners, IFLR1000 i WTR 1000.

Hogan Lovells (Warszawa) LLP Oddział w Polsce
ul. Nowogrodzka 50
00-695 Warszawa
T: +48 22 529 29 00
barbara.wawryniuk@hoganlovells.com
lukasz.jagodzinski@hoganlovells.com
www.hoganlovells.com

Open Finance - Doradztwo FinansoweGrupa Open Finance SA jest niekwestionowanym liderem na rynku pośrednictwa finansowego i nieruchomościowego. Dołącz do grona profesjonalistów. Czekamy właśnie na Ciebie!


Open Finance SA
 to największa firma doradztwa finansowego w Polsce, która działa na rynku od 2004 roku. Mocną pozycję zawdzięcza połączeniu doświadczenia z nowoczesnym podejściem do zarządzania finansami. Naszym Klientom możemy zaproponować bogatą ofertę produktów finansowych dostępnych u jednego doradcy oraz szereg bezpłatnych usług pomagających w podejmowaniu codziennych decyzji finansowych.

Home BrokerHome Broker SA to największy broker nieruchomości w Polsce, który od 2007 roku świadczy usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Poprzez szeroki wachlarz usług, Klienci mogą kupić, sprzedać lub wynająć nieruchomości, w zależności od swoich potrzeb i oczekiwań. Home Broker to kompleksowa usługa doradztwa na każdym etapie planowania i dokonywania transakcji.

Nie zwlekaj, porozmawiaj z nami już dziś.

Departament Rekrutacji i Szkoleń Open Finance i Home Broker 
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
kariera@open.pl
kariera@homebroker.pl
www.open.pl
www.homebroker.pl

INDITEXGrupa INDITEX to największa firma odzieżowa na Świecie. Skupiamy 8 marek reprezentujących różne koncepcje modowe: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe. Jesteśmy tym, co zakładasz codziennie do pracy, czym dekorujesz swój dom lub wybierasz na tą jedyną okazję. Jednak… Inditex to nie tylko sklepy! Naszą największą wartością są ludzie. Wierzymy w talent i instynkt naszych pracowników. Dotarliśmy tak daleko właśnie dzięki nim, dzięki pracy osób, które pokazały nam, co możemy jeszcze razem osiągnąć. Filozofia naszej firmy to przede wszystkim działanie!

Dlatego właśnie jesteśmy tak skuteczni. Kluczem sukcesu jest wizja, energia, wysiłek i zdolność pokonywania przeszkód przez naszych pracowników. Począwszy od biura, w którym podejmowane są najważniejsze decyzje. Poprzez działy projektowe, gdzie powstają nasze produkty. Logistykę, która wyznacza różnice. Kończąc oczywiście na naszych sklepach, gdzie wszystko ma swój początek i koniec. To tam pracuje 80% naszego personelu – to od nich się uczymy i dzięki nim rośniemy.

Rozwijamy się i zatrudniamy do struktury Sklepu, Regionu i Biura. Tworzymy możliwości. Dajemy doświadczenie na stażach i praktykach. Kreujemy nowe pomysły, poprawiamy błędy i idziemy naprzód. Działamy!

Zachęcamy do rejestracji i śledzenia strony: 
www.inditexcareers.com 
Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:
student@pl.inditex.com 
Adres: ul. Mysia 5, 00-496 Warszawa
Telefon: +48 596 51 50

Innovation Group PolandInnovation Group Poland - kim jesteśmy?

Innovation Group jest globalną spółką, dostarczającą „Gotowe na Przyszłość” modele procesów biznesowych. Nasza działalność koncentruje się na branży ubezpieczeniowej. Jesteśmy częścią Carlyle Group, której Spółki zatrudniają na całym świecie ponad 260 tys. pracowników w 35 oddziałach w Ameryce Północnej i Południowej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i Australii. Innovation Group w Polsce powstała w maju 2013 roku i jest najmłodszym oddziałem Grupy, cenionym między innymi za sprawną implementację i kreatywne doskonalenie rozwiązań Innovation Group Ltd. na rynku polskim.

Innovation Group Poland – z kim współpracujemy?

Swoją działalność koncentrujemy na zapewnianiu kompleksowych usług likwidacji szkód komunikacyjnych. Aktualnie współpracujemy z 9 towarzystwami ubezpieczeniowymi oferującymi ubezpieczenia komunikacyjne. Naszym niezawodnym filarem jest Sieć Naprawcza IGP skupiająca ponad 180 warsztatów samochodowych.

Innovation Group Poland – budujemy jakość!

Satysfakcja Klienta powiązana jest w prostej linii z jakością obsługi, na co w istocie bezpośredni wpływ mają wykwalifikowani pracownicy – to kolejny obszar w jakim IGP intensyfikuje swoje działania. Zachęcamy do współpracy każdego, kto chce podzielać naszą pasję do budowania standardów usług na rzecz satysfakcji naszych Klientów.

Innovation Group Poland Sp. z o.o.
Batory Office Building
Al. Jerozolimskie 212
02-486 Warszawa 
+48 22 417 31 10
info@pl.innovation-group.com
www.innovation-group.com/pl
www.facebook.com/innovationgrouppoland

Ochrona JuwentusOCHRONA JUWENTUS jest jedną z największych w Polsce firm z branży ochrony osób i mienia.

Obsługujemy kilkadziesiąt  tysięcy kontrahentów na terenie całego kraju. Posiadamy biura regionalne w 11 miastach. Dysponujemy dużym i nowoczesnym centrum monitorowania oraz siecią załóg interwencyjnych.
Świadczymy m.in. usługi:

  • ochrony fizycznej w oparciu o innowacyjny system Active Guard,
  • monitorowania obiektów stałych z platformą podglądu on-line dla klientów,
  • okalizacji GPS i ochrony pojazdów.

Firma była kilkakrotnie nagradzana Medalem Europejskim  oraz srebrnym i złotym Laurem Klienta, za co w 2016 r. otrzymaliśmy GRAND PRIX tego wyróżnienia. Mamy wdrożony system zarządzania jakością, potwierdzony certyfikatem PN-EN ISO 9001:2010 oraz AQAP 2110:2003. 

Jesteśmy firmą dla ludzi ambitnych, chętnych do podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez system szkoleń i gotowych do pracy w środowisku  zorientowanym na klienta. 

Jesteśmy pracodawcą przyjaznym dla osób niepełnosprawnych.

Ochrona Juwentus Sp. z o.o.
ul. Poloneza 91
02-826 Warszawa
tel. 603 150 711, (22) 422 70 00
www.juwentus.pl

Partners - nieruchomościWieloletnie doświadczenie, kilkaset zleceń pozwoliło nam rozwijać nasz potencjał i kompetencje. Nasze doświadczenie sprawia, że jesteśmy fachowcami w swojej dziedzinie i doskonałymi doradcami na rynku nieruchomości. Działamy zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi. Kierunkiem naszej działalności jest szeroko rozumiane pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów jesteśmy otwarci na nowe propozycje współpracy i gotowi do podjęcia nowych wyzwań. Równie cenny, jak wiedza i wieloletnie doświadczenie naszej firmy jest dla nas sposób współpracy z Klientami którego fundamentem jest zdolność porozumienia w każdej sytuacji i kreatywne podejście do potrzeb i rozwiązywań trudnych zleceń. Spontaniczne pomysły i entuzjazm przynoszą prawdziwie nowatorskie rozwiązania. Współpracujemy z najlepszymi wiodącymi portalami nieruchomościowymi oraz z najlepszymi Kancelariami Notarialnymi jak również z najlepszymi sprawdzonymi Deweloperami w Polsce.

PARTNERS.NIERUCHOMOŚCI.PL
ul. Baśniowa 3, lok. 103. 1 piętro
02-349 Warszawa
+48 537 801 301, +48 570 102 103
biuro@partners.nieruchomosci.pl
www.partners.nieruchomosci.pl

PfizerPfizer jest największą firmą farmaceutyczną na świecie, zatrudniającą w 120 krajach prawie 1000 pracowników. Nasza firma inwestuje ponad 7mld dolarów rocznie w badania naukowe i rozwój nowych produktów w ramach niemal wszystkich obszarów terapeutycznych. Wierzymy, że różnorodność doświadczeń naszych pracowników tworzy unikalność Pfizer i pomaga nam każdego dnia wpływać pozytywnie na zdrowie ludzi na całym świecie. Zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych pracowników oferując im dostęp do wielu zasobów i światowej klasy narzędzi, a także dając możliwość rozwoju zarówno lokalnie jak i w strukturach międzynarodowych.  W Pfizer masz możliwość pracy w wielu obszarach m.in. w doradztwie medycznym, badaniach klinicznych, rejestracji leków,  marketingu, sprzedaży, kontaktach instytucjonalnych i polityce zdrowotnej, a także w funkcjach wspierających biznes tj. HR, IT, Finanse, Dział Prawny, Dział Analiz Biznesowych etc.

Jeśli jesteś zainteresowany karierą w Pfizer w Polsce lub w naszych oddziałach na całym świecie sprawdź aktualne oferty na stronie Pracuj.pl lub www.pfizercareers.com.

Pfizer Polska Sp. z o.o.
ul. Postępu 17b
02-676 Warszawa

pracuj.plPracuj.pl to wiodący polski serwis rekrutacyjny, w którym znaleźć można przede wszystkim oferty pracy dla specjalistów i menedżerów, a także oferty staży i praktyk. Co miesiąc odwiedzają go nawet 2 mln internautów, korzystając z kilkudziesięciu tysięcy ofert pracy, testów kompetencji, indywidualnych raportów zarobków oraz porad na temat rozwoju kariery. Korzystanie z serwisu gwarantuje pracodawcom poszukującym pracowników szybkie dotarcie do wykwalifikowanych kandydatów z ich branży. Portal powstał w 2000 r. i należy do Grupy Pracuj S.A.

Grupa Pracuj S.A.
Prosta Office Centre
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
tel.(22) 373 73 00
fax: (22) 373 73 01
biuro@pracuj.pl
www.pracuj.pl

RandstadJesteśmy liderem branży doradczej z zakresu zarządzania zasobami ludzkim. Zajmujemy specyficzne miejsce na rynku pracy pomiędzy pracownikami a pracodawcami. Każdego dnia działamy na rzecz każdej ze stron, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem oraz dobrymi praktykami biznesowymi. Naszym celem jest przynosić korzyści społeczeństwu jako całości, a także kształtowanie rynku pracy.

Działamy poprzez wyspecjalizowane linie biznesowe, dedykowane do realizacji określonego typu projektów:

Randstad Staffing - rekrutacje stałe oraz usługi pracy tymczasowej.
Randstad Professionals- rekrutacja i dobór najlepszych specjalistów w obszarach IT, finansów i inżynierii.
Randstad Inhouse Services-- pozyskiwanie i zarządzanie dużymi grupami pracowników tymczasowych.
Randstad Payroll Solutionss- usługi naliczania płac i administracji dokumentacją kadrową.
Randstad Employee Leasing- formalne przejęcie zatrudnienia pracowników klienta i oddelegowanie ich do pracy w jego firmie.
Randstad HR Consultancy- diagnoza kapitału ludzkiego, optymalizacja procesów zarządzania.

10 powodów, dla których warto pracować w Randstad:

Godny zaufania partner 
Randstad to marka rozpoznawalna na całym świecie. Stoją za tym konkretne fakty, dowodzące naszej pozycji lidera – gwarantujemy możliwość wsparcia praktycznie każdej HR-owej potrzeby polskich i zagranicznych firm. Na całym świecie Randstad utożsamiany jest z wysoką jakością usług i gwarancją bezpieczeństwa. To także godny zaufania partner w biznesie.. 80% wewnętrznych pracowników przyznaje, że najmocniej ceni prestiż oraz stabilną pozycję finansową naszej firmy.

Good to know you! 
Jesteśmy firmą o pozytywnej i otwartej kulturze organizacyjnej. Nasze zespoły tworzą wyjątkowi ludzie, specjaliści i eksperci, ale przy tym pasjonaci. Nasze badania pokazuję, że aż 74% pracowników wewnętrznych docenia w Randstad przyjazną atmosferę pracy.

Jesteśmy ekspertami 
Cechuje nas profesjonalizm, dzięki któremu doskonale znamy potrzeby i oczekiwania klientów. Promujemy dobre praktyki w rekrutacji, inicjujemy nowoczesne rozwiązania, jednocześnie dbając o pozytywne doświadczenia kandydatów na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. 

Nigdy nie przestajesz się uczyć 
W Randstad znajdziesz szkolenia dopasowane do oczekiwań rynku rekrutacyjnego, w których możesz uczestniczyć na sali szkoleniowej lub wirtualnie, dzięki nowoczesnym i bogatym w zasoby multimedialne modułom e-learningowym. 

Swobodny rozwój 
W Randstad wspieramy Twoje wybory. Procedury rekrutacji wewnętrznych są zorientowane na kandydatów wewnętrznych, przez co Nasi pracownicy mogą spróbować swoich sił w innych liniach biznesowych i stanowiskach. Nasz cel to 80% stanowisk managerskich obsadzanych poprzez aplikacje wewnętrzne. 

Kształtujemy rynek pracy – to hasło zobowiązuje 
Być częścią Randstad to być społecznie odpowiedzialnym. Działamy w przekonaniu, że praca jest wartością, która pomaga w tworzeniu lepszej przyszłości. Pracownicy Randstad dzięki współpracy z organizacją VSO (Voluntary Services Overseas) mają możliwość realnego angażowania się w działalność charytatywną. Możesz zostać wolontariuszem, a Twoja wiedza zawodowa ma szansę usprawnić funkcjonowanie lokalnych społeczności, aby w przyszłości potrafiły samodzielnie podnosić jakość życia mieszkańców danego regionu. 

Nie tylko rekrutacja… 
W Randstad masz możliwość pełnić różnorodne role wewnętrzne, sprawdzać się w nietypowych zadaniach, a także uczestniczyć w ciekawych projektach wewnętrznych. Możesz zostać np. trenerem wewnętrznym, audytorem wewnętrznym lub key userem kluczowych programów.

Dążenie do doskonałości 
Panujący w naszej firmie duch nieustannego dążenia do doskonałości sprawa, że kreujemy nowe wizje, co daje nam możliwość osiągania przewagi. Wierzymy w innowacyjność i doceniamy pro aktywne działania.

O rynku pracy wiemy wszystko 
Jako firma kształtująca i wspierająca rynek pracy,  monitorujemy zmiany na nim zachodzące, potrzeby pracowników oraz plany pracodawców. W imię tej idei powstał Instytut Badawczy Randstad. Badamy również atrakcyjność firm jako miejsc pracy, co roku najlepszym z nich przyznając wyróżnienie Randstad Award. 

Niepowtarzalny każdy dzień 
Różnorodny zakres zadań, zbiór nietuzinkowych osobowości sprawia, że każdego dnia nasza praca jest ciekawa i nie mam miejsca na nudę. 73% pracowników wewnętrznych uważa, że największym atutem pracy w naszej firmie są ciekawe i różnorodne zadania.

Kogo szukamy?
Największą wartością Randstad są ludzie, nasi współpracownicy i partnerzy biznesowi. Nasz zespół to jedni z najlepszych w branży menedżerowie i specjaliści.

Kim oni są i czym zajmują się w Randstad? 

W naszych szeregach pracują Wyławiacze Pereł i Łowcy Kontraktów, Liderzy Rekrutacji i Mistrzowie Sprzedaży, którzy:
- każdego dnia nowych ludzi i wpływają na ich kariery zawodowe 
- są doradcami, negocjatorami, opiekunami, partnerami biznesowymi, koordynatorami psychologami i profesjonalistami
- łączą interesy i dbają o satysfakcję każdej ze stron
- budują relacje z Klientami poprzez badanie ich potrzeb
- w swoich zespołach budują i wspierają atmosferę nieustannego dążenia do doskonałości wśród członków zespołów
- rozwijają specjalizację rekrutacyjną w wybranych obszarze zyskując tym samym status eksperta rynku pracy w danej branży
- korzystają z nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych i systemów służących do raportowania projektów

Chcesz u Nas pracować? 

W Randstad kluczem są kompetencje – szereg wyjątkowych predyspozycji, które cenimy i nagradzamy w naszej organizacji.

Poszukiwacz rozwiązań 
Konsekwentnie dąży do osiągania zamierzonych rezultatów, traktując każde nowe zadanie jak wyzwanie. Elastycznie reaguje na pojawiające się trudności, generując twórcze rozwiązanie danego problemu. Jego domeną jest wysoka jakość wykonywanych zadań. Aktywny słuchacz, entuzjasta postawy typu „Yes, I can!”, świetny organizator własnej pracy. Jest zaangażowany. Posiada wewnętrzny „driver”, by być lepszym od konkurencji, a swoje ambicje osiąga dzięki innowacyjności, systematyczności i wielozadaniowości. 

Istota społeczna 
Żywo zainteresowany drugim człowiekiem. Aktywnie włącza się w realizację celów zespołu, dba o dobre relacje z innymi członkami oraz chętnie pomaga, gdy ktoś ma trudności z zadaniem. Wyznaje zasadę szczerej i otwartej komunikacji, nie zapominając jednocześnie o szacunku i tolerancji dla różnicy zdań. Wierny idei partnerstwa, dąży do kompromisów i minimalizuje ryzyko nieporozumień. To człowiek, który lubi ludzi. 

Wirtuoz argumentów 
Dochodzi do porozumienia przy użyciu argumentów. Nie poddaje się - wierzy w słuszność własnych  pomysłów, z entuzjazmem próbuje przekonać do nich innych. Dostosowuje argumenty do osób, które pragnie przekonać. W argumentacji stawia na fakty, wykorzystując własną elokwencję, nie będąc jednak przy tym natarczywym. 

Myślisz, że to możesz być Ty? 
Zapraszamy na nasze stoisko i/lub przesłanie CV na adres: kariera@randstad.pl

Randstad Polska Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
www.randstad.pl

RÖDL & PARTNERRÖDL & PARTNER jest dynamicznie rozwijającą się firmą specjalizującą się w kompleksowej obsłudze przedsiębiorstw. Nasze usługi w zakresie: audytu finansowego, doradztwa prawno-podatkowego, outsourcingu finansowo-płacowego świadczymy w 49 krajach. Ten sukces jest rezultatem pracy każdego z ponad czterech tysięcy pracowników, którzy codziennie odpowiadają na potrzeby naszych klientów i wspomagają ich rozwój. To właśnie indywidualne podejście do klienta wyróżnia nas na rynku.

Rozumiemy istotę procesu zdobywania wiedzy praktycznej. Skupiamy nie tylko doświadczonych radców prawnych, adwokatów, doradców podatkowych i gospodarczych, biegłych rewidentów i księgowych, ale też osoby, które są dopiero na początku swojej ścieżki rozwoju zawodowego. Nasz program praktyk umożliwia zdobycie cennego doświadczenia – wielu naszych specjalistów stawiało tu swoje pierwsze kroki. Dbamy też o ciągły wzrost kompetencji wszystkich pracowników poprzez bogaty pakiet szkoleń.

Roedl Outsourcing sp. z o.o.
ul. Sienna 73
00-833 Warszawa
Polska
www.roedl.pl
Telefon  +48 (22) 69628 - 00 
Telefax:  +48 (22) 69628 - 01

Starwood Hotels & Resorts WorldwideStarwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. jest jedną z wiodących sieci hotelowych na świecie. Posiada ponad 1200 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudnia 180 tysięcy pracowników w swoich i zarządzanych obiektach. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli i kurortów następujących marek: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, Aloft®, i ElementSM i Tribute Portfolio®.  W Polsce firma prowadzi działalność od 1996 r. i posiada 6 hoteli: Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw i Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw.

Swoją ścieżkę kariery w naszych hotelach możesz rozpocząć od:

  • praktyki/stażu w wybranym dziale;
  • pracy dorywczej w wybranych działach hoteli;
  • pracy na pełny etat.

To, co możemy Ci zaoferować w ramach ścieżki rozwoju w naszych hotelach, to m. in.:

  • możliwość zdobycia doświadczenia w pięciogwiazdkowych hotelach;
  • możliwość rozwoju w ramach struktur wszystkich naszych hoteli w Polsce i nie tylko;
  • profesjonalny zespół, który nauczy Cię najwyższych standardów obsługi gości;
  • miłą atmosferę i stabilne zatrudnienie.

Na spotkanie z nami zapraszamy przede wszystkich studentów i absolwentów kierunków: Turystyka i rekreacja oraz Gastronomia i Hotelarstwo. Zapraszamy również pasjonatów hotelarstwa, którzy myślą o rozpoczęciu swojej kariery w tej branży lub stawiają już pierwsze kroki i chcieliby kontynuować swój rozwój w naszych hotelach.

TAAC SolutionsTAAC Solutions Sp. z o.o. Sp. k. jest kancelarią doradztwa podatkowego. Klientom naszej firmy pragniemy zapewnić kompleksową obsługę w zakresie doradztwa podatkowego oraz rozwiązań księgowych, w tym kadr i płac. Profesjonalizm pracowników merytorycznych oraz ich wiedza pogłębia naszą współpracę z Klientami i ich satysfakcję z oferowanych usług.

„Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż nasi konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili; powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my”.

Odzwierciedlająca ideę outsourcingu biznesowa zasada Henry’ego Forda, inspiruje nas do ciągłego doskonalenia oferty. Priorytetem TAAC Solutions Sp. z o.o. Sp. k. jest, aby dostarczane przez naszych specjalistów rozwiązania były szyte na miarę każdego Klienta i odpowiadały jego oczekiwaniom.

Będąc członkiem Polsko-Niderlandzkiej Izby Gospodarczej, Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz Swiss Business Hub Poland świadczymy usługi licznym korporacjom z międzynarodowym kapitałem, w tym między innymi: Atos AG, Walo Bertschinger AG, Toensmeier Sp. z o.o. oraz Unipharm Sp. z o.o.

TAAC Solutions Sp. z o.o. Sp. k.
Spółka Doradztwa Podatkowego
ul. Prymasa Augusta Hlonda 10/81
02-972 Warszawa
Tel.: 022 412 85 12
Fax.: 022 412 85 13
e-mail: biuro@taacsolutions.pl
www.taacsolutions.pl

TrustwaveTrustwave helps businesses fight cybercrime, protect data and reduce security risks. With cloud and managed security services, integrated technologies and a team of security experts, ethical hackers and researchers, Trustwave enables businesses to transform the way they manage their information security and compliance programs while safely embracing business imperatives including big data, BYOD and social media. More than two million businesses are enrolled in the Trustwave TrustKeeper® cloud platform, through which Trustwave delivers automated, efficient and cost-effective data protection, risk management and threat intelligence. Trustwave is a privately held company, headquartered in Chicago, with customers in 96 countries.

For more information, visit: www.trustwave.com

Specialties:
information security, regulatory compliance, computer forensics, managed security services, Secure Web Gateway, application security, penetration testing, incident response, data loss prevention, SIEM, PCI DSS solutions, Web security, cloud security, cloud compliance.

  • Website: www.trustwave.com
  • Headquarters: Chicago, United States
  • Office in Poland: Warsaw, Prosta 51
  • Company SizE: 1001-5000 employees
  • Founded: 1995

If you want to become a part of Trustwave multicultural family, if you are eager to use English and other foreign languages in the office every day, if you want to be in touch with colleagues and customers from all over the world, please visit our booth at the job fairs or drop us an email with your CV (in English) at:
Akazimierczyk-robak@trustwave.com
PGeaves@trustwave.com

Telewizja Polska S.A.Telewizja Polska S.A. to jeden z największych nadawców, producentów i dystrybutorów w Europie Środkowej. Telewizja oferuje widzom szeroki wachlarz programów: informacyjnych, publicystycznych, rozrywkowych, historycznych, kulturalnych, oraz programy skierowane do najmłodszej widowni.

W swojej ofercie posiada 14 Anten, w tym 4 nadawane w jakości HD. Kanały internetowe oraz programy są dostępne na urządzeniach mobilnych i  w telewizji hybrydowej. TVP jako jedyny nadawca w Polsce emituje program regionalny, który w ramach Ośrodka Programów Regionalnych tworzy 16 oddziałów terenowych. 

Telewizja Polska jako jeden z najbardziej rozpoznawalnych pracodawców prowadzi program praktyk w niemal każdym obszarze swojej działalności medialnej i biznesowej. Należy do nich produkcja telewizyjna, technologia i technika produkcji oraz  marketing, handel czy finanse. Praktyki w TVP stanowią niepowtarzalną okazję do pogłębienia wiedzy i rozwoju umiejętności, a także poznania nowych osób i zdobycia cennego doświadczenia. Program kierowany jest do studentów, którzy w ramach obranego kierunku kształcenia chcą odbyć praktyki studenckie oraz do absolwentów, którzy chcieliby skonfrontować zdobytą wiedzę akademicką z praktyką zawodową. Głównym celem takich działań jest umożliwienie rozwoju zawodowego oraz dzielenie się wiedzą i umiejętnościami z osobami wchodzącymi na rynek pracy. 

Zapraszamy do TVP!

Telewizja Polska S.A.
Biuro Zarządzania Kapitałem Ludzkim
ul. J. P. Woronicza 17
00-999 Warszawa 
E-mail: rekrutacja@tvp.pl

Vesta PolskaVesta Polska to międzynarodowa firma  świadczącą szeroki wachlarz usług logistycznych. Posiadamy własny tabor samochodowy, magazyn wysokiego składowania, agencję celną, spedycję międzynarodową, krajową, chłodniczą, kolejową i morską. Oprócz polskich odziałów nasze biura znajdują się w Holandii, Niemczech, Hiszpanii Turcji, Rosji i na Ukrainie. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy nie boją się ciężkiej pracy za adekwatne wynagrodzenie. Dbamy, aby nasi pracownicy stanowili zespół i świetnie czuli się ze sobą na co dzień.

Niezależnie od tego czy jesteś ekspertem, czy dopiero zaczynasz swoją karierę, masz szansę pracować z nami. Jeśli jesteś osobą kreatywną i odpowiedzialną, angażujesz się w pracę i lubisz pracować z ludźmi, masz pozytywną energię i jeszcze potrafisz się uczyć  to jest duża szansa, że właśnie Ciebie szukamy.

Vesta Polska Sp. z o.o.
Kopytów 44B,05-870 Błonie
Tel.: +48 22 394 56 11
www.lcvesta.com

Wydarzenie wspierają: