Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 164 godziny
Ilość semestrów 2
REKRUTACJA ZAKOŃCZONA

Opis studiów

Dla kogo?

Studia przeznaczone są dla przedsiębiorców, freelancerów, sprzedawców, doradców, trenerów, coachów, czyli osób, które promują innych bądź promują siebie i swoją wiedzę.
Wiedza i umiejętności przekazywane podczas studiów stanowią też wsparcie i dają przewagę konkurencyjną osobom planującym uruchomić własne przedsięwzięcia dzięki wskazaniu skutecznych strategii biznesowego działania.
Studia przeznaczone są też i dla tych, którzy wywierają wpływ i chcą osiągać jeszcze lepsze wyniki, dzięki poznaniu ukrytych mechanizmów decyzyjnych klientów i kontrahentów.  

Atuty

Studia dostarczają kompleksowej wiedzy na temat tego jak:
- docierać do nowych klientów;
- jak komunikować się z osobami, których motywy zakupowe są różne;
- jak opowiadać historie, które budzą zainteresowanie marką;
- jak wychodzić poza utarte schematy i aktywnie szukać nowych rozwiązań;
- jak wykorzystywać social media w procesie marketingu i sprzedaży;
- jak skutecznie sprzedawać;
- jak budować przewagę konkurencyjną;
- jak budować markę osobistą.

Przesłanki i cele studiów

Świat biznesu dynamicznie się zmienia. Podaż często przewyższa popyt, a mimo to ilość ofert na rynku stale rośnie.

Szansę na pozyskanie klienta mają Ci, którzy dostarczają jakość, ale jednocześnie potrafią to komunikować właściwej grupie odbiorców.

Studia podyplomowe Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż są odpowiedzą za zapotrzebowanie rynku na specjalistów od wspierania i rozwijania biznesów.

Wiedza i umiejętności przekazywane na studiach mają swoje umocowanie w neuronauce, czyli nauce badającej funkcjonowanie mózgu.

Procesy warsztatowe sięgają po:

- międzynarodowe narzędzia STRUCTOGRAM i TRIOGRAM, które pozwalają w sposób precyzyjny określić predyspozycje własne, predyspozycje i potrzeby klientów i kontrahentów w oparciu o analizę biostrukturalną mózgu;
- międzynarodowe narzędzia Points fo You™, które pozwalają na wyjście poza utarte schematy myślowe.

Organizacja zajęć

  • Studia trwają 2 semestry
  • Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2017 roku, odbywają się w trybie sobotnio-niedzielnym, co 2 tygodnie.
  • Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów
  • Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów
  • Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

 

 

Program

1. Neuro-nauka w biznesie – czyli jak wiedza o mózgu może wesprzeć marketing i sprzedaż.
2. Structogram – klucz do poznania siebie.
3. Język neuro-marketingu
4. Budowanie przewagi konkurencyjnej
5. Myślenie out of the box – czyli jak dostrzegać możliwości.
6. Triogram – klucz do poznania drugiego człowieka
7. Social media w biznesie – czyli jak tworzyć kampanie, które działają.
8. Structogram 3- klucz do poznania klienta.
9. Skuteczny proces sprzedaży – czyli od zainteresowania do finalizacji.
10. Personal Branding.
11. Storytellig – czyli jak sprzedawać bez sprzedawania.
12. Egzamin końcowy

                                                                     Łączna liczba godzin: 164

Wykładowcy

dr Ewa Hartman

Członek Stowarzyszenia Pracowników Organizacji Międzynarodowych NETWORK PL
Ekspert w dziedzinie budowania kariery w instytucjach międzynarodowych, inteligencji międzykulturowej i personal branding. Wykładowca akademicki, trener kompetencji miękkich, mentor w Szkole Trenerów Rozwoju Osobistego. Ale też doktor prawa i były pracownik Komisji Europejskiej. Wykładała na Wyższej Szkole Studiów Międzynarodowych w Łodzi oraz na Bournemouth Univeristy w Wielkiej Brytanii, gdzie również uzyskała tytuł doktora. Pracowała w Komisji Europejskiej, gdzie kontynuowała badania naukowe oraz prowadziła postępowania rejestrowe i sporne między państwami członkowskimi w obszarze oznaczeń geograficznych. Obecnie prowadzi liczne szkolenia i prelekcje na temat budowania marki osobistej. Współpracuje z Akademią Kobiet Sukcesu. Jest blogerką portalu InnPoland i autorką artykułów do magazynów "Law Business Quality" i "Les Nouvelles Esthétiques". Działa również w obszarze budowania kariery w Instytucjach Unii Europejskiej, współpracując między innymi z Krajową Szkołą Administracji Publicznej czy Regionalnymi Ośrodkami Debaty Międzynarodowej.

Uważa, że w przekazywaniu wiedzy najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania u odbiorcy, dlatego też opiera swój przekaz na praktycznych przykładach, sprawdzonych metodach oraz storytelling?u. Prywatnie pasjonatka książek o kobietach niezwykłych.

Anna Urbańska

Master Trener Structogramu - metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie prawdziwie poznają siebie i mogą być krok przed swoimi zachowaniami oraz przed innymi.

Anna Urbańska należy do nielicznej na świecie grupy neurocaochów. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 10 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele zawodowe i prywatne.

Jest absolwentką pięciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Od 1998 roku zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych.

Wiedzę zdobywała u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank.

Jest również autorką książki „Otrzep kolana i biegnij",  w której udowadnia, że każdy z nas może więcej niż mu się wydaje. W roku 2015 wydała książkę pt. „Mózg - fabryka sukcesu. Najskuteczniejsze strategie ludzi biznesu”, która cieszy się ogromną popularnością. Współautorka przewodnika „Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni.”

Żyje zgodnie z maksymą: „Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.

www.annaurbanska.pl  |  www.facebook.com/annaurbanska.pl

 

 

Witold Buraczyński

Praktyk biznesu, mentor, coach biznesowy, doradca biznesowy i manager z 15-letnim doświadczeniem. Zarządzał projektami inwestycyjnymi oraz przedsiębiorstwami  o różnej skali działalności oraz strukturach organizacyjnych. Swoje doświadczenia zdobył m.in. zarządzając procesami zakupowymi komponentów dla fabryki LG Electronics, organizując i koordynując prace budowlane oraz zarządzając nowopowstałą fabryką styropianów i odlewów aluminiowych. Współpracował w tworzeniu planów projektu urbanistycznego Nowego Centrum Łodzi oraz organizował, a następnie zarządzał działem operacyjno-finansowym w oddziale IKEA Łódź. Zdobyte doświadczenie wykorzystuje prowadząc procesy doradcze, indywidualne i grupowe dla liderów i decydentów polskich i zagranicznych firm. W swojej pracy doradczej wykorzystuje podejście eklektyczne, łącząc elementy coachingu i mentoringu z twardymi narzędziami wykorzystywanymi w zarządzaniu.  Prowadzone przez niego warsztaty i procesy doradcze cechuje nieszablonowe podejście w rozwiązywaniu konkretnych problemów biznesowych czy dylematów managerskich. Specjalizuje się w budowaniu modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą w organizacjach o różnej skali działania.

Piotr Jankowski

Absolwent zarządzania i finansów dwóch uczelni. Certyfikowany trener biznesu. Licencjonowany trener Structogram® Training System, metodologii bazującej na analizie biostrukturalnej. Konsultant modelu psychometrycznego MTQ48, badającego odporność psychiczną, wykorzystywanego w pracy z wydajnością i efektywnością. Na jego podstawie prowadzi sesje rozwojowe. Wykłada na wyższych uczelniach i seminariach biznesowych. Specjalizuje się w sprzedaży, zarządzaniu zasobami ludzkimi, marketingu. Podczas 20 lat pracy w międzynarodowych instytucjach oraz własnej działalności zebrał doświadczenie w obszarze rekrutacji, sprzedaży, zarządzania i coachingu. Wdrażał i szkolił pracowników z zakresu technik aktywnej sprzedaży, rozwoju kompetencji osobistych. Posiada doskonałą znajomość specyfiki franchisingu (prowadził w tej formule placówkę bankową) i network marketingu. W ramach swoich specjalizacji prowadzi projekty rozwojowe, których celem jest zwiększanie efektywności osobistej. Prelegent na kongresach rozwojowych.
Twórca Expertio - społeczności biznesu, miejsca w którym biznes łączy się z rozwojem osobistym.
Współpracuje z magazynem rozwoju osobistego  dla młodzieży „Geniusz”, w którym publikuje swoje artykuły.

Autor książek: „Radość sprzedaży. Gotowa strategia skutecznego handlowca” , „Alfabet zmian. Jak skutecznie osiągać swoje cele na drodze życia i biznesu”.

Członek Stowarzyszenia Polish Society for Training & Development.

www.jankowskipiotr.pl

www.expertio.pl

Paweł Tkaczyk

Napisałem dwie książki: „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.

Poza książkami i blogiem, piszę regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”.
Czasem opowiadam historie przed salą pełną ludzi – jestem mówcą publicznym, którego firmy i organizatorzy wynajmują, by zainspirować tłum. Mówię im o budowaniu silnej marki, nowoczesnym marketingu, psychologii konsumenta, mediach społecznościowych czy grywalizacji. Infoshare w Gdańsku, Babel Camp w Pradze czy I Love Marketing w Warszawie to wydarzenia, na których można mnie było zobaczyć w tym roku.

Prowadzę też wykłady i szkolenia w ramach współpracy z firmami w całej Polsce. Wśród moich klientów są m.in. Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu… Firmy, które szkoliłem to m.in. Credit Agricole, Citibank, Sanofi Aventis czy Hama.

Pracowaliśmy m.in. z Agorą, Grupą Allegro, Diners Club International… Głęboko wierzę, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Dlatego najczęściej piszemy dla klientów strategię komunikacji marki czy strategię promocji.

Niektórzy z naszych klientów nie chcą rozwiązania podanego na tacy – mają świetny zespół ludzi, który potrzebuje jedynie iskry, by ich zainspirować do działania. Oni najczęściej korzystają z mentoringu marketingowego – regularnych spotkań, podczas których szlifujemy pomysły i nadajemy kierunek ich działaniom marketingowym.

Opłaty za studia

Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
Neuro-Marketing i Neuro-Sprzedaż6900 zł7100 zł7300 zł
  • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*cena obowiązuje do 30.11.2017 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2018 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 15 grudnia 2017 r.
  • III rata - do 1 lutego 2018 r.
  • IV rata - do 1 kwietnia 2018 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego
Alior Bank  SA O/Warszawa
59 2490 0005 0000 4600 8931 1920
tytułem: ckp_imię i nazwisko kandydata_2017/2018

Zasady rekrutacji

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń  oraz spełnienie wymogów rekrutacyjnych tj. złożenie wymaganych dokumentów w sekretariacie.

  1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
  3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
  4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń

WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
  • CV
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego

OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

KONTAKT
Centrum Kształcenia Podyplomowego

Uczelnia Łazarskiego
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa

Sektor "E" pokój 56
e-mail: ckp@lazarski.edu.pl
tel. 22 54-35-322

Partnerzy studiów

Zobacz także