Na stronach internetowych Uczelni Łazarskiego stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności.

Skip to main content

Powrót poziom wyżejMarketing interaktywny

Typ studiów Studia I stopnia licencjackie
Kierunek Zarządzanie (e-learning)
Specjalność Marketing interaktywny
Język podstawowy polski
Czas trwania studiów 3 lata
Tryb studiów Przez Internet

Opis specjalności

Nauczysz się tworzyć skuteczne przekazy marketingowe. Poznasz dostępne narzędzia, kanały komunikacji i metody analizowania ruchu. Wprowadzisz teorię w praktykę podczas licznych ćwiczeń, warsztatów i case studies. Marketing interaktywny to jedyna w Polsce specjalność przygotowująca w sposób kompleksowy do prowadzenia działalności biznesowej online i wykorzystywania najnowszych narzędzi IT w marketingu. Dzięki tym studiom możesz zostać poszukiwanym na rynku pracownikiem, specjalistą w obszarze działania nowych mediów i technologii.

Zdobędziesz następujące umiejętności:

  • znajomość zasad prowadzenia biznesu online,
  • znajomość strategii marketingu zintegrowanego,
  • znajomość specyfiki marketingu sensorycznego i zarządzania uwagą,
  • umiejętność analizowania otoczenia firm internetowych,
  • umiejętność korzystania z takich narzędzi jak: wideo online, PR online, e-mail, media społecznościowe, telefonia komórkowa, gry online, blogi, mikroblogi,
  • umiejętność kreowania nowych rozwiązań w obszarze reklamy i PR,
  • umiejętność kreatywnego myślenia,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • kompetencje komunikacyjne.

Przedmioty specjalizacyjne:

V semestr          

  • Wprowadzenie do marketingu internetowego
  • Prowadzenie biznesu online     
  • Działania marketingowe             
  • Planowanie strategiczne kampanii online           
  • Seminarium dyplomowe/Praca projektowa I   

VI semestr        

  • Reklama i PR online. Kontent reklamowy           
  • Marketing sensoryczny i zarządzanie uwagą     
  • Marketing zintegrowany i media społecznościowe        
  • Seminarium dyplomowe/Praca projektowa II

Opłaty za studia

studia licencjackie 3-letnie

Zarządzanie (e-learning) studia niestacjonarne
semestr semestr 4 raty
Innowacje i przedsiębiorczość w firmie2880 zł720 zł
Marketing interaktywny
Zarządzanie zasobami ludzkimi
E-commerce