Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 164 godziny
Ilość semestrów 2
Rekrutacja trwa do 30 września 2017r.
Początek zajęć II połowa października 2017r.
Ilość miejsc

Opis studiów

Dla kogo?

Studia przeznaczone są dla przedsiębiorców, freelancerów, sprzedawców, doradców, trenerów, coachów, czyli osób, które promują innych bądź promują siebie i swoją wiedzę.
Wiedza i umiejętności przekazywane podczas studiów stanowią też wsparcie i dają przewagę konkurencyjną osobom planującym uruchomić własne przedsięwzięcia dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania.
Studia przeznaczone są też i dla tych, którzy wywierają wpływ i chcą osiągać jeszcze lepsze wyniki, dzięki poznaniu ukrytych mechanizmów decyzyjnych klientów i kontrahentów.  

Atuty

Studia dostarczają kompleksowej wiedzy na temat tego jak:
- docierać do nowych klientów;
- jak komunikować się z osobami, których motywy zakupowe są różne;
- jak opowiadać historie, które budzą zainteresowanie marką;
- jak wychodzić poza utarte schematy i aktywnie szukać nowych rozwiązań;
- jak wykorzystywać social media w procesie marketingu i sprzedaży;
- jak skutecznie sprzedawać;
- jak budować przewagę konkurencyjną;
- jak budować markę osobistą.

Przesłanki i cele studiów

Świat biznesu dynamicznie się zmienia. Podaż często przewyższa popyt, a mimo to ilość ofert na rynku stale rośnie.

Szansę na pozyskanie klienta mają Ci, którzy dostarczają jakość, ale jednocześnie potrafią to komunikować właściwej grupie odbiorców.

Studia podyplomowe Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż są odpowiedzą za zapotrzebowanie rynku na specjalistów od wspierania i rozwijania biznesów.

Wiedza i umiejętności przekazywane na studiach mają swoje umocowanie w neuronauce, czyli nauce badającej funkcjonowanie mózgu.

Procesy warsztatowe sięgają po:

- międzynarodowe narzędzia STRUCTOGRAM i TRIOGRAM, które pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, predyspozycje i potrzeby klientów i kontrahentów w oparciu o analizę biostrukturalną mózgu;
- międzynarodowe narzędzia Points fo You™, które pozwalają na wyjście poza utarte schematy myślowe.

Organizacja zajęć

  • Studia trwają 2 semestry
  • Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2017 roku, odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, co 2 tygodnie.
  • Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów
  • Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów
  • Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

 

 

Program

1. Neuro-nauka w biznesie – czyli jak wiedza o mózgu może wesprzeć marketing i sprzedaż.
2. Structogram – klucz do poznania siebie.
3. Język neuro-marketingu
4. Budowanie przewagi konkurencyjnej
5. Myślenie out of the box – czyli jak dostrzegać możliwości.
6. Triogram – klucz do poznania drugiego człowieka
7. Social media w biznesie – czyli jak tworzyć kampanie, które działają.
8. Structogram 3- klucz do poznania klienta.
9. Skuteczny proces sprzedaży – czyli od zainteresowania do finalizacji.
10. Personal Branding.
11. Storytellig – czyli jak sprzedawać bez sprzedawania.
12. Egzamin końcowy

                                                                     Łączna liczba godzin: 164

Wykładowcy

dr Ewa Hartman

Członek Stowarzyszenia Pracowników Organizacji Międzynarodowych NETWORK PL
Ekspert w dziedzinie budowania kariery w instytucjach międzynarodowych, inteligencji międzykulturowej i personal branding. Wykładowca akademicki, trener kompetencji miękkich, mentor w Szkole Trenerów Rozwoju Osobistego. Ale też doktor prawa i były pracownik Komisji Europejskiej. Wykładała na Wyższej Szkole Studiów Międzynarodowych w Łodzi oraz na Bournemouth Univeristy w Wielkiej Brytanii, gdzie również uzyskała tytuł doktora. Pracowała w Komisji Europejskiej, gdzie kontynuowała badania naukowe oraz prowadziła postępowania rejestrowe i sporne między państwami członkowskimi w obszarze oznaczeń geograficznych. Obecnie prowadzi liczne szkolenia i prelekcje na temat budowania marki osobistej. Współpracuje z Akademią Kobiet Sukcesu. Jest blogerką portalu InnPoland i autorką artykułów do magazynów "Law Business Quality" i "Les Nouvelles Esthétiques". Działa również w obszarze budowania kariery w Instytucjach Unii Europejskiej, współpracując między innymi z Krajową Szkołą Administracji Publicznej czy Regionalnymi Ośrodkami Debaty Międzynarodowej.

Uważa, że w przekazywaniu wiedzy najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania u odbiorcy, dlatego też opiera swój przekaz na praktycznych przykładach, sprawdzonych metodach oraz storytelling?u. Prywatnie pasjonatka książek o kobietach niezwykłych.

Anna Urbańska

Master Trener Structogramu - metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami oraz przed innymi.

Anna Urbańska należy do nielicznej na świecie grupy neurocaochów. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 10 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele zawodowe i prywatne.

Jest absolwentką pięciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Od 1998 roku zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych.

Wiedzę zdobywała u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank.

Jest również autorką książki „Otrzep kolana i biegnij",  w której udowadnia, że każdy z nas może więcej niż mu się wydaje. W roku 2015 wydała książkę pt. „Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu”, która cieszy się ogromną popularnością. Współautorka przewodnika „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni.”

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

www.annaurbanska.pl  |  www.facebook.com/annaurbanska.pl

 

 

Witold Buraczyński

Praktyk biznesu, mentor, coach biznesowy, doradca biznesowy i manager z 15-letnim doświadczeniem. Zarządzał projektami inwestycyjnymi oraz przedsiębiorstwami  o różnej skali działalności oraz strukturach organizacyjnych. Swoje doświadczenia zdobył m.in. zarządzając procesami zakupowymi komponentów dla fabryki LG Electronics, organizując i koordynując prace budowlane oraz zarządzając nowopowstałą fabryką styropianów i odlewów aluminiowych. Współpracował w tworzeniu planów projektu urbanistycznego Nowego Centrum Łodzi oraz organizował, a następnie zarządzał działem operacyjno-finansowym w oddziale IKEA Łódź. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje prowadząc procesy doradcze, indywidualne i grupowe dla liderów i decydentów polskich i zagranicznych firm. W swojej pracy doradczej wykorzystuje podejście eklektyczne, łącząc elementy coachingu i mentoringu z twardymi narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu.  Prowadzone przez niego warsztaty i procesy doradcze cechuje nieszablonowe podejście w rozwiązywaniu konkretnych problemów biznesowych czy dylematów managerskich. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą w organizacjach o różnej skali działania.

Piotr Jankowski

Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 20 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.
Twórca Expertio - społeczności biznesu, miejsca w którym biznes łączy się z rozwojem osobistym.
Współpracuje z magazynem rozwoju osobistego  dla młodzieży „Geniusz”, w którym publikuje swoje artykuły.

Autor książek: „Radość sprzedaży. Gotowa strategia skutecznego handlowca” , „Alfabet zmian. Jak skutecznie osiągać swoje cele na drodze życia i biznesu”.

Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development.

www.jankowskipiotr.pl

www.expertio.pl

Paweł Tkaczyk

Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.

Poza książkami i blogiem, piszę regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”.
Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie to wydarzenia, na których można mnie było zobaczyć w tym roku.

Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Dlatego najczęściej piszemy dla klientów strategię komunikacji marki czy strategię promocji.

Niektórzy z naszych klientów nie chcą rozwiązania podanego na tacy – mają świetny zespół ludzi, który potrzebuje jedynie iskry, by ich zainspirować do działania. Oni najczęściej korzystają z mentoringu marketingowego – regularnych spotkań, podczas których szlifujemy pomysły i nadajemy kierunek ich działaniom marketingowym.

Opłaty za studia

Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż6900 zł7100 zł7300 zł
  • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*cena obowiązuje do 30.11.2017 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2018 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 15 grudnia 2017 r.
  • III rata - do 1 lutego 2018 r.
  • IV rata - do 1 kwietnia 2018 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego
Alior Bank  SA O/Warszawa
59 2490 0005 0000 4600 8931 1920
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2017/2018

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń  oraz spełnienie wymogów rekrutacyjnych tj. złożenie wymaganych dokumentów w sekretariacie.

  1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
  4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń

WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
  • CV
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego

OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

KONTAKT
Centrum Kształcenia Podyplomowego

Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Partnerzy studiów

Zobacz także