Oferta

Studia podyplomowe:
E-commerce

 

  • Wymiar godzinowy:

    200 godzin

    • ilość semestrów: 2
    • REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

     

    Przesłanki i cele studiów

    Dlaczego uruchamiamy ten program?

    • Udział handlu internetowego w Polsce systematycznie wzrasta.
    • Rośnie rola sprzedaży internetowej w całości obrotów handlowych.
    • W porównaniu z rozwiniętymi rynkami krajów zachodnich dynamika tego wzrostu jest dwukrotnie większa, co pozwala nam sądzić, ze Polska w ciągu najbliższych 5-ciu lat osiągnie poziom e-sprzedaży taki jak np. Niemcy lub Wielka Brytania (średnio ok 10% w tych krajach stanowi udział e-sprzedaży).
    • Wykształcenie specjalistów, którzy będą mogli odpowiadać na potrzeby prężnie rozwijąjacej się branży handlu internetowego.
    • Potrzeby pracodawców w zakresie wyspecjalizowanych kadr w obszarze e-commerce.

    Studia E-commerce mają na celu:

    • zdobycie wiedzy w zakresie e-commerce oraz pogłębienie umiejętności niezbędnych do poprowadzenia własnego sklepu internetowego.
    • poznanie metod i technik skutecznego zarządzania sprzedażą i kanałami dystrybucji z uwzględnieniem Internetu.
    • podniesienie kompetencji w zakresie efektywnego realizowania strategii e-marketingowej.
    • zdobycie wiedzy w zakresie regulacji prawnych dotyczących handlu elektornicznego.

     

    Różnice w stosunku do innych programów

    • Praktyczna znajomość wszystkich istotnych elementów prawa w zakresie handlu elektronicznego.
    • Unikalny program stworzony przez ekspertów rynku e-commerce.
    • Prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy i eksperci z doświadczeniem w zakresie tworzenia e-biznesów i bieżącym zarządzaniu obszarem e-commerce, w tym praktycy z firm takich jak: SARE, Symcore, Softhis, nazwa.pl
    • Zajęcia prowadzone w formie warsztatów oraz ćwiczeń.
    • Zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie optymalizacji i projektowania serwisów e-commerce dla firm, których przedstawiciele biorą udział w zajęciach (możliwość rabatów na usługi consultingowe).
    • W trakcie studiów słuchacze przygotowują projekty, które można wykorzystać we własnej działalności zawodowej.
    • Możliwość przeprowadzenia audytu kampanii marketingowej przez specjalistów Netsolutions. 

     

    Dla kogo?

    Studia skierowane są do:

    • kadry zarządzającej,
    • specjalistów do spraw sprzedaży, marketingu i strategii rozwoju
    • osób zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w zakresie e-commerce

     

    Atuty

    • program realizowany w partnerstwie z e-Izbą
    • prowadzący zajęcia to uznani wykładowcy i eksperci z doświadczeniem w zakresie tworzenia e-biznesów i bieżącym zarządzaniu obszarem e-commerce
    • zajęcia prowadzone w formie warsztatów i ćwiczeń

     

    Zapraszamy do zapoznania się z raportem dotyczącym stanu cyfryzacji i rynku e-commerce w Polsce autorstwa partera Centrum Kształcenia Podyplomowego Table&Graph.

     

  • Prawo w handlu elektronicznym

    • Wprowadzenie do prawa w Internecie
    • Obrót konsumencki w działalności e-Commerce
    • Regulamin sklepu internetowego, „pola zgód” i „ścieżka zakupowa”:
    • Ochrona danych osobowych w działalności e-Commerce
    • Ochrona własności intelektualnej w działalności e-Commerce
    • Reklama w działalności e-Commerce
    • Formy działalności gospodarczej w branży e-Commerce
    • Umowy – podstawa bezpiecznego prowadzenia działalności e-Commerce
    • Zajęcia konwersatoryjne

     

    Marketing w e-commerce

    • Social media w służbie e-commerce
    • Marketing w wyszukiwarkach w służbie e-commerce
    • e-mail marketing w e-commerce
    • Automatyzacja marketing w e-commerce
    • Promocja sklepów internetowych
    • Analityka w eCommerce
    • M-commerce – rozwiązania mobilne w slużbie e-commerce.

     

    Strategia biznesu eCommerce

    • Planowanie i startegia e-biznesu
    • Zarządzanie marką e- commerce
    • Metody zdobycia klienta w Commerce
    • e-Logistyka
    • Zarządzanie procesami
    • Wizerunek sklepu w e-commerce
    • Usability w e-commerce
    • Case studies z e-commerce

     

    Technologia w e-commerce:

    • Open source w e-commerce
    • Rozwiązania dedykowane

     

    Projekt końcowy

    Program obejmuje ok. 182 h wykładów i ćwiczeń

     


    Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.

    Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

    • Marcin Bosacki

      Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej w InPost S.A. Związany z branżą kuriersko-pocztową oraz e-commerce od 9 lat. Swoją przygodę z tą branżą rozpoczął jeszcze w trakcie studiów pracując dla DHL Express Poland, gdzie wdrażał nową usługę na rynek polski. W latach 2006 - 2008 pracował jako konsultant w Wielkiej Brytanii w firmie Triangle Management Services, gdzie prowadził wiele projektów dla europejskich i światowych graczy z branży pocztowo-kurierskiej.
      Od 2008 roku związany z InPost i easyPack, gdzie odpowiedzialny jest od samego początku za współpracę międzynarodową. Szczególnie mocno związany z projektem Paczkomaty InPost. Od blisko czterech lat odpowiada za rozwój Paczkomatów za granicą. Przez ten okres Paczkomaty zbudowały sieć ponad 4000 paczkomatów, w 22 krajach na 5 kontynentach. Marcin jest obecnie mocno zaangażowany w rozwój sieci w Kanadzie oraz za uruchomienie usługi cross-border.

      Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Służba Zagraniczna i Zarządzanie Marketingowo-Logistyczne. Brał także udział w wymianie studenckiej w ramach programu Socrates Erasmus w Jönköping International Business School w Szwecji.

      Jego motto to: “when you are doing what you love to do, you seem to have a continuous flow of excitement, energy and ideas to do what you do even better.”

    • Roman Baluta

      Prezes Zarządu, ORBAAbsolwent Politechniki Warszawskiej. Doświadczenie zawodowe zdobył współpracując z takim firmami jak Accenture, PKP Cargo, PWPW SA, InPost S.A. Doświadczenie międzynarodowe rozpoczął podczas studiów w Paryżu oraz pracy w USA. Od 2010 roku współtworzy nagradzany start-up Sheepla. W roku 2011 otworzył własną firmę ORBA, ecommerce software house, która obecnie współpracuje z wiodącymi firmami na rynku polskim oraz zagranicznym. Od 2 lat jest członkiem Rady Nadzorczej Izby Gospodarki Elektronicznej. Aktywnie współtworzy rynek ecommerce w Polsce, biorąc udział w szkoleniowych wydarzeniach branżowych. Jego specjalistyczna wiedza ecommerce pozwoliła na wprowadzenie pionierskiego rozwiązania na rynku - wdrożenie technologii Magento w chmurze Microsoft Azure. 

    • Anastasia Bondarenko

      Client Service Specialist w SARE, od 2 lat zajmuje się obsługą kluczowych Klientów na rynku polskim i zagranicznym, których wspiera w realizacji kampanii marketingowych. Prowadzi szkolenia, warsztaty i zajmuje się przygotowaniem kampanii edukacyjnych dla nowych i obecnych klientów. Pierwsze doświadczenie w branży online zdobyła na stanowisku Analityka w firmie należącej do grupy CUPID, gdzie analizowała zachowanie użytkowników serwisów oraz budowała prognozy rozwoju projektów i sprzedaży. Magister statystyki, miłośniczka analizy danych. 

       

    • Katarzyna Czuchaj-Łagód

      Współzałożyciel i Dyrektor Zarządzający agencji badawczej Mobile Institute specjalizującej się w badaniach rynku wykorzystujących nowoczesne technologie mobilne i nowatorskie podejście do konsumentów (przyjazny UX, zastosowanie grywalizacji, elementy CSR, charity, aktywizacja prosumentów „brand heroes”). Długoletni dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju w firmie pkt.pl (grupa European Directories). Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na kierunkach Ekonomia i Stosunki Międzynarodowe Ekonomiczne oraz specjalizacji „Narzędzia ilościowe w badaniach marketingowych” i „Koniunktura gospodarcza”. Absolwentka studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim w zakresie psychologii konsumenta. Certyfikowany marketer. Posiadaczka dyplomu Professional Diploma in Marketing uczelni Chartered Institute of Marketing. Autor na blogu z danymi biznesowymi 6na5kobiet.pl i LinkedIn Pulse. Specjalizuje się w badaniach trendów konsumenckich, między innymi w zakresie m-commerce, wpływu mediów społecznościowych na biznes, charakterystyki nowego pokolenia konsumentów Millennials, wpływu blogosfery na internautów i zwyczajów zakupowych nowoczesnych konsumentów. Jest autorem i współautorem kilku dużych publikacji badawczych w tym zakresie m.in. raportów „mShopper”, ‘OMG! Jak mówić do polskich milenalsów”, „B(V)log Power”, czy „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”. Współpracuje też ściśle w zakresie badań z Izbą Gospodarki Elektronicznej. W ramach obecnej działalności wdraża również unikalny na polskim rynku system monitoringu opinii klientów i konsumentów w trybie omnichannel.

    • Zbigniew Gawęda

      Business Development Manager w wiodącej firmie logistycznej w Europie – FIEGE, jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz studiów MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Warszawski, Bergische Universität Wuppertal oraz Bloomsburg University of Pensylvania. Posiada certyfikat ELA (European Logistics Association).

      Ma ponad 10-letnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowym środowisku, obejmujące zarówno rozwój biznesu branży logistycznej i konsultingowej, jak i zarządzanie projektami, i procesami. Projektował centra dystrybucyjne, procesy logistyczne, optymalizował je, zajmował się rozwojem systemu WMS (Warehouse Management System), wdrażał system jakości ISO 9001, był audytorem wiodącym procesów logistycznych, prowadził projekty relokacyjne. Dysponuje użyteczną wiedzą z zakresu obowiązujących unormowań prawnych (prawo handlowe, prawo farmaceutyczne, dobra praktyka dystrybucyjna (GDP)). Brał udział w negocjacjach kontraktów z wielu dziedzin.

      Jest członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska i jej ekspertem logistycznym.

    • Magdalena Górak

      dyrektor zarządzający butiku komunikacji i PR Profeina; absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Karierę zaczynała jako researcher oraz autor dodatków specjalnych Newsweek Polska. Od 2005 roku związana z branżą internetową, kiedy to rozpoczęła pracę w wydawnictwie IDG Poland SA jako redaktor serwisu branżowego InternetStandard by z czasem awansować na redaktora prowadzącego serwis. Wyspecjalizowana w tematyce e-biznesu oraz metodologii badań internetu. W latach 2007 – 2010 PR Manager w agencji interaktywnej Artegence. Współpracowała z takimi organizacjami jak IAB Polska oraz PBI przy tworzeniu rekomendacji dla rynku interaktywnego.
      Odpowiedzialna za strategię wprowadzenia na rynek wielu start-upów oraz internetowych sklepów. Od maja 2011 roku prowadzi butik komunikacji i PR Profeina (Profeina.pl), który specjalizuje się w obsłudze internetowych, ecommercowych i innowacyjnych przedsięwzięć, oferując usługi z zakresu public relations oraz wsparcia mediów społecznościowych. Autorka gościnnych wpisów na portalach branżowych związanych z PR czy nowymi technologiami. Wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych, kierunek Handel elektroniczny.

      Jako prowadząca butik komunikacji i PR Profeina odpowiedzialna za strategię wprowadzenia na rynek wielu marek stricte internetowych: Kontomierz.pl, Trusted Shops na polski rynek, magazynu "iAM" przeznaczonego na tablety. W portofolio Profeiny w zakresie obsługi PR znajdują się również takie marki jak NaviExpert, Sanofi Aventis, YetiPay, Pogryw oraz Sotrender.

      Doradca ds. PR w projekcie Europejskiego Funduszu społecznego „Profesjonalne zarządzanie finansami a wiarygodny wizerunek NGO”.

      Autorka eksperckich wpisów dla branżowego Media2.pl, Antyweb.pl czy serwisu GoMobi.pl.

    • Krzysztof Jagliński

      Członek Zarządu nazwa.pl S.A. – największego polskiego dostawcy usług hostingowych i rejestracji domen, Prezes Zarządu NCC Polska Sp. z o.o. – lidera w branży call center dla IT, Wiceprzewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska. W trakcie kariery zawodowej związany m.in. z Grupą Onet, ING Bankiem Śląskim, FOX Interactive Media Poland, Grupą Pracuj. Absolwent Politechniki Krakowskiej i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Skuteczny manager działający od kilkunastu lat w branży online, specjalizujący się w strategii rozwoju dla nowych biznesów, budowaniu kanału e-commerce dla zwiększania wartości sprzedaży oraz tworzeniu struktur i zespołów.

    • Wojciech Kwiatkowski

      Head of Client Services w TradeDoubler Sp. z o.o. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Z internetem związany od początku swojej kariery zawodowej. Najpierw w empik sp. z o.o., gdzie kierował projektem  uruchomienia internetowego fotolaboratorium empikfoto.pl oraz odpowiadał za marketing online sklepu empik.com. Od ponad 6 lat w TradeDoubler, odpowiedzialny za tworzenie strategii performance marketingowych oraz budowę programów partnerskich dla wiodących marek polskiego e-commerce i telecomów (min. Euro.com.pl, empik.com, Komputronik,  bon prix, Agito.pl, Weltbild.pl, Orange, T-Mobile). Obecnie szef działu obsługi klientów bezpośrednich i agencyjnych. 

    • Mateusz Kyc

      Dyrektor Techniczny w Softhis – firmie, która w rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE została sklasyfikowana na pierwszym miejscu w Polsce i trzecim w Europie Środkowej. Od 9 lat w branży IT. Wcześniej pracował jako Administrator, Programista, Konsultant systemów rozproszonych, Analityk Systemowy, Kierownik zespołu programistów. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej. Jest ukierunkowany na potrzeby klientów różnej skali i rodzaju oraz rozumienie sposobu pracy działów realizacyjnych i sprzedażowych. Wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT pozwala mu skutecznie organizować pracę oraz komunikację pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesów budowy i wdrażania rozwiązań informatycznych.

    • Karolina Lejman

      Digital Analytics Business Manager w Bluerank. Z branżą interaktywną związana od 2009 roku, absolwentka Matematyki Stosowanej na Wydziale FTIMS Politechniki Łódzkiej oraz Finansów i Rachunkowości na Uniwersytecie Łódzkim. Od początku swojej kariery zawodowej w Bluerank zajmowała się planowaniem i realizacją strategii reklamowych w wyszukiwarkach dla sektora finansowego, turystycznego oraz e-commerce. Obecnie specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań z zakresu digital analytics enterprise solutions dla kluczowych klientów agencji. Prace zespołu, którym zarządza zaowocowały przyznaniem Bluerank statusu Google Analytics Premium Authorized Reseller. Certyfikowana specjalistka Google Analytics oraz Google AdWords. Współautorka wielu branżowych publikacji, prelegentka na konferencjach poświęconych analityce internetowej, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej.

    • Kamil Mazur

      Business Development Manager w Trade Doubler Sp. z o.o. W branży Internetowej od 2007 roku. Zaczynał w Grono.net, kiedy był to największy serwis społecznościowy w Polskim Internecie. W 2008 roku dołączył do działu Obsługi Klienta Tradedoubler. Od 2010 roku piastował funkcje Publish Managera w dziale Obsługi Wydawców, potem jako Head of Publishing rozbudował stworzył wieloosobowy zespół według własnej wizji. Od lipca 2012 do litego 2015 pełnił rolę Senior Project Managera wdrażając projekty / narzędzia / rozwiązania, zarówno lokalne, jak i międzynarodowe, a także prowadząc szkolenia i webinaria. W lutym 2014 zwycięzca międzynarodowego konkursu wewnątrz całej organizacji w kategorii najlepsza akcja PR’owa / Marketingowa. Od lutego 2015 Pełni rolę Business Development Managera skupiając się na rozwoju aktualnego biznesu na wielu płaszczyznach.

    • Michał Mroczek

      Account Manager w Tradedoubler Sp. z o.o. Magister Polityki Oświatowej na Uniwersytecie Warszawskim, absolwent studiów podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej. W Tradedoubler pracuje od 2012 roku. Pracując w dziale publishingu na stanowisku Publisher Account Manager wdrażał online’ową wersję programu lojalnościowego VITAY.pl oraz zdobył doświadczenie w pracy bezpośredniej z największymi wydawcami w Polsce. Obecnie pomaga reklamodawcom z branży finansowej i e-commerce maksymalizować zyski wykorzystując skuteczne narzędzia performance marketingu oraz zdobyte doświadczenie w pracy z wiodącymi markami (m.in. Orange, NJU mobile, Zooplus, Tax Care, Idea Bank). Zajmuje się również optymalizacją programów partnerskich oraz tworzeniem strategii ich rozwoju. Prywatnie alpinista, zdobywca najwyższego szczytu w Europie – Mont Blanc 4810 m. n.p.m.

    • Zbigniew Nowicki

      Managing Director w Bluerank. Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytics. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą. Prywatnie – tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.

    • Marcin Piwowarczyk

      Head of UX & strategy, wiceprezes zarządu Bold Brand Commerce Sp. z o.o. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie strategii i koncepcji e-commerce dla największych polskich firm. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży digital, w tym czasie współpracował z takimi markami jak: IKEA, Castorama, Prima Moda, Top Secret, Nestlé, Mennica Polska, BNP Paribas, Nazwa.pl.

      Prelegent na licznych konferencjach branżowych, współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla e-commerce menedżerów, gdzie odpowiadał za zawartość merytoryczną działu związanego z zarządzaniem marką w e-commerce. Wykładowca studiów podyplomowych e-commerce w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Absolwent Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, na kierunku Zarządzanie. Prywatnie fan całej serii filmów z Indiana Jones oraz miłośnik dobrego wzornictwa i estetyki w przestrzeni publicznej.

    • Rafał Stępniewski

      Prezes Zarządu B2B Consulting Sp. z o.o., właściciela marki Rzetelny Regulamin. Absolwent AGH w Krakowie oraz Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Z branżą IT oraz usługami doradczymi związany od 1999 roku. Karierę zawodową rozwijał w międzynarodowych korporacjach tj. Siemens, Nokia Siemens Networks, BMC Software. Od 2007 r. Prezes Zarządu B2B Consulting Sp. z o.o., właściciela serwisu rzetelnyregulamin.pl oraz e-politykabezpieczenstwa.pl. Specjalista i praktyk w zakresie prawa e-commerce oraz ochrony danych osobowych.
      Wypowiada się jako ekspert w wielu branżowych publikacjach i mediach. Aktywnie zaangażowany w grupy merytoryczne przy Izbie Gospodarki Elektronicznej -  „e-Commerce Polska”.

    • Paweł Zouner

      adwokat, członek Izby Adwokackiej w Warszawie. Posiada tytuł magistra prawa uzyskany z wyróżnieniem na Uniwersytecie Warszawskim, na którym następnie ukończył podyplomowe Studium Prawa Własności Intelektualnej. Studiował również w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Aktualnie student podyplomowych studiów Prawa Nowoczesnych Technologii na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W trakcie swej dotychczasowej praktyki koncentrował się na prawie nowoczesnych technologii, prawie własności intelektualnej, postępowaniach grupowych, prawie korporacyjnym, prawie karnym gospodarczym i sporach sądowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując przez 6 lat w warszawskich kancelariach prawnych świadczących kompleksowe usługi prawne średnim i dużym przedsiębiorcom. Jako specjalista w Dziale Procesowym i Dziale Prawa Własności Intelektualnej kilku renomowanych warszawskich kancelarii uczestniczył w wielu sporach i projektach angażujących prawa własności przemysłowej i prawa autorskie.

  • Studia
    Podyplomowe
    czesne 2 raty 4 raty
    E-commerce 6900 zł 7100 zł 7300 zł

     

    • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
    Oferta specjalna dla firm członkowskich Izby Gospodarki Elektronicznej
    • 10 % zniżki w czesnym dla 1-5 osób zgłoszonych z jednej firmy**
    • 15 % zniżki w czesnym dla minimum 6 osób zgłoszonych z jednej firmy**

    *cena obowiązuje do 30.11.2016 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

     

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

    Płatność ratalna 

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2017 r.

     

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 15 grudnia 2016 r.
    • III rata - do 1 lutego 2017 r.
    • IV rata - do 1 kwietnia 2017 r.
     

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem „ckp_ecommerce_2016/2017”

  •  ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń
     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

    KONTAKT

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56

    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl

    tel. 22 54-35-322

PARTNERZY STUDIÓW

do góry

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego