Oferta

Studia podyplomowe:
Strategiczne zarządzanie zakupami w firmie

 

  • Wymiar godzinowy:

    208 godzin

    • ilość semestrów: 2
    • koniec rekrutacji: 30 września 2016 r.
    • początek zajęć: październik 2016 r.

     

    Dla kogo?

    Wyższa i średnia kadra zarządzająca oraz nadzorująca procesami zakupowymi lub osoby aspirujące do takich stanowisk, osoby zarządzające finansami przedsiębiorstwa oraz osoby poszukujące kompetencji eksperckich w dynamicznie rozwijającym się obszarze zakupowym przedsiębiorstw, umożliwiając efektywne planowanie ścieżki kariery zawodowej w korporacjach międzynarodowych, oraz średnich i dużych przedsiębiorstwach krajowych.

    Atuty

    • Program skupia się na najnowszych trendach, technikach i technologiach – ponad 50 h poświęconych tematyce: praktycznego wykorzystania e-procurementu (platformy zakupowe, e-negocjacje, e-narzędzia) zakupy operacyjne) oraz praktycznego zastosowania zróżnicowanych modeli biznesowych
    • Partner merytoryczny studiów Marketplanet daje do dyspozycji słuchaczy potężny know-kow, prezentowany przez ekspertów z tej firmy. Wiedzę tą poszerzą specjaliści z wieloletnim doświadczeniem z firmy Open Nexus.
    • Przekazujemy wiedzę o najnowszych technologiach, trendach i modelach biznesowych, w tym: API Economy, Collaborative Contracting, Relational Contracts i Vested.
    • Studia realizowane są w formule praktycy dla praktyków, czyli w pełni prowadzone przez najlepszych specjalistów, którzy podzielą się własnymi doświadczeniami zawodowymi.
    • Studia skoncentrowane są na tworzeniu profesji ZAKUPOWCA jako funkcji niezależnej, strategicznej, w organizacji.

    Przesłanki i cele studiów

    Na rynku krajowym mocno zauważalny jest brak wiedzy o nowoczesnych procesach zakupowych wśród kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Brak na rynku praktycznego programu studiów w obszarze strategicznego zarządzania zakupami – większość programów obejmuje dużą porcję teorii i niewielkie ilości zarządczego zastosowania praktycznego.
    Jednocześnie istnieje ogromne zapotrzebowanie na certyfikowanych specjalistów ze strony zarówno korporacji międzynarodowych, jak również dużych i średnich przedsiębiorstw krajowych.
    Brak jest programu, który szeroko omawiałby e-narzędzia, platformy zakupowe, a także które uczyłyby budowania sojuszy strategicznych pomiędzy klientami i ich dostawcami.
    Studia, prowadzone przez konkurencję są mocno osadzone w obszarze logistyki, natomiast większość słuchaczy nie zajmuje się zakupami usług logistycznych – w tym zakresie program Strategiczne zarządzanie zakupami różni się zasadniczo: jest skierowany do nie-logistyków.
    Jest to jedyny program, który adresuje szczegółowo problematykę „collaborative contracting” i „relational contracts”, przekazywane w oparciu o unikalny model biznesowy Vested

    Celem studiów podyplomowych jest zapoznanie słuchaczy z zasadami i zagadnieniami z zakresu strategicznego zarządzania procesami zakupowymi w taki sposób aby zachować optymalną dla organizacji rentowność przy jednoczesnym ograniczaniu ryzyka, związanego z zakupami oraz funkcjonującym łańcuchem dostaw.
    Celem jest również wdrożenie myślenia procesowego co gwarantuje długofalową , opłacalną współpracę na linii dostawca – klient.
    Następnym celem jest przekazanie praktycznej wiedzy. związanej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii (e-negocjacje, e-zakupy, e-faktury).
    Unikalność programu polega na tym, że jako jedyna uczelnia w Polsce uczymy studentów praktycznych umiejętności efektywnej współpracy ze strategicznymi dostawcami (collaborative contracting, reletional contracts).
    Dzięki nabytej wiedzy uczestnicy studiów będą mogli wdrażać najwłaściwszy model biznesowy i najkorzystniej budować relacje z partnerami zewnętrznymi.

     

    Organizacja zajęć

    • studia trwają 2 semestry
    • zajęcia rozpoczynają się w październiku 2016 r., odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, 2 razy w miesiącu-  13 zjazdów co dwa tygodnie (16h: sobota 10h, niedziela 6h)  
    • uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów
    • uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów

     

    Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

    Wyższa i średnia kadra zarządzająca oraz nadzorująca procesami zakupowymi lub osoby aspirujące do takich stanowisk, osoby zarządzające finansami przedsiębiorstwa oraz osoby poszukujące kompetencji eksperckich w dynamicznie rozwijającym się obszarze zakupowym przedsiębiorstw, umożliwiając efektywne planowanie ścieżki kariery zawodowej w korporacjach międzynarodowych, oraz średnich i dużych przedsiębiorstwach krajowych.

  • 1. Zakupy a łańcuch dostaw.

    2. Strategiczne zarządzanie zakupami.

    • Planowanie potrzeb zakupowych, wybór dostawcy jako kluczowy element procesu zakupowego, kwalifikacja i ocena dostawców – wybór dostawcy jako kluczowy element procesu zakupowego, kluczowe wskaźniki operacyjne.
    • Budowanie drzewa kategorii zakupowych. Zarządzanie kategoriami zakupowymi. Wielowymiarowe kryteria wyboru najlepszej oferty.

     

    3. Rola zakupów w organizacji.

    • Budowanie znaczenia zakupów dla organizacji. Tworzenie struktur zakupowych. Zarządzanie działem zakupów. Motywowanie kupców.
    • Współpraca z innymi działami w firmie. Kupiec wiodący – rola, miejsce w organizacji, kompetencje.
    • Ocena efektywności organizacji zakupowych.

     

    4. Ekonomiczne aspekty procesu zakupowego

    • Cena. Cena a koszt całkowity posiadania (TCO). Standaryzacja, zarządzanie popytem.
    • Zarządzanie zapasami. Modele sterowania zapasami. Metodyka ABC i XYZ.
    • Narzędzia analityczne.

     

    5. Modele zakupowe

    • Decyzja „make or buy?”. Jeden czy wielu dostawców? Kryteria wyboru modelu zakupowego.

     

    6. Grupy zakupowe

    7. Proces zakupów operacyjnych.

    • e-procurement – od zamówienia do dostawy, automatyzacja procesu zarządzania zakupami operacyjnymi, efektywne zarządzanie fakturami i rozliczeniami.

     

    8. E-negocjacje

    • Elektroniczne zapytania ofertowe, aukcje elektroniczne, elektroniczna komunikacja z dostawcami oraz transfer dokumentów

     

    9. Wsparcie procesu zakupowego w e-narzędziach

    10. Outsourcing procesów biznesowych i produkcji

    11. Collaborative Contracting i Relational Contracts

    • budowanie umowy nastawionej na "win-win" w negocjacjach,
    • model Vested, ocena umowy w duchu Vested

     

    12. Lean w zakupach

    13. Rola zakupów na etapie tworzenia produktu

    14. Etyka w zakupach

    • Minimalizacja nadużyć i transparentność procesu zakupowego

    15. Prawo zamówień publicznych i zakupy w sektorze instytucjonalno – państwowym

    16. Business Continuity w ramach zarzadzania łańcuchem dostaw w firmach usługowych:

    • zarządzanie ryzykiem w procesie wyboru dostawcy i w cyklu życia kontraktu, dylematy Zakupowca: oszczędność czy bezpieczeństwo dla firmy? partnerstwo strategiczne z dostawcą czy plan awaryjny?

     

    17. Soft Skills and Hard Negotiations

    • Elementy miękkie i twarde negocjacje; etapy procesu przetargowego, typowe błędy na poszczególnych etapach procesu i jak im zapobiegać, umowy i arbitraż
    • Monika Bis

      Dyrektor Biura Zakupów i Zarządzania Dostawcami 
      w Provident Polska S.A W Provident Polska S.A od grudnia 2007 roku. Zarządza Biurem Zakupów, którego rolą jest wspieranie biznesu w pozyskiwaniu dostawców i budowaniu z nimi bezpiecznych i trwałych relacji, jak również zarządzanie ryzykiem łańcucha dostaw dla najważniejszych obszarów biznesowych . Od początku kariery zawodowej zajmuje się zakupami typu in-direct - na początku w Grupie Danone, a później w Polpharmie.Zdobyła tytuł Menedżera Zakupów 2011 roku w konkursie zorganizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki. Laureatka otrzymała nagrodę podczas IX Kongresu Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Zarządzania Łańcuchem Dostaw za projekt wdrożenia procesu Zarządzania Ryzykiem Łańcucha Dostaw w Provident Polska. Ukończyła Wydział Zarządzania Politechniki Częstochowskiej o specjalności marketing. Ukończyła również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku w zakresie zarządzania finansami przedsiębiorstw. Jej największa pasją jest podróżowanie i fotografia. 

    • Robert Bonat

      Członek Zarządu Marketplanet zarządzający Działem Wdrożeń. W Marketplanet pracuje od początku działalności firmy. Dba o rozwój produktów i port folio projektów. Doświadczenie zawodowe zdobył zarządzając projektami doradczo-wdrożeniowymi, między innymi w branży finansowej, energetycznej i e-commerce. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, wydziału Automatyki i Robotyki.

    • Grzegorz Filipowski

      Członek Zarządu Marketplanet zarządzający Działem Doradztwa. Od wielu lat jest praktykiem i doradcą  w obszarze Source to Pay. Kieruje projektami usprawniającymi procesy na poziomie strategicznym, m.in. obejmującymi budowę organizacji zakupowych czy przygotowanie i wdrożenie polityki zakupowej. Jest certyfikowanym członkiem Chartered Institute of Purchasing and Supply i absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

    • Mariusz Gerałtowski

      20 lat praktyki zakupowej w korporacjach od FMCG (P&G i Pepsico) do Farmacji (GSK, Novartis). Budował oranizacje zakupowe na poziomie globalnym (category management) i lokalnym (Chiny, kraje Europy). Współtworzył i wdrażał globalne strategie dla funkcji zakupów i programy rozwojowe dla populacji ok. 1000 pracowników zakupów. Odpowiadał za zespoły realizując $200m oszczędności rocznie ($2mld budżet). Definiował i realizował globalne strategie dla kategorii (indirect). Rozwijał i wdrażał metodologię demand management na Europejskich rynkach Novartis. Jest autorem podejścia Solve koncentrującego się na generowaniu rozwiązań dla rzeczywistych wyzwań biznesu (vs. oszczędności). Coach i mentor zespołów zakupowych

    • Marek Jackowski

      jest absolwentem Nottingham Trent University i Politechniki Poznańskiej. Od 20 lat zajmuje się rozwiązaniami technologicznymi pozwalającymi na integrowanie aplikacji i systemów biznesowych. Piastując stanowiska kierownicze w Comarch S.A przy współpracy z rosyjskim ECR był odpowiedzialny za uruchomienie technologii EDI w sektorze FMCG w Rosji. Swoje szerokie doświadczenie międzynarodowe wykorzystywał między innymi w prowadzeniu projektów dla Unilever-Bestfoods, Opus Capita (dawniej Itella Information– spółka technologiczna należąca do fińskiej poczty) oraz UBS IT Corporate Center w Zurychu.  Obecnie odpowiada za technologię w zarządzie spółki AppGration Sp. z o.o. – działającej w obszarze integracji aplikacji (danych) w chmurze (iPaaS) na bazie technologii – Youredi – Cool Vendor by Gartner 2014. Aktywnie działa na rzecz rozwoju nowych spółek technologicznych w ramach inicjatywy Kraków Miastem Startupów będąc coachem biznesowym i mentorem.

    • Arkadiusz Kliś

      Dyrektor Działu Technologii Biznesowych w firmie Marketplanet. Ekspert w zakresie procesów logistycznych i kontrolingowych dużych przedsiębiorstw oraz narzędzi IT wspierających procesy logistyczne w organizacjach. Kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze zakupów zdobywał kierując projektami IT m. in. w obszarach gospodarki materiałowej, zaopatrzenia, zarządzania inwestycjami, integracji systemów IT, EDI. Absolwent Zarządzania Przedsiębiorstwem na Akademii Ekonomicznej im. O. Langego we Wrocławiu.

    • Zygmunt Kopacz

      OpenNexus. Posiada 5-letnie doświadczenie w logistyce i zakupach. Karierę zaczynał w przemyśle ciężkim, zarządzając remontową stocznią śródlądową. Realizował projekty optymalizacji kosztów zakupów i organizacji logistyki w przemyśle ciężkim, motoryzacyjnym i bankowym. Wdrożył z sukcesem platformy zakupowe w ponad 100 firmach.

    • Artur Malinowski

      Konsultant Ekspert w Dziale Doradztwa w firmie Marketplanet. Przeprowadził ponad 200 szkoleń dla działów zakupów. Wieloletnie doświadczenie zdobywał jako kierownik licznych projektów w zakresie audytu i restrukturyzacji organizacji zakupowych oraz opracowywania wewnętrznych procedur zakupowych dla największych korporacji. Certyfikowany Członek Chartered Institute of Purchaising and Supply, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Zarządzania, gdzie uzyskał tytuł doktora. 

    • Romuald Małysz

      Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu produkcją w fabrykach w międzynarodowych koncernach, zarządzaniu dużymi zespołami pracowników. Ostatnio specjalizuje się w rozwijaniu projektów (business development) w branży farmaceutycznej, gdzie zakres działań obejmuje bardzo szerokie spektrum – od negocjacji, poprzez procesy wdrożenia, po bieżącą współpracę z wytwórcami kontraktowymi oraz projekty Inlicensing i Outslicensing. Swoje doświadczenie wykorzystywał w takich firmach, jak P&G, Thompson Polcolor, Philips, US Pharmacia.Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, w tym projektami wdrożeniowymi leków OTC, Rx oraz suplementów diety. Projekty te obejmowały m. in.: realizację projektów przejęć M&A, realizację projektów optymalizacji sieci kooperantów (np. transfer technologii wytwarzania) oraz realizację projektów redukcji kosztów wytwarzania (w tym zmiany dostawcy surowców; zmiany łańcucha dostaw) – zarówno w kraju, jak również i za granicą. Jest Certyfikowanym Kierownikiem Projektów w Badaniach Klinicznych.

    • Piotr Matysik

      Prezes Zarządu Marketplanet. W Marketplanet pracuje od 2001 roku (jako Dyrektor Sprzedaży), zarządza od 2004 roku. Pasjonat nowych technologii, internetu jako  medium do komunikacji, transakcji w świecie handlu b2b. Od 2000 roku jest zaangażowany w budowę rozwiązań e-commerce w oparciu o dostępne światowe technologie i propagowanie  wśród polskich przedsiębiorców idei nowoczesnych zakupów B2B.  Doświadczenie zawodowe zdobywał w firmie OPTIMUS SA, min współtworząc pierwszy sklep internetowy, zarządzając sprzedażą usług integracyjnych we wrocławskim oddziale firmy Optimus S.A. i współtworząc strategię Xtrade SA w oparciu o technologię firmy CommerceOne. Doradca zarządów największych spółek i grup kapitałowych w Polsce  w obszarze optymalizacji obszaru zakupów.  Studia - Telekomunikacja na Politechnice Wrocławckiej.  Hobby - jazda na rowerze górskim, narty, muzyka - jazz, rock.

    • Maciej Murgrabia

      pracownik administracji państwowej, od ponad 10 lat zajmuje się zamówieniami publicznymi, zarówno od strony Zamawiających jak i Wykonawców w szczególności dotyczących robót budowlanych. W latach 2004 - 2007 był arbitrem oraz obserwatorem powołanym przez Prezesa UZP. Posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, pracował jako konsultant ds. zamówień publicznych przy projektach związanych z ochroną środowiska. Prowadzi szkolenia oraz wykłada na studiach podyplomowych.

    • Michał Pajdak

      jest absolwentem Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem. Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators. Od 13 lat zajmuje się komunikacją z klientem, sprzedażą i komercjalizacją innowacyjnych technologii IT w branży FMCG i retail. W trakcie kariery zawodowej związany był na kierowniczych stanowiskach z Opus Capita (dawniej Itella Information – spółka technologiczna należąca do fińskiej poczty), Instytutem Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska, COMARCH S.A., LIDL, Jeronimo Martins.

    • Piotr Polak

      Ekspert w zakresie łańcuchów dostaw, logistyki, produkcji i outsourcingu. Przeprowadzał wiele projektów transformacyjnych w obszarach SCM: od pozyskiwania źródeł zaopatrzenia aż po dostawę gotowych produktów do klientów, poprzez procesy produkcyjne, przeprowadzane we własnych fabrykach oraz wykonywane przez firmy zewnętrzne, wreszcie obejmujące wszelkie kroki w ramach łańcucha dostaw (transport, operacje magazynowe, zarządzenie zapasem). Zarządzał przedsiębiorstwami produkcyjnymi  (Laboratoria Natury, Dr Benner) oraz logistycznymi (DHL, BOC Distribution Services, Maersk Logistics). Brał udział w szeregu projektów przejęć i konsolidacji w Polsce oraz na Ukrainie, na Litwie i na Łotwie.Zarządzał projektami dla takich klientów, jak Tengellmann, Interkontakt, McLane, Eurosnack, PLI. Ukończył studia MBA na Uniwersytecie Manchester oraz studia z zakresu transportu na Politechnice Śląskiej. Obecnie zarządza Chartered Institute of Cooperation, jedynym w Polsce Center of Excellence Vested, promując nowy model biznesowy “win-win”, opracowany przez naukowców Uniwersytetu Tennessee. Maratończyk i ultramaratończyk.

    • Henryk Tylkowski

      Kierownik Centrum Kompetencji w firmie Marketplanet. Absolwent Wydziału Technologii Elektronowej Politechniki Wrocławskiej, posiadający kilkunastoletnie doświadczenie w projektach zakupowych, m. in. w zakresie analizy oraz optymalizacji organizacji i procesów, w tym procesów planowania i realizacji inwestycji oraz zakupów strategicznych. Posiada certyfikat Certyfikat Canadian International Management Institute.

    • Monika Weiss

      Kierownik Działu Zakupów w Regionie Europy Środkowej w firmie British American Tobacco, odpowiedzialna za wspieranie klientów biznesowych w zakresie strategii zakupowej, zarządzania dostawcami oraz ryzykiem zakupowym w 13 krajach Europy Środkowej. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z zarządzaniem transformacją i reorganizacją działu zakupów w Polsce i w Regionie Europy Środkowej. W obecnej roli zarządza zespołem Kierowników ds. Zakupów zlokalizowanych w różnych krajach.
      Od początku kariery zawodowej związana z obszarem zarządzania łańcuchem dostaw – w swojej karierze zarządzała zakupami „direct”, „indirect”, obszarem logistyki oraz obsługi klienta w międzynarodowych przedsiębiorstwach. 
      Ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Logistyką Przedsiębiorstw na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

    • Wojciech Wilgat

      Dyrektor ds. Projektów Strategicznych w firmie Marketplanet. Wieloletnie doświadczenie zdobywał kierując projektami związanymi z uruchomieniem, rozwojem i utrzymaniem rozwiązań IT wspierających procesy Purchase to Pay. Posiada ekspercką wiedzę na temat narzędzi IT wspierających procesy zakupowe i procesy B2B. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, posiada Certyfikat Prince2 Foundation. 

    • Andrzej Zawistowski

      Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Posiada wieloletnią praktykę w kierowaniu ludźmi i zarządzaniu projektami w zakresie Global Supply Chain (koszty produktu, zakupy i zarządzanie relacjami z dostawcami, transport, gospodarka magazynowa, planowanie sprzedaży i produkcji, dystrybucja wyrobów gotowych wraz z pełną obsługą klienta, itp.). Zdobył bogate doświadczenie w optymalizacji procesów i wdrażaniu kompleksowych platform informatycznych – m.in. J.D. Edwards, SAP i Oracle. Wieloletni negocjator, posiadający umiejętności przekonywania i realizacji efektywnych kosztowo optymalnych rozwiązań w kompleksowych i wymagających organizacjach. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w  zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy.

  • Studia
    Podyplomowe
    czesne 2 raty 4 raty
    Strategiczne zarządzanie zakupami w firmie 6500 zł 6700 zł 6900 zł
    •  20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

     

    *cena obowiązuje do 30.11.2016 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

     

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

     

    Płatność ratalna

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2017 r.

     

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 15 grudnia 2016 r.
    • III rata - do 1 lutego 2017 r.
    • IV rata - do 1 kwietnia 2017 r.

     

     

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem: ckp_Strategiczne zarządzanie zakupami w firmie_2016/2017

  •  ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Kandydaci muszą posiadać dyplom magistra
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń

    (Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na kierunku Strategiczne zarządzanie zakupami w firmie jest posiadanie dyplomu magisterskiego)

     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

    KONTAKT

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56

    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl

    tel. 22 54-35-322

PARTNERZY STUDIÓW

do góry
  • Zobacz także

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego