Oferta

Studia podyplomowe:
Studium trenerów i coachów

 

  • Wymiar godzinowy:

    192 godzin

    • ilość semestrów: 2
    • koniec rekrutacji: 30 września 2016 r.
    • początek zajęć: październik 2016 r.

     10% zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!

    Dla kogo?

    Studia skierowane są do absolwentów wyższych uczelni o dowolnym profilu i specjalności, wiążących swoją przyszłość zawodową z obszarem zarządzania ludźmi.

    Studia w szczególności skierowane są do:

    • menedżerów personalnych i kandydatów na to stanowisko,
    • trenerów wewnętrznych, trenerów biznesu i kandydatów do zawodu trenera,
    • kadry kierowniczej, która w zakresie swoich obowiązków lub swoich oczekiwań widzi potrzebę rozwijania i wspierania swoich współpracowników w rozwoju umiejętności,
    • pracowników działów personalnych.

     

    Przesłanki i cele studiów

    Celem programu jest dostarczenie uczestnikom umiejętności związanych z prowadzeniem coachingu oraz szkoleń warsztatowych poprzez:

    • pogłębienie wiedzy i umiejętności uczestników związanych z projektowaniem szkoleń, w tym w zakresie technik i narzędzi analizy potrzeb szkoleniowych, tworzenia i prowadzenia warsztatów szkoleniowych, badania efektywności szkoleń,
    • rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie pracy z grupą: wykorzystania aktywizujących i atrakcyjnych metod przekazu treści wykładowych, technik komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
    • rozwój praktycznych umiejętności radzenia sobie w roli coacha i trenera biznesu

     

    Efekty kształcenia

    WIEDZA −  student ma wiedzę z tematów związanych z projektowaniem szkoleń, w tym w zakresie technik i narzędzi analizy potrzeb szkoleniowych, tworzenia i prowadzenia warsztatów szkoleniowych, badania efektywności szkoleń.  Ma wiedzę z zakresu narzędzi i metod szkoleniowych, modeli powadzenia szkoleń. Wie też,  czym jest coaching, jakie są jego rodzaje i odmiany, wiem  jak wygląda proces i struktura coachingu. 

    UMIEJĘTNOŚCI − student umie prowadzić coaching narzędziowy oraz potrafi prowadzić szkolenia z wykorzystaniem  aktywizujących i atrakcyjnych metod przekazu treści wykładowych, używa warsztatowych metod w prowadzeniu szkoleń. Świadomie korzysta z technik komunikacji interpersonalnej. Potrafi radzić sobie w sytuacjach trudnych podczas szkoleń i podczas coachingu. 

    KOMPETENCJE – efektywnie pracuje w roli trenera wykorzystującego metody warsztatowe oraz w roli coacha. Rozwija praktyczne umiejętności radzenia sobie w roli trenera, coacha i konsultanta. Dba o własny rozwój, potrafi analizować swoje mocne strony  i obszary do rozwoju. 

     

    Organizacja zajęć

    • studia trwają dwa semestry

    • zajęcia rozpoczynają się w październiku 2016 r.

    Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.

    Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

     

  • Komunikacja interpersonalna w prowadzeniu szkoleń - narzędzia psychologii praktycznej

    • Narzędzia budowania kontaktu z grupą.
    • Elementy typologii osobowości. 
    • Konstruktywne komunikaty. 
    • Asertywność w prowadzeniu szkoleń  

     

    Analiza potrzeb szkoleniowych

    • Wprowadzenie do analizy potrzeb szkoleniowych. 
    • Badanie potrzeb szkoleniowych w szerokim kontekście. 
    • Narzędzia i metody badania potrzeb. 
    • Narzędzia komunikacyjne służące do rozpoznawania potrzeb. 
    • Badanie potrzeb szkoleniowych w kontakcie bezpośrednim. 
    • Interpretacja i wykorzystanie wyników badania potrzeb. 

     

    Badanie efektywności szkoleń

    • Czynniki mające wpływ na efektywność szkoleń.
    • Poziomy badania efektywności szkoleń. 
    • Przegląd najbardziej znanych metod badania efektywności szkoleń. 
    • Cele szkolenia a kryteria pomiaru jego efektywności. 
    • Ewaluacja szkoleń a gwarancje efektywności. 
    • Narzędzia pomiaru efektywności szkoleń.  

     

    Logika tworzenia warsztatów szkoleniowych

    • Przekładanie wniosków z analizy potrzeb na cele i zakres projektu.
    • Wybór tematów do projektów otwartych.
    • Metodologia, formułowanie celów i efektów projektu. 
    • Logika/metodologia tworzenia projektów szkoleniowych. 
    • Tworzenie indywidualnych konspektów szkoleń.
    • Analiza SWOT i weryfikacja stworzonych konspektów.
    • Praktyczne testowanie konspektów – wprowadzanie korekt 

     

    Sztuka wystąpień publicznych

    • Struktura prezentacji
    • Gesty i praca głosem, mimika, kontakt wzrokowy, postawa
    • Wykorzystanie przestrzeni
    • Stres
    • Odpowiadanie na pytania
    • Slajdy jako narzędzia wsparcia. 

     

    Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową - założenia i metody I

    • Przypomnienie form pracy aktywnej z grupą. 
    • Dobór formy ćwiczeń do celu szkolenia, stopnia zaawansowania grupy, etapu procesu grupowego. 
    • Zasady konstruowania doświadczeń. 
    • Etapy prowadzenia szkoleń. 
    • Trenowanie poszczególnych etapów prowadzenia szkoleń. 

     

    Prowadzenie szkoleń metodą warsztatową - założenia i metody II - MODEL DIAGNOSTYCZNY prowadzenia szkoleń

    • Zasady konstruowania doświadczeń 
    • Etapy prowadzenia szkoleń modelem diagnostycznym, wprowadzenie modelu pracy szkoleniowej wraz z jego kluczowymi elementami 
    • Trenowanie poszczególnych etapów prowadzenia szkoleń przez poszczególnych uczestników (psychodrama – diagnoza, analiza, tworzenie sytuacji korekcyjnej z wprowadzeniem modelu, trening)

     

    Dynamika procesu grupowego i jej wykorzystanie w procesie dydaktycznym

    • Faza rozwoju małej grupy.
    • Faza zależności. 
    • Faza różnicowania. 
    • Faza kryzysu odpowiedzialności. 
    • Atak na lidera. 
    • Faza nadzwyczajnej mocy grupy. 
    • Faza realnych możliwości. 

     

    Zasady prowadzenia treningu on the job - indywidualnych sesji szkoleniowych w miejscu pracy

    • Jak pracować jako trener dla określonej grupy zawodowej np, menadżerów, handlowców? 
    • Jak udzielać informacji zwrotnych zawierających kompletne standardy postępowania?
    • Jak budować sytuacje korekcyjne w oparciu o modele i standardy?
    • Jak zwiększać szanse na wdrożenie trenowanych umiejętności przez szkolonego indywidualnie?

     

    Trudne sytuacje w pracy trenera podczas prowadzenia szkoleń

    • Typowe trudne sytuacje w pracy szkoleniowej.
    • Praca z zakłóceniami.
    • Trener wobec konfliktu w grupie.

     

    Sesja superwizyjna - indywidualne studia przypadku.

    Sesja egzaminacyjna - egzamin praktyczny.

     
     
     
    • Ryszard Szostak

      Współwłaściciel, trener, coach, konsultant, opiekun klienta.

      WYKSZTAŁCENIE

      • Z wykształcenia jest ekonomistą po Politechnice Radomskiej.
      • Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt-OSH.
      • Certyfikat Coacha Narzędziowego Kontrakt-OSH.

      DOŚWIADCZENIE

      • 2013 – jest współwłaścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za sprzedaż i finanse.
      • 2000 - 2013: własna firma szkoleniowo-doradcza i stała współpraca z Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH na stanowisku: trener, coach, opiekun klienta, wykładowca w Polskiej  Szkole Trenerów  Biznesu KONTRAKT .
      • 1996 –2000:  LUKAS S.A. i LUKAS BANK S.A jako: przedstawiciel handlowy, konsultant ds. kluczowych klientów, regionalny trener wewnętrzny
      • 1995 – 1996: pracował w Studio Projektowo – Poligraficznym CARD SERWIS na stanowisku kierownika działu sprzedaży.

      SPECJALIZACJA
      Prowadzi szkolenia z obszarów: negocjacji handlowych, budowania i wprowadzania standardów sprzedaży i obsługi klienta, procesów coachingowych i rozwoju umiejętności szefowskich managerów średniego i wyższego szczebla. Prowadził również szkolenia oraz budował  zespoły trenerów wewnętrznych w organizacjach.
      Przez blisko 1,5 roku (od IX. 2005  do II.2007) był HR Partnerem Biznesowym dla firmy finansowej ULTIMO UKRAINA.

    • Dariusz Stanko

      Współwłaściciel, trener, coach, konsultant, opiekun klienta.

      WYKSZTAŁCENIE

      • Z wykształcenia dydaktyk po Wyższej Szkole Pedagogicznej w Zielonej Górze.
      • Jest też absolwentem studiów podyplomowych z zakresu Praktycznej Psychologii Społecznej na SWPS w Warszawie.
      • Posiada międzynarodowy certyfikat coacha ICC.
      • Certyfikat Trenera Biznesu Kontrakt-OSH.
      • Certyfikat Coacha Narzędziowego Kontrakt-OSH.

      DOŚWIADCZENIE

      • 2013 – jest współwłaścicielem firmy COACH.pl, gdzie w głównej mierze odpowiada za sprzedaż i obsługę klientów.
      • 2002 – 2013 : własna działalność gospodarcza. Firma szkoleniowo-consultingowa (stała współpraca z Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH). Tam też współtworzył, był współwłaścicielem i wykładowcą w Polskiej Szkole Trenerów Biznesu „KONTRAKT” w Warszawie.
      • 1994 – 2002: pracował dla międzynarodowych korporacji w strukturach sprzedaży i szkoleń (Stollwerck Polska, Alima Gerber, Carlsberg Polska)
      • 1991 – 1993: Zespół Szkół Budowlanych w Legnicy na stanowisku nauczyciela przedmiotów zawodowych.

      SPECJALIZACJA

      Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu negocjacji, mediacji, obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, umiejętności menadżerskich oraz coachingu.Prowadzi również szkolenia dla menadżerów i trenerów z zakresu umiejętności prowadzenia szkoleń stacjonarnych.

       

      PUBLIKACJE

      Brał udział w nagraniu zestawu multimedialnego „Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności”, gdzie współprowadził warsztat szkoleniowy obrazujący cały proces sprzedaży - od nawiązania kontaktu, przez trudne sytuacje negocjacyjne, aż po odbiór należnych pieniędzy.     

    • Paweł Sutowicz

      trener, coach, konsultant, opiekun klienta.

      WYKSZTAŁCENIE

      • Certyfikowany trener Akademii Trenerów Biznesu Kontrakt OSH.
      • Absolwent studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie: PSYCHOLOGIA BIZNESU DLA MENEDŻERÓW z akredytacją EQUIS (European Quality Improvement System) oraz  kierunku: ZARZĄDZANIE LUDŹMI W FIRMIE.
      • Ukończył specjalistyczny program studiów podyplomowych dla kadry zarządzającej w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku: LIDER BIZNESU.
      • Kompetencje coachingowe zdobył u Jenny Rogers, autorki bestselerowej książki "Coaching skills", oraz w Grupie Szkoleniowej KONTRAKT OSH.
      • Studia wyższe magisterskie ukończył na Uniwersytecie Humanistyczno - Przyrodniczym im. Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku: fizjoterapia.
      • Absolwent dziennego pomaturalnego studium Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach na kierunku: Ratownictwo Medyczne.
      • Posiada pełne uprawnienia do pracy nauczycielskiej – ukończył kurs pedagogiczny ( 420 godz. : psychologia, pedagogika, metodyka nauczania) na Politechnice Świętokrzyskiej w Kielcach.

      DOŚWIADCZENIE

      • Od stycznia 2014 we współpracy z firma COACH.pl, gdzie odpowiada za sprzedaż, obsługę klientów oraz prowadzenie warsztatów szkoleniowych.
      • Od maja 2012 prowadzi własną działalność szkoleniową, w której odpowiadał za sprzedaż, badanie potrzeb szkoleniowych, projektowanie i prowadzenie warsztatów. Doświadczenie szkoleniowe: ponad 1000 godzin na sali jako trener umiejętności miękkich. Wykładowca w Studium Trenerów i Coachów Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
      • Od 2010 do 2014 we współpracy z Grupą Szkoleniową Kontrakt OSH (mobilny handlowiec, trener, konsultant, coach). Odpowiedzialny za badanie potrzeb szkoleniowych, projektowanie warsztatów, prowadzenie zajęć oraz sprzedaż szkoleń.
      • Od  listopada 2012 roku w stałej współpracy z firmą ubezpieczeniowo-inwestycyjną FMG INTERNATIOMAL S.A. największym w Polsce partnerem MetLife Amplico. Odpowiedzialny jest za projektowanie i prowadzenie warsztatów szkoleniowych dla agentów w obszarach sprzedaży oraz dla kadry kierowniczej z zakresów: zarządzania zespołem oraz coachingu indywidualnego z pracownikami.
      • W 2012 odpowiedzialny był za otwarcie nowego oddziału Geneo Call Center autoryzowanego partnera  Polkomtel Sp. z o.o. dla sieci Plus.
      • Od stycznia 2011 trener aktywizacji zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach (przeprowadził ponad 1200 godz. indywidualnych sesji coachingu kariery zgodnie ze standardami ICF- International Coach Federation oraz coachingu narzędziowego Grupy Szkoleniowej Kontrakt).
      • Od 2007 do 2010 w branży sportowej i fitness. Menedżer, trener odpowiedzialny za: sprzedaż, marketing, zarządzanie klubem fitness, rekrutację, coaching.
      • Do 2007 w branży medycznej, fizjoterapeuta, specjalizujący się w neurorehabilitacji i rehabilitacji sportowej.

      SPECJALIZACJA

      Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu psychologii sprzedaży, obsługi klienta, umiejętności menedżerskich oraz komunikacji w firmie. Prowadzi indywidualny coaching szefowski i  handlowy oraz warsztaty z zakresu prezentacji biznesowych.

  • Studia
    Podyplomowe
    czesne 2 raty 4 raty
    Studium trenerów i coachów 6900 zł 7100 zł 7300 zł

     

    • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
    • 10 % zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!**

     

    *cena obowiązuje do 30.11.2016 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

     

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

     

    Płatność ratalna

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2017 r.

     

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 15 grudnia 2016 r.
    • III rata - do 1 lutego 2017 r.
    • IV rata - do 1 kwietnia 2017 r.

     

     

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem: ckp_Studium trenerów i coachów_2016/2017

  •  ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń
     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

    KONTAKT

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56

    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl

    tel. 22 54-35-322

PARTNERZY STUDIÓW

do góry

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego