Oferta

Studia podyplomowe:
Architekt Marki

 

  • Wymiar godzinowy:

    211 godzin

    • ilość semestrów: 2
    • Rekrutacja trwa do 30 września 2016r.
    • Początek zajęć: Październik 2016r.

     

    10% zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!

     

    Dla kogo?

    Studia skierowane są do:

    • osób, które chcą podnieść swoje kompetencje, poszerzyć horyzonty i móc zmienić dotychczasową kategorię produktową;
    • osób, które chcą podnieść swoje kompetencje, by móc samodzielnie zarządzać marką lub procesem tworzenia i wprowadzenia marki na rynek;
    • głównie dla pracowników działów marketingu i trade marketingu korporacji; ale również dla MSP, osób pracujących w agencjach reklamowych, agencjach PR, eventowych oraz w domach mediowych.

     

    Atuty

    • studia tworzone i prowadzone przez najlepszych managerów marek oraz przedstawicieli agencji reklamowych i PR’owych
    • nabycie umiejętności wyznaczania kierunków rozwoju marki i celów oraz poznanie narzędzi do ich osiągnięcia/realizacji
    • zdobycie kompetencji wymaganych przy samodzielnym zarządzaniu marką przez duże korporacje międzynarodowe
    • zdobycie umiejętności tworzenia silnych marek oraz budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej  w  przypadku już istniejących marek
    • połączenie teorii i praktyki od strony klienta i agencji
    • zajęcia mają charakter warsztatowy – 90% zajęć to seminaria, treningi, case study, warsztaty, panele dyskusyjne

     

    Przesłanki i cele studiów

    Obecnie na polskim rynku jest około 20 tysięcy dużych oraz małych i średnich przedsiębiorstw oraz kilkadziesiąt korporacji międzynarodowych, które mają w Polsce swoje oddziały. Firmy te posiadają produkty oraz usługi, które są markami zarządzanymi bardziej lub mniej świadomie. Często również jest tak, że zakres kompetencji osoby zarządzającej marką w jednej firmie zupełnie nie odpowiada zakresowi kompetencji tego samego stanowiska w innej firmie. Należy jednak pamiętać, że znaczenie marketingu w Polsce rośnie, a wraz z nim potrzeba na wysoko wykwalifikowanych pracowników tego działu, którzy będą potrafili budować silne marki w stale rosnącym otoczeniu konkurencyjnym.

    Osoba zarządzająca samodzielnie marką potrzebuje szerokich kompetencji, jak na przykład: analizy kondycji marki, wyznaczania celów marce, umiejętności tworzenia planów rozwoju marki, zarządzania rachunkiem zysków i strat, umiejętności współpracy z agencjami kreatywnymi, eventowymi, PR oraz domami mediowymi. 

    Jednak kompetencje osób zarządzających samodzielnie markami są różne. Potrzeba standaryzacji zakresu kompetencji w tym zakresie przyczyniła się do stworzenia nowego stanowiska – ARCHITEKT MARKI. 

    Kompetencje, których potrzebują przyszli architekci marki obejmują wszystkie aspekty zarządzania marką. Nie tylko te dotyczące płaszczyzny wizerunkowej, ale również maksymalizacji zysku.

    Po ukończeniu tego kierunku studiów, przyszli architekci marki będą potrafili budować silne marki od podstaw oraz odczytywać mocne i słabe strony w istniejących już markach tak, by trwale budować ich przewagę konkurencyjną, bez względu na kategorię produktów. Będą przygotowani do samodzielnego i skutecznego zarządzania marką niezależnie od tego, w jakiej branży będą pracować.

     

    Efekty kształcenia

    Wiedza dotycząca:

    • zakresu kompetencji i obowiązków architekta marki
    • zarządzania marką
    • budowania swojej osoby jako marki
    • konsumentów i powodów zakupu – psychologia reklamy
    • budowania i konstrukcji marki
    • procesu wprowadzenia nowej marki na rynek
    • czynników sukcesu marki
    • tworzenia strategii digital 
    • maksymalizacji zysków
    • zastosowania elementów storytellingu w budowaniu marki
    • dostępnych badań rynkowych dotyczących marki
    • tworzenia planów rozwoju marki
    • kanałów sprzedaży i rozumieniu mechanizmów sprzedaży i dystrybucji
    • zarządzania kryzysem na marce
    • roli agencji reklamowych w pracy architekta marki
    • procesu tworzenia reklamy
    • tworzenia planu mediowego

     

    Organizacja zajęć

    • Studia trwają 2 semestry
    • Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2016 roku, odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, 2 razy w miesiącu.
    • Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów
    • Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów
    • Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.
    • Ograniczona liczba miejsc - grupa 20 osób.

     

    Opinie słuchaczy:

    • Architekta marki wybrałam, ponieważ szukałam studiów, które będą kompleksowo traktowały zagadnienie marketingu, gdzie usystematyzuję wiedzę, poznam nowe aspekty i zainspiruję się do tworzenia czegoś nowego. Mogę powiedzieć, że te studia w 100% odpowiedziały na moje potrzeby. Wspaniała, dobrze dobrana kadra – ludzie z pasją, na co dzień pracujący w różnorodnych branżach uzupełniających pełne spektrum zawodów wokół architekta marki, otwarcie dzielący się swoim doświadczeniem i zachęcający do dyskusji. Każdy zainteresowany tym obszarem znajdzie tutaj coś dla siebie. Gorąco polecam!

    Paulina Borkowska, Specjalista ds. Marketingu, Noble Bank. Absolwentka studiów podyplomowych Architekt marki, rok akademicki 2014/2015

     

    • Rodzina, przyjaciele, praca, pasje oraz ten przysłowiowy „ciągły bieg” nie zawsze pozwalają nam na studiowanie z obszernej literatury lub filtrowanie ogromu internetowych treści. Architekt Marki to alternatywa dla wszystkich tych, którzy szukają esencji wiedzy podanej przez najlepszych praktyków z branży.  Warsztaty prowadzone są przez ludzi z pasją, którzy zawsze są otwarci na dyskusję. Nie ma nic prostszego niż tylko przyjść i czerpać garściami. Unikalny program stworzony przez Małgorzatę Lisowską oddaje w pigułce wszystko to co powinien wiedzieć młody manager, który rozpoczyna karierę z budowaniem silnych marek. To nie tylko wiedza, to również miło spędzony czas.

    Michał Burcon, Product Development Manager, Międzynarodowa Sieć Handlowa. Absolwent studiów podyplomowych Architekt Marki (2014/15)

     

    • Wybierając studia Architekt marki kierowałam się przede wszystkim unikatowym programem, jaki oferowały, ale również w ogromnej mierze tym, że zajęcia miały być prowadzone przez aktywnych praktyków. Tak też było! Niezwykle ciekawe zajęcia pozwoliły na wymianę doświadczeń, poszerzenie horyzontów, zgromadzenie najlepszych praktyk i inspirację do działania, które wykorzystuje w mojej codziennej pracy. O studiach, prowadzących zajęcia i kierowniku studiów Małgosi Lisowskiej mogę mówić wyłącznie w samych superlatywach. To był doskonały wybór.

    Anna Grześkowiak, Brand Manager, SCA Hygiena Sp. z o.o.. Absolwentka studiów podyplomowych Architekt marki (2014/15)

     

    • Do wyboru studiów na kierunku Architekt Marki skłoniła mnie przede wszystkim wspaniała kadra wykładowców. To wieloletni praktycy, najlepsi fachowcy  w swoich specjalizacjach o czym świadczą nie tyle ich stanowiska, co osiągnięcia zawodowe. Wszyscy bez wyjątku to pasjonaci, oddani swojej pracy oraz ludzie, którzy mają ogromną chęć dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniami w sposób prosty, miły i przyjemny. Poza wiedzą na temat kompleksowego zarządzania i budowania silnej marki w rozumieniu produktowym wyniosłem z tych studiów również wiedzę na temat budowania marki osobistej. Nie sposób jednak w kilku krótkich zdaniach wymienić wszystkich zalety tego kierunku i wykładowców (z Małgorzatą Lisowską na czele), dzięki którym on powstał.

    Damian Misiak, Repro Departament Manager, Chespa. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku Architekt Marki 2014/2015

     

    • Studia podyplomowe Architekt Marki z założenia miały być dla mnie sposobem na zdobycie wiedzy i wykształcenia kierunkowego do doświadczenia jakie posiadałam jako marketingowiec małej firmy, ale to co otrzymałam na studiach przerosło moje oczekiwania. Program obejmuje zarówno naukę tworzenia strategii dla marki i przełożenie jej na komunikację  w poszczególnych kanałach z klientem docelowy, jak i przygotowuje do współpracy z agencjami reklamowymi, PR, domami mediowymi. Prowadzący to praktycy z sukcesami w branży, którzy swoją wiedzą i osobowością angażowali nas w rozwiązywanie case’ów, co świetnie sprawdzało zdobytą na zajęciach wiedzę teoretyczną w praktyce i pobudzało kreatywność. Różnorodne doświadczenie wykładowców pozwoliło mi zobaczyć markę od strony sprzedaży, P&L, strategii, komunikacji i PR, dzięki czemu mogę lepiej współpracować z poszczególnymi działami w firmie, wykorzystując efekt synergii. Z całą pewnością mogę poleci studia Architekta Marki jako sposób na zdobycie lub ugruntowanie wiedzy i umiejętności zarządzania marką.

    Joanna Wilk, manager marki w firmie odzieżowej. Absolwentka studiów podyplomowych Architekt Marki (2014/15)

     

    • Co dały mi studia Architekt Marki? Kompleksową wiedzę z zakresu planowania, tworzenia, wprowadzania na rynek nowych marek produktów, a następnie ich dobre z punktu widzenia ekonomicznego prowadzenie. Poznanie warsztatu pracy Działów Marketingu i Kreacji dużych korporacji oraz agencji reklamowych, dużą wiedzę z zakresu e – marketingu. Największym atutem studiów AM na Uczelni Łazarskiego jest kadra prowadząca zajęcia. Są to osoby z ogromnym doświadczeniem zawodowym, przekazujący wiedzę praktyczną, w sposób bardzo zrozumiały. Zajęcia obfitują w case studies, prowadzone są z prawdziwą pasją.  Ważnym elementem studiów AM jest praca dyplomowa – projekt wprowadzenia nowej marki na rynek. Wymaga ona kreatywności i zgodnej pracy zbiorowej grupy, ponieważ przygotowuje się ją i broni przed komisją w kilkuosobowych grupach. Osobiście mogę tylko polecić studia Architekt Marki na Uczelni Łazarskiego.

    Artur Kaproń, Project Manager w Bottari Polska. Absolwent studiów podyplomowych na kierunku Architekt Marki 2014/2015

     

    • Kierunek Architekt Marki polecam wszystkim osobom, które zaczynają lub planują zacząć swoją przygodę w dziale Marketingu. Zdobyte umiejętności i wiedza dały mi dużą swobodę poruszania się w tematyce budowania oraz zarządzania marką. Największą wartość miały dla mnie zajęcia z praktykami - osobami, które na co dzień zajmują się daną tematyką i są w stanie w bardzo przystępny sposób przekazać studentom wiedzę.

    Katarzyna Frydrych, PepsiCo, Assistant Brand Manager. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Architekt Marki 2012/2013

     

    • Program studiów Architekt Marki to kompletna i uporządkowana dawka wiedzy dla osób, które chcą w profesjonalny i nowoczesny sposób zarządzać markami. Największą ich zaletą a także wyróżnikiem jest fakt, że zajęcia są prowadzone przez praktyków, wybitnych specjalistów, którzy nie tylko wykładają teorie, ale w codziennej pracy stosują metody, o których można usłyszeć na zajęciach. Osobiście studia te dały mi poczucie rozwoju, poszerzania horyzontów oraz większej pewności w pracy zawodowej. Polecam wszystkim, którzy będąc gdzieś na początku drogi zawodowej chcą doskonalić umiejętności zarządzania swoją pracą.

    Beata Gajewska, Junior Trade Marketing Manager, Nestle Waters Polska. Absolwentka studiów podyplomowych na kierunku Architekt Marki 2012/2013

     

     

    • ZARZĄDZANIE MARKĄ
    • Prowadząca: Małgorzata Lisowska (Architekt marki)

    Nowa definicja osoby samodzielnie zarządzającej marką w strukturach firmy oraz zakres jej obowiązków i kompetecji. Wytłumaczenie na czym polega skuteczne zarządzanie marką i zdefiniowanie roli Architekta marki w tym procesie.

     
    • BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ
    • Prowadząca: Joanna Malinowska – Parzydło (Personal Brand Institute)

    Zanim przejdziemy do zarządzania produktem czy usługą, zaczniemy od siebie jako marki. Projektowanie swojej marki osobistej i zapoznanie się z kluczowymi czynnikami sukcesu.

     
    • SKUTECZNY MANAGER
    • Prowadzący: Stefan Golonka (były Prezes Zarządu Mondelez Polska)

    Co to znaczyć być skutecznym menadżerem i co sprawia, że odnosimy sukces w pracy. Postawy, które są uniwersalne dla skutecznego menadżera.

     
    • ZARZĄDZANIE RACHUNKIEM ZYSKÓW I STRAT (P&L)
    • Prowadzący: Robert Sobotnik (AkzoNobel) i Michał Rokosz (McKinsey & Company)

    P&L oraz jego zastosowanie w codziennej pracy Architekta Marki. P&L jest kluczowym narzędziem stosowanym przez menedżerów marketingu w celu analizy ekonomicznych skutków planowanych i podjętych działań rynkowych. Konstrukcja narzędzia a także nauka jego praktycznego działania.

     
    • STRATEGIE CENOWE
    • Prowadzący: Łukasz Taborski (Avon)

    Metody wyznaczania punktu cenowego. Powiązania ceny z rachunkiem zysków i strat oraz wpływem na wolumen sprzedaży. Cena jako punkt wyjściowy w pozycjonowaniu marki.

     
    • STRATEGIA MARKI
    • Prowadzący: Piotr Potorski (RED8 Communications Group)

    Proces tworzenia marki, która z sukcesem może konkurować na rynku. Proces ten opisuje jeden z najważniejszych aspektów pracy Architekta marki – tworzenie marki, jej pozycjonowania i roli, dzięki której marka ma szansę zaistnieć na rynku i przetrwać, nieustannie rozwijając się i wzmacniając swoją pozycję. Umiejętność pisania briefu do agencji kreatywnych.

     
    • ROLA DZIAŁU SPRZEDAŻY W SUKCESIE MARKI
    • Prowadząca: Iwona Choromańska

    Współpraca między działem Sprzedaży i Marketingu. Planowanie sprzedaży. Kanały sprzedaży. Budowanie dystrybucji. Budowanie marki w oczach klienta pośredniego tj. dystrybutora czy kupca.

     
    • STRATEGIE DIGITAL
    • Prowadzący: Jan Namedyński (Avon)

    Zdobycie wiedzy z zakresu przygotowania strategii aktywacji marki w Internecie. Poznanie wszystkich etapów niezbędnych do przygotowania lub oceny skutecznej strategii, przydatnych narzędzi oraz najczęściej popełnianych błędów.

     

    • EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W GOOGLE
    • Prowadząca: Magdalena Pobikrowska (Value Media)

    Możliwości reklamowe narzędzi oferowanych przez Google. Zapoznanie się 

    z możliwościami najpopularniejszych produktów Google, takich jak: Google Analytics, YouTube, AdWords, AdSense i Google+

     
    • SEGMENTACJA
    • Prowadząca: Beata Woszczyńska (Leroy Merlin Polska)

    Rolą relacji w obsłudze klienta, bariery w ich rozwoju. Sposoby budowania relacji z klientami oraz metody mierzenia ich efektów. Charakterystyka i najnowsze trendy programów lojalnościowych.

     
    • JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE BADANIA W REKLAMIE
    • Prowadzący: Dr Piotr Łukasiewicz (Millward Brown)

    Rodzaje badań na różnych etapach cyklu życia produktu. Najważniejsze wskaźniki. Analiza i wyciąganie wniosków. Umiejętność pisania briefu do agencji badawczej.

     
    • ANALIZA KONDYCJI MARKI
    • Prowadzący: Robert Sobotnik (AkzoNobel) i Michał Rokosz (McKinsey & Company)

    Narzędzia marketingowe i zarządcze pozwalające na analizę kondycji oraz zidentyfikowanie silnych i słabych stron marki. Wyciąganie wniosków.

     
    • WYZNACZANIE KIERUNKÓW ROZWOJU MARKI
    • Prowadzący: Robert Sobotnik (AkzoNobel) i Michał Rokosz (McKinsey & Company)

    Tworzenia planu aktywności w określonym horyzoncie czasowym. Przełożenie długoterminowych celów strategicznych na cele operacyjne oraz ich implementacji we współpracy z innymi działami w firmie. Sposoby definiowania celów dla marki oraz ich operacjonalizacji pozwalającej na ich skuteczną implementację.

     
    • STORYTELLING W BUDOWANIU MARKI
    • Prowadzący: Adam Pioch (Storyteller)

    Jak wyróżnić markę przy wykorzystaniu narracji w celu budowania przewagi rynkowej. Storytelling jako narzędzie do budowania marki. 

     
    • WPROWADZENIE MARKI NA RYNEK. OD STRONY AGENCJI.
    • Prowadzący: Sebastian Hejnowski (MSLGROUP)

    Złożony proces, który musi uwzględniać wiele aspektów i stron. Za zajęciach poznamy zagrożenia i szanse występujące w takim procesie. Słuchacze poznają również ogrom przedsięwzięcia i złożoność oraz współzależność poszczególnych procesów. Proces pokazany od strony agencji.

    • WPROWADZENIE MARKI NA RYNEK. OD STRONY ARCHITEKTA MARKI.
    • Prowadząca: Małgorzata Lisowska (Architekt marki)

    Rola Architekta marki w procesie. Harmonogram procesu. Pułapki i zagrożenia. Skuteczne wprowadzenie marki na rynek.

     
    • ZARZĄDZANIE MARKĄ W SYTUACJI KRYZYSOWEJ
    • Prowadzący: Sebastian Hejnowski (MSLGROUP)

    Kryzys wizerunkowy. Symptomy kryzysu. Reagowanie w sytuacji kryzysu. Umiejętność zarządzenia sytuacją kryzysową, w której znalazła się marka.

    • PROCES TWORZENIA REKLAMY
    • Prowadzący: Jakub Kubicki (PROPELLER FILM) i Piotr Potorski (RED8 Communications Group)

    Od briefu do oddania kaset emisyjnych. Etapy tworzenia reklamy telewizyjnej. Harmonogram. 

     
    • PLANOWANIE MEDIÓW
    • Prowadzący: Jakub Zieliński (Universal McCann)

    Kanały dotarcia do konsumentów. Najważniejsze wskaźniki. Przygotowanie planu mediowego. Elementy skutecznego planu mediowego. Umiejętność pisania briefu do domu mediowego.

     

    Praca dyplomowa polega na przygotowaniu wprowadzania nowej marki na polski rynek.

    Elementy pracy dyplomowej:

    • przygotowanie harmonogramu wprowadzenia produktu,
    • dokonanie analizy konkurencji,
    • przygotowanie pozycjonowania marki: znalezienie insightu konsumenckiego oraz korzyści emocjonalnej i / lub racjonalnej, wyznaczenie punktu cenowego i głównego konkurenta,
    • stworzenie planu marketingowego i trade marketingowego na cały rok z podziałem budżetu,
    • wizja marki na kolejne 2 lata,
    • napisanie briefu dla agencji kreatywnej.

     

    • Sylwia Bilska

      Członek Zarządu, Dyrektor Zarządzająca PayU na Europę Środkową. Dynamiczny i doświadczony lider biznesu, odnosząca sukcesy zarówno w zarządzaniu kompleksowymi i strategicznymi zagadnieniami biznesu, jak i egzekucją P&L na poziomie pojedynczego kraju i grupy krajów. Posiada 15-letnie doświadczenie w obszarze dóbr konsumenckich, branży eCommerce oraz usług B2B i B2C, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się. Przez ostatnie 10 lat pracowała na stanowiskach C-level w działach marketingu, sprzedaży i strategii. Doświadczenie zdobywała zarówno w firmach działających lokalnie, jak i spółkach z listy 100 największych na arenie międzynarodowej. Absolwentka prawa na Uniwersytecie Warszawskim, a także European Executive MBA. Obecnie Dyrektor Zarządzająca PayU na Europę Środkową odpowiedzialna za obszar marketingu i sprzedaży. Wcześniej jako Dyrektor Marketingu PayU na Europę Środkowo-Wschodnią budowała wartość spółki i marki PayU, która jest liderem płatności elektronicznych i częścią grupy Naspers - jednej z 10 największych firm eCommerce na świecie. Z sukcesem przeprowadziła globalny proces rebrandingu PayU w 16 krajach. Promuje zmiany i zachowania nastawione na innowacyjne rozwiązania, rozwój biznesu oraz osiąganie wyników finansowych.Poprzednio tworzyła strategię i odpowiadała za rezultaty takich marek jak AVON, Philip Morris, Oriflame czy Ad Agencies. Życiowe motto: ‘If it is to be it is by me’.

    • Sebastian Chejnowski

      Dyrektor Zarządzający agencji Ciszewski MSL oraz COO MSLGROUP Poland. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w konsultingu i komunikacji marketingowej. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej. Strategicznie doradzał w zakresie kreowania wizerunku wielu firm m. in. SABMiller, Carrefour, LG, Carlsberg, ITI Neovision, Eurozet. Nadzorował pracę agencyjnych zespołów projektowych przy wprowadzaniu na rynek takich marek jak platforma cyfrowa n, Ryanair czy Mobilking. Jest czynnie zaangażowany w prace Związku Firm Public Relations oraz jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Prywatnie pasjonat podróży, odwiedził ponad 70 krajów świata. Interesuje się kulturą, geografią i ekonomią.

    • Iwona Choromańska

      Od 1995 roku rozpoczęła  przygodę z branżą farmaceutyczną. Zaczęła od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Handlowego w wielu korporacjach jak i firmie prywatnej. Jej doświadczenie to GSK, Polphamra, Pliva (obecnie Teva), ratiopharm (obecnie Teva) i hurtownia farmaceutyczna Profarm. Jest zwolenniczką zasady „co nas nie zabije to nas wzmocni”, a więc nie boi się każdych wyzwań czy doświadczeń. Dzięki ciekawości poznała każdy poziom i każdy profil branży farmaceutycznej. Z zamiłowania coach a największe wyzwanie to wychowanie syna na dobrego człowieka. Dla siebie chodzi do teatru i na masaże.

    • Stefan Golonka

      Do 2012 Prezes Zarządu Kraft Foods Polska S.A. dołączył do Kraft Foods Polska w 1992 r. i w roku 1994 został dyrektorem zarządzającym polskiej części biznesu. W Kraft Foods pracował w Sprzedaży, Marketingu i zarządzał także polskim oddziałem firmy, w tym kluczowymi przedsięwzięciami prowadzącymi do rozwoju firmy w Polsce, która z firmy rozpoczynającej od sprzedaży kawy Jacobs urosła do pozycji kluczowego gracza w branży spożywczej, lidera w kategorii kawy, słodyczy czekoladowych i ciastek markowych w Polsce. Zanim rozpoczął pracę w firmie Kraft Foods, spędził 17 lat w firmie Agros, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora handlowego. Poza pracą zawodową w Kraft Foods, brał aktywny udział w inicjatywach stowarzyszeń i organizacji branży spożywczej, takich jak CAOBISCO czy ECR Polska, gdzie pełnił m. in. rolę Wiceprezydenta reprezentującego Producentów. Od 1997 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu POLBISCO – Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych.

    • Małgorzata Lisowska

      Od 2012 pracuje jako architekt marki. Zajmuje się doradztwem w zakresie budowania marek produktów i usług oraz marki osobistej. Prowadzi warsztaty, wykłada. Karierę zawodową rozpoczęła w programie managerskim prawdopodobnie najlepsi w Carlsberg Polska. Przygotowała markę Kasztelan Niepasteryzowne do ogólnopolskiej ekspansji i zarządzała nią doprowadzając do TOP 10 marek piwnych (w ujęciu wartościowym) w ciągu kilku miesięcy od jej wprowadzenia. W 2011 przeprowadziła z sukcesem proces ponownego wprowadzenia marki Frugo. Później pracowała w agencji reklamowej jako strateg. Jako pierwsza w Polsce zdefiniowała kompetencje osoby zarządzającej marką. Na ich podstawie stworzyła autorski program studiów podyplomowych architekt marki. Jest kierownikiem tego kierunku. W 2014 została wybrana do "Mentoring & Innovation Leadership Program for Polish Women Entrepreneurs" przez organizację Vital Voices Poland. Tym samym dołączyła do grona wybitnych polskich managerek. Vital Voices założyły Hillary Clinton i Madeleine Albright. Od 2007 związana z organizacją Toastmasters International, w której dwukrotnie została wyróżniona Leadership Excellence Award.

    • Prof. Dominika Maison

      Profesor psychologii, pracownik Uniwersytetu Warszawskiego, autorytet w dziedzinie psychologii konsumentów oraz badań społecznych i marketingowych. Prowadzi badania naukowe z zakresu nieświadomych postaw konsumenckich, postaw i zachowań finansowych oraz marketingu społecznego. Od lat łączy pracę naukową z praktyką badań konsumenckich. Założycielka firmy badań marketingowych Dom Badawczy Maison specjalizującej się w badaniach strategicznych. Współpracuje jako ekspert w tworzeniu wielu kampanii społecznych (min. dla Fundacji Kronenberga, NBP, agencji Telescope). Autorka wielu publikacji na temat współczesnych konsumentów, min. „Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta” (PWN, 2010), „Polak w świecie finansów” (PWN 2013) oraz „Psychologia konsumenta” (PWN 2014). W latach 2003-2007 prezes PTBRiO (Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii), obecnie przedstawiciel na Polskę organizacji ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research).

    • Jakub Kubicki

      Producent filmów reklamowych. Od 1996 pracuje w branży reklamowej. Początkowo związany Stillking Films, następnie Graffiti Film. Od 2007 roku kieruje i rozwija studio filmowe Propeller Film jako właściciel oraz Prezes Zarządu. Przez te wszystkie lata współpracował między innymi z agencjami reklamowymi: Red8 Advertising, Upstairs, Young & Rubicam, NOS BBDO, DDB, G7, JWT, Ad Fabrika, FCB, McCann Ericksson, Publicis, Euro RSCG, GREY, Saatchi & Saatchi, DemoEffective Launching, Pahnke markenmacherei oraz klientami: AmRest (Pizza Hut, KFC), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Kasztelan), Eurobank, PZU, Mokate, Maspex (Tymbark), US Pharmacia (APAP, Ibuprom, Gripex), Danone. Jego doświadczenie mierzone jest w setkach zrealizowanych produkcji zarówno w kraju jak i za granicą. O dwóch tematach może mówić bez końca - produkcja filmowa i latanie.

    • Joanna Malinowska - Parzydło

      Praktyk biznesu z 20 letnim stażem w strategicznej komunikacji, następnie dyrektor personalny w polskich mediach. Doradca w zakresie zarządzania marką osobistą, komunikacji, przywództwa oraz budowania kultury firm wokół wartości. Prekursorka tematyki zarządzania kapitałem reputacji w Polsce. Zaproszona do grona 50 najlepszych dyrektorów HR przy Komisji Europejskiej. Po latach spędzonych w korporacjach, z sukcesem rozwija własną firmę Personal Brand Institute.

      Blogerka „Jesteś Marką”, publicystka harvardzkiej blogosfery. Autorka książki „Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą” oraz licznych publikacji eksperckich.

       Mentor i Executive Coach. Założycielka Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu. Twórca think tanku HR Influencers. Wykładowca akademicki MBA.  Mama Jaśka i Olka.

    • Jan Namedyński

      Szef działu digital w Avon Polska. Praktyk z 14 letnim doświadczeniem w emarketingu. Przez 11 lat pracował w agencjach interaktywnych na wszystkich frontach internetowej wojny, ostatnio jako partner i szef strategii. Twórca plfoto.com i współtwórca autobuser.pl. Do niedawna odpowiedzialny za digitalowe strategie dla największych marek, od FMCG przez farmację do branży budowlanej.

    • Alicja Pietraszewska

      Specjalista w obszarze komunikacji marketingowej. Początkowo związana z Universal McCann, obecnie Senior Communications Manager w Starcom MediaVest Group. Od trzech lat prowadzi zespół specjalistów planujących strategie komunikacji we wszystkich rodzajach mediów. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze klientów m.in. z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej, finansowej, handlowej, mediowej, budowlanej, chemicznej. Absolwentka Instytutu Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Prywatnie pasjonatka dalekich podróży

    • Łukasz Taborski

      Menedżer specjalizujący się w budowaniu w organizacjach kompetencji analitycznych i revenue management. Od 2009 r. związany z Avon, liderem rynku kosmetycznego w Europie, gdzie stworzył regionalny zespół zajmujący się strategią cenową na obszarze Central & Eastern Europe. Obecnie Senior Manager odpowiedzialny za strategię cenową w regionie Europe, Middle East & Africa, w tym strukturę cenową szerokiego portfela Avon, procesy ustalania cen i analitykę cenową w kilkudziesięciu krajach.  Od początku kariery koncentruje swoje zainteresowania wokół efektywnego zarządzania ceną --zdobywając w tym zakresie doświadczenie w różnych organizacjach (Procter &Gamble, Carlsberg, Avon). Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie spędza mnóstwo czasu nad fotografią portretową.

    • Magdalena Pobikrowska

      Z branżą mediową związana od 2011 roku.Doświadczenie w pracy z klientem zdobywała pracując w agencji PR. W Value Media jest od początku 2012. Od 2013 uczestnik prestiżowego programu Google Polska AdWords Certified Trainer - jedną z 17 Certyfikowanych Trenerów AdWords w Polsce. W swojej karierze współpracowała zarówno z największymi polskimi reklamodawcami, takimi jak Tchibo, Netia czy Neckermann, ale także aktywnie współuczestniczyła przy tworzeniu dziesiątek mniejszych, rozliczanych za efekt kampanii dla branży m.in. deweloperskiej, finansowej, ubezpieczeniowej, informatycznej. W ostatnim czasie zajmuje się, między innymi, obsługą kampanii SEM dla firmy Netia, a także działaniami PPC dla firmy Tchibo. W swoich kampaniach wykorzystuje potencjał i możliwości Double Click, szczególnie Double Click Search i Double Bid Manager. Jest członkiem grupy SEM w IAB. Jej wysokie umiejętności są potwierdzone certyfikatami Google AdWords (GCP) i Google Analytics (GAIQ).

    • Michał Rokosz

      Konsultant w McKinsey & Company z kilkuletnim doświadczeniem w działach marketingu największych międzynarodowych firm. Jako marketer pracował w branży finansowej, spożywczej oraz chemicznej. W ciągu ostatnich kilku lat zarządzał wieloma znanymi markami tj: proszek E, Kokosal, Carte Noire, Kropla Beskidu, Powerade. Koordynował wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów, od konceptu „na kartce papieru” do finalnego produktu na półce. Produkty te odniosły znaczące sukcesy rynkowe i zostały wyróżnione nagrodami m.in. „Laur Konsumenta” i „Produkt Roku”. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

    • Robert Sobotnik

      Z zawodu i zamiłowania praktykujący marketer z zacięciem naukowym. Od kilku lat aktywny zawodowo Brand Manager z doświadczeniem zdobytym w największych światowych koncernach spożywczych (Nestlé, Kraft Foods) oraz aktualnie chemicznym - AkzoNobel, w których odpowiadał za tworzenie i implementację strategii marketingowych, m.in. dla marek Prince Polo, Nobiles, 3Bit, Manhattan.  Koordynował procesy wdrażania nowych produktów i kampanie reklamowe, m.in. nagrodzone nagrodą EFFIE przyznawaną za efektywność, a także nominowane do Mixx Awards za innowacyjność działań internetowych. Magister kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej oraz absolwent Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Firmy SGH. Autor kilkunastu publikacji naukowych dotyczących rentowności i efektywności marketingu, a także wpływu strategii marketingowych na budowę wartości przedsiębiorstwa.

    • Katarzyna Stefaniak

      Konsultant strategicznym i organizacyjnym. Posiada 22 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B. Przeszła całą ścieżkę od regionalnego menadżera sprzedaży do dyrektora rozwoju biznesu i sprzedaży w 5 krajach w branży ICT w firmach Lucent Technologies i Alcatel-Lucent. Zainteresowania procesami operacyjnymi oraz kulturą korporacyjną rozwijała realizując projekty w firmie Deloitte. Obecnie współpracuje z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego doradzając firmom takim jak: Zelmer, ProfiM, Furnico, Elzab oraz tworzy autorskie warsztaty i szkolenia miedzy innymi dla HP. Od lat działa jako mentor dla organizacji Youth Business Poland.

    • Wojtek Walczak

      Założyciel i partner w agencji strategicznej Melting Pot gdzie od 2012 roku zajmuje się doradztwem strategicznym, projektowaniem i prowadzeniem warsztatów strategicznych, nadzorem nad badaniami oraz strategią komunikacji marek.  Wybrani Klienci: Winiary, Hortex, HFT Brokers, TVP, A+E Networks, Centrum Psychoonkologii Unicorn, Artegence, 180 Heartbeats, Lubię to linked by Isobar! Przez ponad 10 lat pracował jako strateg w dużych agencjach - PZL, FireFly Creation, Young & Rubicam. Odpowiadał za komunikację marek, takich jak Tesco, Allegro, Aviva, Bank BPH, mBank, Dębowe Mocne, Perła, Rabobank. Prelegent na konferencjach i warsztatach z zakresu strategii marketingowych. Autor licznych publikacji na temat strategii marketingowych m.in. w nowymarketing.pl, Marketing w Praktyce.

    • Beata Woszczyńska

      Od wielu lat manager w Leroy Merlin Polska. Dba o relacje firmy i działania sklepów z klientami, budowane m.in. dzięki Programowi Lojalnościowemu DOM. Całe jej zawodowe życie związane jest z marketingiem, sprzedażą i komunikacją. Pierwszą pracę podjęła w Pol-Kaufring, firmie będącej wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Laboratoires Garnier Paris. Kolejne doświadczenia i kontakty zawodowe zdobywała w Paryżu w siedzibie L`Oreal. Następnie tworzyła podstawy działalności 3Swiss w Polsce. Pracowała też w firmie outdoorowej Clear Channel Communication, gdzie przez pięć lat była dyrektorem sprzedaży. Znajomość branży mediów i wiedzę z marketingu wykorzystała później pełniąc funkcję rzecznika prasowego i pełnomocnika zarządu ds. marketingu strategicznego w sieci salonów EMPiK. Realizację hasła Empiku: „Pełna kultura” poprzez popularyzowanie kultury trafiającej zarówno do szerokiego grona odbiorców, jak i tej niszowej, uważa dotychczas za swój duży sukces. Dziesiąty rok związana z Leroy Merlin, gdzie jest odpowiedzialna za marketing relacyjny, badania, politykę usług. Była także odpowiedzialna za rozwój Internetu oraz kontakt z mediami.

    • Jakub Zieliński

      Od 9 lat związany z branżą mediową. Obecnie Strateg w LOWE Media, wcześniej przez 7 lat związany z domem mediowym Universal McCann. Doświadczenie w branży zdobywał pracując dla największych i najbardziej innowacyjnych reklamodawców na Polskim rynku. Założyciel oraz jeden z głównych prowadzących zajęcia w ramach UM Academy - ogólnopolskiego projektu szkoleniowego dla osób zajmujących się zawodowo planowanie kampanii mediowych. Wielokrotnie nominowany do nagród branżowych, w ostatnich latach zdobywca srebrnego EFFIE oraz reprezentant Polski w międzynarodowym konkursie Young Cannes Media Lions. Prywatnie propagator i wielbiciel nowych technologii oraz mediów społecznościowych.

    • Magdalena Korol

      Adwokat/Partner Zarządzający w Kancelarii IP Legal Adwokaci i Radcowie Prawni. Specjalizuje się w dziedzinie Fashion Law (Prawo Mody), w ramach której kompleksowo doradza przedsiębiorcom działającym w branży odzieżowej, m. in. producentom, pośrednikom, sprzedawcom hurtowym i detalicznym, jak również podmiotom kreatywnym, w tym: projektantom, stylistom, organizatorom pokazów mody, agencjom reklamowym i modelingowym, fotografom oraz grafikom. Autorka serwisu „Prawo w modzie”. Reprezentuje Klientów w sporach przed sądami powszechnymi i polubownymi. Ponad 10 – letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w wiodących polskich i zagranicznych kancelariach prawnych (m.in. Weil, Gotshal & Manges). Posiada praktykę w zakresie negocjacji i kierowania zespołami ludzkimi. Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwentka Szkoły Praw Własności Intelektualnej przy Centrum Praw Własności Intelektualnej im. Hugona Grocjusza w Krakowie. Od 2011 roku adwokat, członek Okręgowej Izby Adwokackiej w Warszawie. Prywatnie wielka fanka kitesurfingu i wakeboardingu.

  • Studia
    Podyplomowe
    czesne 2 raty 4 raty
    Architekt marki 6900 zł 7100 zł 7300 zł
    • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego*
    • 10 % zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!
    * Zniżki nie łączą się

     

    Terminy płatności

    Płatność jednorazowa

    • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

     

    Płatność ratalna

    Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 1 lutego 2017 r.

     

    Terminy płatności czesnego w czterech ratach

    • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
    • II rata - do 15 grudnia 2016 r.
    • III rata - do 1 lutego 2017 r.
    • IV rata - do 1 kwietnia 2017 r.
     

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem: ckp_architekt marki_2016/2017

  • Kandydaci na program Architekt Marki zostaną wybrani na podstawie CV.

     ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń
     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

PARTNERZY STUDIÓW

do góry

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego