Oferta

Studia podyplomowe:
E-marketing w praktyce

 

  • Wymiar godzinowy:

    196 godzin

    • ilość semestrów: 2
    • koniec rekrutacji: 30 września 2016r.
    • początek zajęć: październik 2016 r.

     
    10% zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!

    Dla kogo?

    Studia skierowane są do:

    • Osoby  zainteresowane rozwojem w branży internetowej;
    • Osoby  rozpoczynające karierę w branży internetowej;
    • Pracownicy korporacji po stronie klienta, urzędnicy państwowi;
    • Właściciele i pracownicy firm;
    • Właściciele sklepów internetowych.

     

    Atuty

    • Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego.
    • Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce , social i marketingu zintegrowanego.
    • Główny nacisk kładziemy na zajęcia praktyczne i warsztatowe, przygotowując absolwentów do faktycznych i realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych, o co dbają wykładowcy z długoletnim doświadczeniem.
    • Zajęcia prowadzone przez praktyków z branży internetowej. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze/dyrektorskie stanowiska w różnych agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych, e-mail marketingowych. Wśród naszych ekspertów znajdziecie również przedstawicieli największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz firm zajmujących się tematyką usability. 

      Jako jedyni uwzględniliśmy w programie studiów, przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska – Digital Marketing Qualification (DIMAQ).
      DIMAQ to jedyny certyfikat umożliwiający uwierzytelnienie umiejętności z dziedziny marketingu internetowego w oczach pracodawcy a jednocześnie najbardziej rozpoznawalny certyfikat w branży internetowej na rynku.



      Nasi Absolwenci są wysoko cenionymi specjalistami, poszukiwanymi na rynku pracy marketingu internetowego.

      Dodatkowo, nasze studia gwarantują najlepszym studentom 5 miejsc stażowych w wybranych agencjach reklamowych, z możliwością podjęcia stałej pracy.

     

  • Program zajęć

    WYMIAR GODZINOWY – 196 h

     Moduł I - Wprowadzenie do e-marketing, branding i social media (32h)

    • wprowadzenie do marketingu internetowego, formy reklamy graficznej, podmiotów na rynku internetowym;
    • digital branding;
    • blogging i wideo blogging;
    • social media;
    • strategia.

     

     Moduł II - Badania, strategia, psychologia mediów (48h)

    • planowanie kampanii online;
    • badanie efektywnościowe kampanii reklamowych w sieci;
    • wprowadzenie do badań mediów ze szczególnym naciskiem na internet;
    • strategia;
    • psychologia mediów;
    • usability.

     

     Moduł III - Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu (48h)

    • prowadzenie e-biznesu;
    • analityka webowa z wykorzystaniem Google Analytics;
    • reklama w wyszukiwarce Google SEO/SEM;
    • realizacje projektów internetowych;
    • performance marketing;
    • reklama behawioralna;

     

     Moduł IV - Narzędzia e-marketing, PR i prawo (64h)

    • wideo-online;
    • mobile marketing;
    • prawo;
    • e-commerce;
    • email marketing;
    • multichannel i omnichannel;
    • PR online;
    • komunikacja zintegrowana;
    • współpraca z agencją.

     

    Egzamin dyplomowy (4h)

     

    • Maciej Hoffmann

      Kierownik kierunku

      Maciej Hoffmann ma 13-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży.
      Na rynkach polskim i zagranicznych (USA, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, Rumunia) prowadził szereg projektów marketingowych. Od 7 lat zajmuje się głównie marketingiem internetowym, w szczególności projektami typu
      ecommerce, performance oraz lead generation. Zarządzał działami, specjalizującymi się w omnichannel, ecommerce i direct marketingu. 
      Członek międzynarodowej organizacji Direct Marketing Association, były szef grupy ecommerce IAB, uczestnik wielu seminariów i konferencji, zrealizował ponad 100 projektów internetowych.
      Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, posiada dyplom międzynarodowy MBA.

    • Bartek Brzoskowski

      Ekspert

      Przygodę z rynkiem agencyjnym rozpoczął w agencji Digital One w Łodzi, gdzie zajmował się mediami społecznościowymi, pełniąc funkcję Social Media Specialist, oraz  - wraz z rozwojem zespołu, Social Media Managera. W grudniu 2012 rozpoczął współpracę z agencją FaceADDICTED, w której prowadził i współprowadził projekty social media i szerzej - digital, jak również zarządzał kilkunastoosobowym zespołem account managerów, account exectitive’ów oraz community managerów. Od czerwca 2014 związany z agencją digitalową Fenomem, gdzie pełni funkcję Media Directora.

      Brzoskowski z branżą internetową związany jest od blisko 10 lat, zaś z agencjami reklamowymi – od 5. Karierę rozpoczynał w mediach elektronicznych, gdzie zajmował się m.in. wydawaniem lokalnych serwisów informacyjnych, jak też pracami nad rozwojem nowych produktów. Jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. 

      Pracował i współpracował przy projektach m.in. dla PepsiCo, Reeboka, Polkomtelu, Storck, Eurosportu, Nestle, Seata, Łowicza, Pudliszek, Super-Pharm, Kompanii Piwowarskiej, FoodCare oraz Raiffeisen POLBANK, WizzAir, Netia, Grant’s, Oryginal Source, Luksja oraz Carex.

    • Aleksandra Chmielewska

      Kierownik projektu w Ośrodku iTVP-HD, Telewizja Polska. Od 6 lat w TVP SA jest związana z technologiami produkcji, emisji i IT, gdzie prowadziła projekty inwestycyjne, rozwojowe i koordynowała związane z nimi procesy zakupowe. Kierowała grupami specjalistów przy tworzeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz reorganizacji służb technologicznych w TVP. Obecnie kieruje projektami specjalnymi w Ośrodku iTVP-HD, wykorzystując swoje doświadczenia technologiczne w tworzeniu nowoczesnych rozwiązań multimedialnych i interaktywnych w ramach portalu TVP.pl oraz TVP HD. Jej specjalnością stały się realizacje w obszarze programów interaktywnych, działań cross-mediowych oraz na rynku VoD. Z powodzeniem wdraża kolejne produkty internetowe oparte na kontencie wideo. Absolwentka pedagogiki specjalnej, ekonomii oraz marketingu internetowego. Prowadziła zajęcia na wydziale ekonomii, w obszarach zarządzania i HR. 

    • Katarzyna Cieślik

      Dyrektor Sieci Reklamowej Glossy Media, należącej do Agory. Przygodę zawodową w mediach rozpoczęła po wygraniu konkursu organizowanego przez Gazetę Wyborczą  i PricewaterhouseCoopers -  "Grasz o staż”. Doświadczenie zdobywała m.in w dziale PR i marketingu Gazeta.pl, potem w sprzedaży jako Key Account Manager ds. klientów zagranicznych. 
      W Glossy Media zarządza kilkuosobowym zespołem realizując kampanie reklamowe dla kluczowych klientów branży kobiecej. Autorka artykułów dot. marketingu skierowanego do kobiet (m.in. „Marketing w praktyce”, „Media i Marketing”), prelegentka konferencji dotyczących reklamy online.

    • Małgorzata Czerwińska

      Radca prawny. Współpracuje z Kancelarią Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy od 2008r., jest członkiem Praktyki Własności Intelektualnej (Zespół Prawa Mediów i Reklamy) oraz Praktyki Prawa Gospodarczego.

      Obsługuje m.in. klientów z branży reklamowej, mediowej (domy mediowe, nadawcy telewizyjni, w tym działający pod OFCOM), spożywczej, farmaceutycznej, organizację pracodawców branży internetowej, wydawcę bonów towarowych.

      Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sporów sądowych z zakresu nieuczciwej konkurencji (w tym nieuczciwej reklamy) i znaków towarowych (w tym zakresie również przed Urzędem Patentowym), prawa pracy, prawa autorskiego, ochrony dóbr osobistych, prawa telekomunikacyjnego, klauzul abuzywnych. Obsługiwała w tym zakresie m.in. przedsiębiorcę wyznaczonego na rynku telekomunikacyjnym, wydawcę gazety codziennej, producenta obuwia, producentów z branży spożywczej, producentów kosmetyków, producentów środków czystości.

      Posiada również doświadczenie w zakresie obsługi loterii promocyjnych, audioteksowych i innych gier hazardowych, programów lojalnościowych, w tym multipartnerskich i innych akcji promocyjnych, zarówno konsumenckich, jak i niekonsumenckich (z uwzględnieniem ich konsekwencji podatkowych). Opiniowała projekty reklam i komunikacji marketingowej dla przedsiębiorców działających na rynku alkoholowym, tytoniowym, farmaceutycznym. Zajmuje się zagadnieniami marketingu produktów sensytywnych (napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze).

      Dla podmiotów działających na rynku alkoholowym opiniowała m.in. kwestię sprzedaży napojów alkoholowych przez Internet i obrotu tymi napojami.

      Świadczy bieżącą obsługę prawną na rzecz organizacji pracodawców zrzeszającej podmioty działające w branży internetowej w zakresie prawa handlowego, prawa pracy i prawa cywilnego. Uczestniczy w opracowywaniu stanowisk branży w różnego rodzaju procesach konsultacyjnych i kodeksów dobrych praktyk.  

      Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Europejskich Studiów Specjalnych przy Centrum Studiów Europejskich im. J.Monneta UMK. 

    • Andrzej Garapich

      Prezes Zarządu spółki Polskie Badania Internetu pełni od siedmiu lat. Za jego kadencji zostały wdrożone dwa etapy zmian w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz przeprowadzone szerokie konsultacje branżowe na temat najlepszego kształtu badania internetu w Polsce.  Pod jego zarządem PBI uruchomiły kilkadziesiąt projektów badawczych związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, reklamie i marketingu. Wykładowca na wielu konferencjach branżowych, w tym międzynarodowych (iCom, Emro, etc.). Współtwórca MIA Project - nowatorskiego przedsięwzięcia umożliwiającego stworzenie międzynarodowych standardów na bazie lokalnych i międzynarodowych doświadczeń w pomiarach rynku internetowego. Znawca mediów elektronicznych i internetu. Członek PTBRiO. We wcześniejszych etapach drogi zawodowej przygotowywał w Monachium i Bazylei doktorat, obroniony w Polskiej Akademii Nauk. Był także dziennikarzem, producentem telewizyjnym, wydawcą programów informacyjnych i kontraktowanym freelancerem w Associeted Press Television News.

    • Piotr Guziur

      CEO Marketing Online, specjalista SEM i SEO, certyfikowany specjalista Google Analytics i AdWords, autor książki "Marketing w Internecie - strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw", bestselleru wydawnictwa Helion. 

      Piotr jest autorem licznych artykułów na temat marketingu internetowego, sem i seo, analityki internetowej, planowania, badania i optymalizacji reklamy oraz prelegentem wielu konferencji branżowych. Regularnie prowadzi szkolenia z SEM, SEO, analityki internetowej w ramach Centrum Szkoleniowego Marketing Online (szkolenia.marketingonline.pl), a także był współorganizatorem pierwszego w Polsce Google Analytics Summit Poland & CEE 2013. 

      Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał w Springboard Technology Solutions Inc w Toronto jako Internet Marketer. Następnie przez 6 lat pracował w domu mediowym Initiative, początkowo w dziale badań i planowania strategicznego mediów, a następnie w 2007 roku stworzył w dziale reklamy internetowej komórkę SEM.

      Pracował m.in. przy planowaniu, badaniu i optymalizacji efektywności kampanii reklamowych dla: Allianz Direct, Bank BGŻ, Bank Millennium, BMW, Citroen, Cyfrowy Polsat, Johnson & Johnson, Lukas Bank, Orange, Peugeot, Polbank, Pracuj.pl, RaiffeisenPolbank, SC Johnson, Scan Holiday, Tchibo, Telekomunikacja Polska S.A., TUI, UNICEF, Unilever i wiele innych.  Zajmował się także modelowaniem znajomości marki oraz rozwojem i wdrażaniem systemów optymalizacji Media-Mix w TV, Radio, Prasie, kampaniach Outdoorowych.  Od Lipca 2008 wyłącznie związany jest z firmą Marketing Online, gdzie na co dzień wdraża strategie optymalizacji kampanii efektywnościowych w Internecie i zarządza agencją.

    • Paweł Gruszecki

      Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz organizowanych przez Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ Studiów Podyplomowych z zakresu Prawa autorskiego wydawniczego i prasowego. Starszy prawnik w departamencie Technologie Media Telekomunikacja, w ramach którego jest odpowiedzialny za wsparcie prawne działalności serwisów internetowych i operatorów telekomunikacyjnych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w trakcie świadczenia doradztwa prawnego m.in. na rzecz Telekomunikacji Polskiej S.A., Wirtualnej Polski S.A., Onet S.A., Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel Sp. z o.o. (operator sieci Orange), P4 Sp. z o.o. (operator sieci Play) oraz szeregu przedsiębiorców internetowych. W ramach swojej praktyki zawodowej brał również udział w kompleksowej obsłudze takich przedsięwzięć jak: wdrożenie telewizji mobilnej DVB-H oraz outsourcing operatorski stacjonarnej sieci telekomunikacyjnej. Autor licznych publikacji popularnonaukowych oraz szkoleń poświęconych aspektom prawnym funkcjonowania nowych mediów. Wykładowca na prowadzonych przez Instytut Fizyki UJ Studiach podyplomowych pt. „Społeczeństwo Informacyjne”. Ekspert Związku Pracodawców Branży Internetowej Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska) m.in. w trakcie prac legislacyjnych w zakresie implementacji Dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Specjalizuje się w prawie mediów elektronicznych, prawie telekomunikacyjnym oraz prawie konsumenckim.

    • Paweł Haltof

      Doświadczony projektant User Experience i architektury informacyjnej licznych interfejsów; Strategy & Research Director w Artegence, Research Director w YUUX; Współautor pierwszych w Polsce badań użyteczności dla administracji publicznej. Interdyscyplinarny specjalista Internetu, inżynier Fotoniki (PW), Psycholog Społeczny Internetu i Komunikacji (SWPS), a ostatnio także ekonomista. Wykładowca podyplomowych studiów User Experience Design na SWPS. Obecnie kieruje zespołem skupionym nad przetargami internetowymi i rozwojem strategii marketingowych dla dużych firm. Szef grupy Usability w IAB.

    • Jacek Jankowski

      Osoba związana z marketingiem internetowym od lat 90tych. Jego doświadczenie obejmuje działania zarówno po stronie agencji interaktywnych, po stronie klienta, jak i jako niezależny konsultant działań marketingowych w Internecie. Od „zawsze” obecny w social media, w latach 90-tych aktywny uczestnik społeczności IRC, kolejno rozwijał społeczności for internetowych a od 2006 roku aktywnie wykorzystuje społeczności do działań marketingowych. Obecnie prowadzi markę nobagames.com w spółce Redefine, gdzie rozwija narzędzia związane z reklamą wykorzystującą gry internetowe. Swoje działania prowadzi na pograniczu gier flash oraz serwisów społecznościowych (m.in. facebook.com, poszkole.pl). Jest fanem nowych mediów, śledzi bieżące trendy w Internecie, ale nie daje się zwariować chwilowym modom.

    • Wiesław Kotecki

      Prezes Zarządu UseLab Sp. z o.o., Client Service Director

      Zarządza zespołem Client service i prowadzi kluczowe projekty dla najważniejszych klientów spółki. Projekty realizowane dla klientów z branż IT, Telekomunikacja, FMCG, bankowość, e-commerce, e-goverment. (m.in. Intercars, Aegon, ING Bank, BRE Bank, mBank, Wolters Kluwer Polska, NC+, AGORA, Liberty direct.

      Projekty realizowane w takich krajach jak: Polska, Wlk. Brytania, Irlandia, Hiszpania, Portugalia, Ukraina, USA, Węgry, Słowacja, Czechy, Finlandia, Dania.

      Prelegent licznych konferencji, szkoleniowiec, wykładowca (m.in. SWPS, SGH, UW, Collegium Civitas, SGGW). Jeden z pomysłodawców UXPoland.com – największej konferencji poświęconej UX w Europie Centralnej.

    • Marcin Maj

      Prezes zarządzający OS3. Od 15 lat związany z marketingiem i reklamą. Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz Uczelni Łazarskiego. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Juror w konkursach PNSA i EFFIE. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego. Współautor książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Specjalista w zakresie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego. Odpowiedzialny za pozyskanie takich Klientów agencji jak: BMW, PHILIPS, Hasbro, Hoop Polska, ING, Intel, Orange, PKO Banku Polskiego, PZU, Sygma Bank, Unilever, Tarczyński. Prezes OS3 i wiceprezes OS3 Group SA. Zaczynał jako Account Manager, Client Service Director i Warsaw Branch Manager. W 2004 roku został członkiem zarządu firmy, a dwa lata później jej Dyrektorem Zarządzającym. Dziś jest odpowiedzialny za akwizycję nowych spółek portfelowych oraz za rozwój i koordynowanie spółek wchodzących w skład Grupy (OS3, OSTRYGA, mobileGo, Faster&Better, Mr Target) oraz ich wzmacnianie pozycji na rynku polskim i międzynarodowym. Doceniony przez branżę za całokształt dorobku w biznesie reklamowym otrzymał tytuł AdMana 2013.

    • Anna Miotk

      Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla marki monitoringu mediów Newspoint. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations – pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to „Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce”. Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

    • Marcin Michalski

      Członek Zarządu - Cube Group S.A. Marcin posiada 14-letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, w tym 9 lat w Performance Marketingu. Od czerwca 2008 roku odpowiedzialny w Cube Group S.A. za rozwój performance marketingu.  Jest założycielem sieci afiliacyjnej NetSales, którą zarządza od samego początku jej powstania. Sieć, będąca jedną z  największych w Polsce, uhonorowana została w 2011 i 2012 roku nagrodą Efekton Awards za najefektywniejsze kampanie. Obecnie odpowiedzialny za ekspansję zagraniczną.

      Marcin jest także założyciel m.in. submarek: 

      MailSales – największej w Polsce sieci mailingowej  należących do porfolio Cube Group S.A. Zrealizował kilkaset kampanii dla największych reklamodawców polskich i zagranicznych. Jest prelegentem wielu konferencji poświęconych marketingowi internetowemu oraz wykładowcą na studiach podyplomowych w zakresie marketingu internetowego, a także autorem kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu internetowego. Posiada szerokie umiejętności w tworzeniu i wdrażaniu strategii oraz komunikacji internetowej dla reklamodawców, dla których najważniejszym celem jest sprzedaż. Wcześniejsze doświadczenie to Group Account Director w agencji interaktywnej IMPartner (należącej do Internet Group) oraz własna marka hostingowa.  

    • Marcin Pawłowski

      Head of One Search w Performics Polska. Z marketingiem internetowym związany od 2006 roku. Obecnie kieruje zespołem realizującym projekty SEM/SEO Facebook/Twitter PPC w ramach międzynarodowych struktur agencji interaktywnej Performics będącej częścią domu mediowego ZenithOptimedia. Choć teraz pracuje dla dużych marek (Vichy, L'Oreal Paris, PGE, BGŻ, No-Spa, Puma, Bacardi i innych) to na swoim koncie ma setki projektów dla polskich MSP prowadzonych m.in w ClearSense i pkt.pl. Blisko współpracuje z Google, szczególnie przy projektach edukacyjnych takich jak Internetowa Rewolucja. W latach 2013-2014 Trener Google.

      Wykłada na uczelniach wyższych, m.in Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i aktywnie bierze udział w branżowych konferencjach w Polsce i zagranicą - miał przyjemność wygłaszać prelekcję na stoisku narodowym na targach CEBiT w Hannoverze.

    • Adrian Pietraszkiewicz

      Prezes agencji marketingu społecznościowego Fenomem, członek zarządu brokera mediowego Giełda Mediowa oraz współwłaściciel agencji afiliacyjnej w mediach offline’owych Offiliate.

    • Zbigniew Pinkalski

      Radca prawny. Doktor nauk prawnych (rozprawa doktorska dotycząca ochrony prawnej tzw. formatów telewizyjnych została wyróżniona Nagrodą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego). Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, nowych technologiach, prawie mediów i reklamy, a także w prawie sportowym i prawie farmaceutycznym. Autor licznych publikacji z tego zakresu w prasie branżowej oraz blogosferze, jak również w prestiżowych czasopismach naukowych. Prelegent na seminariach i konferencjach związanych z wyżej wymienionymi dziedzinami. 

    • Paweł Sala

      Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na polskim rynku.

      Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards.

      Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce.

      Autor wielu publikacji na temat e-mail  marketingu, wykładowca wyższych uczelni, 

      a także mówca na licznych konferencjach branżowych. 

      Prywatnie fan górskich wypraw i podwodnego świata. Adoptował porzuconego i przywiązanego w lesie psa Fuksa, który objął stanowisko AntiStress Managera i na co dzień łagodzi obyczaje w biurze.

    • Grzegorz Sławatyński

      Od trzech lat związany jest z grupą ARBOinteractive. W grudniu 2008 roku został Project Managerem sieci behavia. Od ponad roku piastuje stanowisko Head of behavia Europe, prowadząc również oddziały sieci w Czechach i Rumunii. Stworzył oraz zarządza Business Audience – jedyną w Polsce siecią reklamową specjalizującą się w docieraniu z przekazem do grupy „biznes“ z wykorzystaniem targetowania behawioralnego. Od marca 2012 r. Sales Director CEE.Nugg.ad. W IAB Polska kieruje pracami grupy roboczej zajmującej się reklamą behawioralną.

    • Justyna Skorupska

      Ekspertka e-commerce, szczególnie w zakresie tworzenia i wdrażania strategii biznesowych w elektronicznych kanałach sprzedaży. Prezes zarządu spółki eBusiness Consulting, w ramach której zarządza dwoma markami: Symcore i FACT-Finder Partner Polska. Skuteczny manager z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży IT oraz online. W swojej karierze przeszła przez wszystkie szczeble zarządzania, za każdym razem zajmowała się przy tym przeszkoleniem zespołu i nadaniu mu odpowiednich kompetencji. Jej umiejętność skutecznego nauczania doceniają także firmy, dla których prowadziła indywidualne warsztaty z e-commerce. Jest regularnie zapraszana na konferencje w charakterze prelegentki, a jej prezentacje cieszą się dużą popularnością wśród uczestników. Szerokie kompetencje tworzeniu, wdrażaniu i optymalizacji procesów biznesowych w e-commerce zdobyła w pracy dla polskich i zagranicznych firm oraz korporacji. Dzięki udanej współpracy z klientami takimi jak Conrad Electronic Polska, Credit Agricole, Komfort S.A., Złote Wyprzedaże, Weltbild czy TIM S.A. doskonale zna i rozumie potrzeby biznesowe przedsiębiorstw, zarówno tych z sektora B2B, jak i B2C. Wysoko ceniona przez przedstawicieli polskiej branży e-commerce, zaangażowana w  edukację rynku i tworzenie jego standardów. Członek komitetu założycielskiego Izby Gospodarki Elektronicznej, Przewodnicząca Rady e-Izby, w której zajmuje się m.in. analizą projektu ustawy o prawach konsumenta. Prelegentka licznych konferencji branżowych, autorka publikacji, raportów. Prowadzi wykłady z zakresu e-commerce na uczelniach wyższych.

    • Sebastian Umiński

      Dyrektor ds. Rozwoju Innowacji w Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions. Absolwent Filozofii oraz studiów podyplomowych Komunikacji Społecznej i Dziennikarstwa KUL. 

       

      Od ponad 8 lat współtworzy największe polskie kampanie, jest odpowiedzialny za strategię i planowanie komunikacji marek w internecie, wiele z nich wprowadzał do social media. Łączy kompetencje digital i ATL w zintegrowanych kampaniach 360 stopni. Tworzył kampanie i strategie dla T-Mobile, Toyota, Philips, Heyah, Pampers, nc+, Tymbark, Carlsberg, Selgros, Carrefour, CitiBank, BNP Paribas, Nestle, Pramerica, Goodyear, Wedel, Exxon Mobil, Mastercook, Eniro, Tiger, Polskie Radio, XL Energy, Nesquik, Chocapic, Sopro. Za prowadzone projekty zdobywał nagrody Najlepsza kampania zintegrowana (Golden Arrow), Najbardziej innowacyjna kampania zintegrowana (Mediatrendy), Projekt PR roku (Impactor).

       

      Ewangelizator nowych mediów i niestandardowych mechanizmów dystrybucji treści. Prelegent na konferencjach branżowych i akademickich nt. wykorzystania liderów opinii, eCRM, marketingu dziecięcego. Juror konkursu Mediatrendy, szef grupy roboczej Marketing Interaktywny w IAB Polska. Autor bloga: www.uminski.co.

    • Krzysztof Winnik

      Business Development Director, OS3. Związany z rynkiem reklamy i marketingu od 9 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (public relations i publicystyka ekonomiczna). Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach i agencjach reklamowych. Obecnie pełni obecnie funkcję Business Development Directora w agencji OS3. Wcześniej kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA. Jako Prezes Zarządu stał na czele NuOrder Group.  Jest uznanym ekspertem w zakresie wielopoziomowych strategii komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne. Autor licznych artykułów i komentarzy eksperckich w mediach branżowych, wykładowca akademicki, coach w międzynarodowym konkursie Intel Business Challenge,  prelegent na najważniejszych branżowych konferencjach w kraju i za granicą. Pracował dla takich marek jak: Play, PKO Bank Polski, Unilever, PZU, Procter&Gamble, Hortex, L’oreal, NIVEA, Philips, Intel, Hasbro, Polpharma, Big Star, Knauf Insulation, Gedeon Richter, Legg Mason.

    • Michał Wiśniewski

      Key Account Manager, Gemius Polska. Z firmą Gemius związany jest od 2011 roku. Jest specjalistą w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży w oparciu o narzędzia analityczne.  Do jego obowiązków należy między innymi nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z domami mediowymi i agencjami interaktywnymi oraz doradztwo w zakresie sposobów realizacji ich potrzeb biznesowych. Praca w firmie Gemius to naturalna kontynuacja jego zainteresowań wszelkiego rodzaju badaniami internetowymi, ze szczególnym uwzględnieniem produktów z zakresu pomiaru efektywności kampanii internetowych. Michał Wiśniewski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku zarządzanie w transporcie i logistyce.

    • Tomasz Woźniak

      Aktualnie współwłaściciel i prezes zarządu Future Mind, firmy mającej za sobą ponad 30 realizacji aplikacji mobilnych. Future Mind od 2009 roku realizuje projekty na platformę na iOS i Android, na potrzeby własne i swoich klientów. W portfolio firmy znaleźć można m.in. oficjalne wersje aplikacji Kwejk.pl i Demotywatory.pl. Wspólnie z innymi klientami jak Next is Great, Future Mind współtworzył aplikacje odnoszące sukcesy również poza Polską jak Bloxy, Love to Count czy Chees Academy For Kids. W 2013 roku firma była zaangażowana w projekt eLotek.pl, Fokus czy GetLaunch.com a także wykonała aplikację Envelo dla Poczty Polskiej. Tomasz Woźniak to także wykładowca i współtwórca zeszłorocznego App Academy.

    • Marcin Żukowski

      Cyfrowy tubylec. Account Manager agencji social mediowej Mint Media. Opiekuje się kluczowymi klientami, wśród których znajduje się m.in. PKO BP, Mediacom, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wcześniej pracował jako content manager, copywriter i PRowiec m.in. w ARBOinteractive. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Współpracował z wieloma organizacjami pozarządowymi m.in. Fundacją Batorego, Stowarzyszeniem Szkoła Liderów czy Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową. Publikuje w branżowych mediach m.in. w Marketerze+, Nowym Marketingu czy Marketingu w Praktyce.

  •  

    Studia
    Podyplomowe
    czesne 2 raty 4 raty
    E-marketing 6900 zł 7100 zł 7300 zł
    • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
    • 10 % zniżki przy zapisie do 30 czerwca!!!

    Zniżki dla pracowników firm członkowskich IAB Polska*: 

    • 10 % zniżki w czesnym dla 1-5 osób zgłoszonych z jednej firmy 
    • 15 % zniżki w czesnym dla minimum 6 osób zgłoszonych z jednej firmy 

     

    *cena obowiązuje do 30.11.2016 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

     

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

     

    Płatność ratalna

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2017 r.

     

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 15 grudnia 2016 r.
    • III rata - do 1 lutego 2017 r.
    • IV rata - do 1 kwietnia 2017 r.

     

     

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem: ckp_emarketing_2016/2017

  •  ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Ogólna wiedza nt. marketingu; ukończone studia min. I stopnia.
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów.
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

PARTNERZY STUDIÓW

do góry

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego