Typ studiów Studia podyplomowe
Wymiar godzinowy 196 godzin
Ilość semestrów 2
Rekrutacja trwa od 15 kwietnia do 30 września 2017r.
Początek zajęć II połowa października 2017r.

Opis studiów

Dla kogo?

Studia skierowane są do:

  • Osoby  zainteresowane rozwojem w branży internetowej;
  • Osoby  rozpoczynające karierę w branży internetowej;
  • Pracownicy korporacji po stronie klienta, urzędnicy państwowi;
  • Właściciele i pracownicy firm;
  • Właściciele sklepów internetowych.

 

Atuty

  • Studia podyplomowe E-marketing w praktyce posiadają najszerszy na rynku szkoleniowym zakres dotyczący działań internetowych, uwzględniając dodatkowo Multichannel i Omnichannel, efektywny e-commerce oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging. Studia prowadzone są na wysokim poziomie merytorycznym wraz z partnerem strategicznym IAB Polska, a wykładowcami są znani wysoko cenieni praktycy rynku internetowego.
  • Program umożliwia uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenie e- biznesu, e-commerce , social i marketingu zintegrowanego.
  • Główny nacisk kładziemy na zajęcia praktyczne i warsztatowe, przygotowując absolwentów do faktycznych i realnych zadań, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych, o co dbają wykładowcy z długoletnim doświadczeniem.
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków z branży internetowej. Większość wykładowców to osoby zajmujące kierownicze/dyrektorskie stanowiska w różnych agencjach interaktywnych oraz firmach SEO/SEM, buzz marketingowych, e-mail marketingowych. Wśród naszych ekspertów znajdziecie również przedstawicieli największych na rynku wydawców, internetowych firm badawczych oraz firm zajmujących się tematyką usability. 

    Jako jedyni uwzględniliśmy w programie studiów, przygotowanie i egzamin do oficjalnej certyfikacji IAB Polska ? Digital Marketing Qualification (DIMAQ).
    DIMAQ to jedyny certyfikat umożliwiający uwierzytelnienie umiejętności z dziedziny marketingu internetowego w oczach pracodawcy a jednocześnie najbardziej rozpoznawalny certyfikat w branży internetowej na rynku.



    Nasi Absolwenci są wysoko cenionymi specjalistami, poszukiwanymi na rynku pracy marketingu internetowego.

    Dodatkowo, nasze studia gwarantują najlepszym studentom 5 miejsc stażowych w wybranych agencjach reklamowych, z możliwością podjęcia stałej pracy.

Program

WYMIAR GODZINOWY - 196 h

 Moduł I - Wprowadzenie do e-marketing, branding i social media (32h)

  • wprowadzenie do marketingu internetowego, formy reklamy graficznej, podmiotów na rynku internetowym;
  • digital branding;
  • blogging i wideo blogging;
  • social media;
  • strategia.

 

 Moduł II - Badania, strategia, psychologia mediów (48h)

  • planowanie kampanii online;
  • badanie efektywnościowe kampanii reklamowych w sieci;
  • wprowadzenie do badań mediów ze szczególnym naciskiem na internet;
  • strategia;
  • psychologia mediów;
  • usability.

 

 Moduł III - Analityka, realizacje projektów, prowadzenie e-biznesu (48h)

  • prowadzenie e-biznesu;
  • analityka webowa z wykorzystaniem Google Analytics;
  • reklama w wyszukiwarce Google SEO/SEM;
  • realizacje projektów internetowych;
  • performance marketing;
  • reklama behawioralna;

 

 Moduł IV - Narzędzia e-marketing, PR i prawo (64h)

  • wideo-online;
  • mobile marketing;
  • prawo;
  • e-commerce;
  • email marketing;
  • multichannel i omnichannel;
  • PR online;
  • komunikacja zintegrowana;
  • współpraca z agencją.

 

Egzamin dyplomowy (4h)

Wykładowcy

Maciej Hoffmann

Kierownik kierunku

Maciej Hoffmann ma 13-letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Na rynkach polskim i zagranicznych (USA, Kanada, Słowenia, Czechy, Węgry, Rumunia) prowadził szereg projektów marketingowych. Od 7 lat zajmuje się głównie marketingiem internetowym, w szczególności projektami typu ecommerce, performance oraz lead generation. Zarządzał działami, specjalizującymi się w omnichannel, ecommerce i direct marketingu.  Członek międzynarodowej organizacji Direct Marketing Association, były szef grupy ecommerce IAB, uczestnik wielu seminariów i konferencji, zrealizował ponad 100 projektów internetowych. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, posiada dyplom międzynarodowy MBA

Małgorzata Czerwińska-Kasprzak

Radca prawny. Współpracuje z Kancelarią Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy od 2008r., jest członkiem Praktyki Własności Intelektualnej (Zespół Prawa Mediów i Reklamy) oraz Praktyki Prawa Gospodarczego.

Obsługuje m.in. klientów z branży reklamowej, mediowej (domy mediowe, nadawcy telewizyjni, w tym działający pod OFCOM), spożywczej, farmaceutycznej, organizację pracodawców branży internetowej, wydawcę bonów towarowych.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sporów sądowych z zakresu nieuczciwej konkurencji (w tym nieuczciwej reklamy) i znaków towarowych (w tym zakresie również przed Urzędem Patentowym), prawa pracy, prawa autorskiego, ochrony dóbr osobistych, prawa telekomunikacyjnego, klauzul abuzywnych. Obsługiwała w tym zakresie m.in. przedsiębiorcę wyznaczonego na rynku telekomunikacyjnym, wydawcę gazety codziennej, producenta obuwia, producentów z branży spożywczej, producentów kosmetyków, producentów środków czystości.

Posiada również doświadczenie w zakresie obsługi loterii promocyjnych, audioteksowych i innych gier hazardowych, programów lojalnościowych, w tym multipartnerskich i innych akcji promocyjnych, zarówno konsumenckich, jak i niekonsumenckich (z uwzględnieniem ich konsekwencji podatkowych). Opiniowała projekty reklam i komunikacji marketingowej dla przedsiębiorców działających na rynku alkoholowym, tytoniowym, farmaceutycznym. Zajmuje się zagadnieniami marketingu produktów sensytywnych (napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze).

Dla podmiotów działających na rynku alkoholowym opiniowała m.in. kwestię sprzedaży napojów alkoholowych przez Internet i obrotu tymi napojami.

Świadczy bieżącą obsługę prawną na rzecz organizacji pracodawców zrzeszającej podmioty działające w branży internetowej w zakresie prawa handlowego, prawa pracy i prawa cywilnego. Uczestniczy w opracowywaniu stanowisk branży w różnego rodzaju procesach konsultacyjnych i kodeksów dobrych praktyk.  

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Europejskich Studiów Specjalnych przy Centrum Studiów Europejskich im. J.Monneta UMK.

Anna Miotk

Obecnie jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Wcześniej odpowiadała za badania i rozwój produktu oraz wybrane działania marketingowe dla marki monitoringu mediów Newspoint. Ma też sześcioletnie doświadczenie w public relations - pracowała w uznanych polskich i sieciowych agencjach PR, realizując projekty dla klientów z sektorów IT, FMCG oraz healthcare. Doktor nauk humanistycznych, tytuł jej rozprawy doktorskiej to "Metody oceny i pomiaru rezultatów działań public relations stosowane w Polsce". Wcześniej ukończyła socjologię na Uniwersytecie Gdańskim. Wykłada na studiach podyplomowych PR, prowadzi szkolenia dotyczące mierzenia efektów działań public relations; jej kompetencje trenerskie potwierdza certyfikat Szkoły Trenerów House of Skills. Autorka książek "Badania w public relations", "Skuteczne social media", licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga poświęconego mierzeniu działań komunikacyjnych: www.annamiotk.pl.

Mateusz Nić

Client Service Director

W branży reklamowej od ponad 9 lat. Swoją karierę w Cube Group rozpoczął w 2009 roku, gdzie płynnie przeszedł całą ścieżkę kariery: zaczynając od junior account managera w dziale SEM aż do Dyrektora Działu Client Service. Obecnie kieruje zespołem realizującym strategie performance 360° dla kluczowych Klientów agencji. Specjalizuje się w efektywnościowych kampaniach finansowych (BZ WBK, Credit Agricole, Santander Consumer Bank, Axa Direct). Posiada również bogate doświadczenie w branży telekomunikacyjnej (UPC), farmaceutycznej (Polpharma, NEUCA, Dbam o Zdrowie) oraz e-commerce (Avans, Nexterio). Jest współautorem kampanii dla Promedica24 nagrodzonej w 2016 roku Mixx Award w kategorii Direct Response & Lead Generation.

Kieruje zespołem, który miesięcznie realizuje działania reklamowe na budżetach na poziomie kilku milionów złotych, m.in. generuje kilkadziesiąt tysięcy leadów, tworzy kilkadziesiąt projektów landing page’y oraz tysiące kreacji graficznych. 

Marcin Pawłowski

Head of One Search w Performics Polska. Z marketingiem internetowym związany od 2006 roku. Obecnie kieruje zespołem realizującym projekty SEM/SEO Facebook/Twitter PPC w ramach międzynarodowych struktur agencji interaktywnej Performics będącej częścią domu mediowego ZenithOptimedia. Choć teraz pracuje dla dużych marek (Vichy, L'Oreal Paris, PGE, BGŻ, No-Spa, Puma, Bacardi i innych) to na swoim koncie ma setki projektów dla polskich MSP prowadzonych m.in w ClearSense i pkt.pl. Blisko współpracuje z Google, szczególnie przy projektach edukacyjnych takich jak Internetowa Rewolucja. W latach 2013-2014 Trener Google.

Wykłada na uczelniach wyższych, m.in Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i aktywnie bierze udział w branżowych konferencjach w Polsce i zagranicą - miał przyjemność wygłaszać prelekcję na stoisku narodowym na targach CEBiT w Hannoverze.

Zbigniew Pinkalski

Radca prawny. Doktor nauk prawnych (rozprawa doktorska dotycząca ochrony prawnej tzw. formatów telewizyjnych została wyróżniona Nagrodą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego). Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, nowych technologiach, prawie mediów i reklamy, a także w prawie sportowym i prawie farmaceutycznym. Autor licznych publikacji z tego zakresu w prasie branżowej oraz blogosferze, jak również w prestiżowych czasopismach naukowych. Prelegent na seminariach i konferencjach związanych z wyżej wymienionymi dziedzinami.

Paweł Sala

Specjalista ds. e-mail marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu e-mail marketingu oraz oferującej najbardziej innowacyjne narzędzie do e-mail marketingu na polskim rynku.

Współtwórca sukcesu wielu kampanii e-mail marketingowych wyróżnianych i nagradzanych w takich konkursach jak Golden Arrow czy Mixx Awards.

Ponadto członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Interactive Advertising Bureau Polska, w ramach których współtworzy dobre praktyki e-mail marketingu w Polsce.

Autor wielu publikacji na temat e-mail  marketingu, wykładowca wyższych uczelni, 

a także mówca na licznych konferencjach branżowych. 

Prywatnie fan górskich wypraw i podwodnego świata. Adoptował porzuconego i przywiązanego w lesie psa Fuksa, który objął stanowisko AntiStress Managera i na co dzień łagodzi obyczaje w biurze.

Krzysztof Winnik

Business Development Director, OS3. Związany z rynkiem reklamy i marketingu od 9 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (public relations i publicystyka ekonomiczna). Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych korporacjach i agencjach reklamowych. Obecnie pełni obecnie funkcję Business Development Directora w agencji OS3. Wcześniej kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA. Jako Prezes Zarządu stał na czele NuOrder Group.  Jest uznanym ekspertem w zakresie wielopoziomowych strategii komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem nowych mediów. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne. Autor licznych artykułów i komentarzy eksperckich w mediach branżowych, wykładowca akademicki, coach w międzynarodowym konkursie Intel Business Challenge,  prelegent na najważniejszych branżowych konferencjach w kraju i za granicą. Pracował dla takich marek jak: Play, PKO Bank Polski, Unilever, PZU, Procter&Gamble, Hortex, L'oreal, NIVEA, Philips, Intel, Hasbro, Polpharma, Big Star, Knauf Insulation, Gedeon Richter, Legg Mason.

Tomasz Woźniak

Aktualnie współwłaściciel i prezes zarządu Future Mind, firmy mającej za sobą ponad 30 realizacji aplikacji mobilnych. Future Mind od 2009 roku realizuje projekty na platformę na iOS i Android, na potrzeby własne i swoich klientów. W portfolio firmy znaleźć można m.in. oficjalne wersje aplikacji Kwejk.pl i Demotywatory.pl. Wspólnie z innymi klientami jak Next is Great, Future Mind współtworzył aplikacje odnoszące sukcesy również poza Polską jak Bloxy, Love to Count czy Chees Academy For Kids. W 2013 roku firma była zaangażowana w projekt eLotek.pl, Fokus czy GetLaunch.com a także wykonała aplikację Envelo dla Poczty Polskiej. Tomasz Woźniak to także wykładowca i współtwórca zeszłorocznego App Academy.

Marcin Żukowski

Cyfrowy tubylec. Account Manager agencji social mediowej Mint Media. Opiekuje się kluczowymi klientami, wśród których znajduje się m.in. PKO BP, Mediacom, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wcześniej pracował jako content manager, copywriter i PRowiec m.in. w ARBOinteractive. Twórca Fundacji Cyfrowi Tubylcy. Współpracował z wieloma organizacjami pozarządowymi m.in. Fundacją Batorego, Stowarzyszeniem Szkoła Liderów czy Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową. Publikuje w branżowych mediach m.in. w Marketerze+, Nowym Marketingu czy Marketingu w Praktyce.

Opłaty za studia

Studia Podyplomowe czesne2 raty4 raty
E-marketing w praktyce6900 zł*7100 zł7300 zł
  • 20% zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**

*cena obowiązuje do 30.11.2017 r.
**zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

Terminy płatności

Płatność jednorazowa

  • Opłatę czesnego (pomniejszoną o kwotę wpisowego) uiszcza się jednorazowo w całości 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.

Płatność ratalna

Terminy płatności czesnego w dwóch ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 1 lutego 2018 r.

Terminy płatności czesnego w czterech ratach

  • I rata - 7 dni przed rozpoczęciem zajęć  (pomniejszona o kwotę wpisowego)
  • II rata - do 15 grudnia 2017 r.
  • III rata - do 1 lutego 2018 r.
  • IV rata - do 1 kwietnia 2018 r.

Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

Uczelnia Łazarskiego
Alior Bank  SA O/Warszawa
59 2490 0005 0000 4600 8931 1920
tytułem:ckp_imię i nazwisko kandydata_2017/2018

Zasady rekrutacji

  1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
  2. Ogólna wiedza nt. marketingu; ukończone studia min. I stopnia.
  3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów.
  4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

 

 WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:

  • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
  • CV
  • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
  • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego

 OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:

  • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
  • dowodu wpłaty czesnego
  • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

*Informacji o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

Partnerzy studiów