Oferta

Studia:
MBA IT

  • Wymiar godzinowy:

    432 godzin

    • ilość semestrów: 3
    • Koniec rekrutacji: 30 września 2016r.
    • Poczatek zajęć: październik 2016r.

     10% zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!!

    Dla kogo?

    Osoby, które ukończyły studia magisterskie, w szczególności osoby, które planują, chcą lub objęły stanowiska menedżerskie i pragną podnieść swoje kwalifikacje w obszarze zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem obszaru IT, a także właściciele małych i średnich firm z branży IT i ICT oraz konsultanci i doradcy biznesowi z obszaru IT.

     

    Atuty

    • Pierwszy taki program MBA sprofilowany na branżę IT w Polsce
    • Kompleksowy program studiów
    • Wykładowcy to fachowcy z praktyką biznesową
    • Wielu wykładowców to menedżerowie IT z doświadczeniem
    • Przygotowanie do kariery menedżerskiej
    • Pogłębienie wiedzy i kompetencji w zakresie zarządzania
    • Podniesienie własnej wartości na rynku pracy
    • Interaktywne formy prowadzenia zajęć
    • Prace zaliczeniowe związane z własną pracą zawodową

     

    Przesłanki i cele studiów?

    Przygotowanie uczestnika do objęcia wyższych funkcji menedżerskich, zdobycie kompetencji związanych z zarządzaniem zespołem, działem lub pionem w całej firmie, przygotowanie do prowadzenia firmy lub uczestnictwa w zarządzie.

    Studia przeznaczone są dla wszystkich tych, którzy są specjalistami w swojej branży i zajmują pozycje zawodowe, dające perspektywę rozwoju i awansu w kierunku zarządzania określonym obszarem, całą firmą lub jej oddziałem. Są pomyślane jako uzupełnienie wiedzy i umiejętności uczestników w zakresie szeroko pojętego zarządzania, z ukierunkowaniem na specyfikę ich branży. Studia dają kompetencje ludziom z obszaru IT, by być partnerem „biznesu”, innych działów firmy na poziomie zarządczym i strategicznym, by rozumieć firmę jako całość i wiedzieć jak pro-aktywnie wspomóc inne obszary / działy narzędziami IT. Często wspaniali specjaliści z zakresu technicznego, np. IT lub ICT, mogliby kierować firmą lub jej strukturą, ale na przeszkodzie stoją braki w kompetencjach zarządczych – te studia są po to, by je wyeliminować i przygotować uczestników do wspaniałych karier.

     

    Organizacja zajęć

    •  Zajęcia rozpoczynają się w październiku 2016 r.
    • Program trwa 3 semestry z przerwą wakacyjną. Zajęcia odbywają się co drugi tydzień w soboty i niedziele przez około 16 miesięcy.
    • Tryb zaliczenia: przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.

    Uczelnia zastrzega sobie prawo do niewielkich zmian w programie lub organizacji zjazdów. Uruchomienie kierunku jest uzależnione od liczby kandydatów.

    Harmonogram studiów przygotowany zostanie po zakończeniu procesu rekrutacji.

     

     

  • 1. Wykład inauguracyjny   

      
    2. Zarządzanie 

    • Czym jest, koncepcje i trendy w zarządzaniu
    • Dziesięć stałych zadań menedżera
    • Zarządzanie projektami
    • Narzędzia IT w zarządzaniu firmą
    • Planowanie pracy
    • Łańcuch dostaw (supply-chain) i gospodarka materiałowa
    • Zarządzanie kryzysowe
    • Zarządzanie jakością

    3. Ekonomia menedżerska  

    • podstawy mikroekonomii
    • podstawy makroekonomii
    • biznesplan
    • statystyka w biznesie
    • metody i narzędzia analizy zarządczej

    4. Zarządzanie strategiczne 

    • misja, wizja i wartości
    • wytyczanie celu
    • docelowa grupa klientów, ich segmentacja
    • Strategia firmy i jej formułowanie
    • analiza SWOT i Zrównoważona Karta Wyników (BSC)
    • strategie pozycjonowania firmy na rynku
    • CSR i etyka biznesu

    5. Ład organizacyjny a IT   

    • Organizacja wewnętrzna firmy / organizacji
    • Procesy w przedsiębiorstwie
    • Kultura organizacyjna
    • Organizacja czasu, zarządzanie czasem zespołu
    • Rola IT w budowaniu i ewolucji ładu organizacyjnego (struktury, procesów, czasu)

    6.    Zarządzanie kapitałem ludzkim – HRM  

    • koncepcje zarządzania ludźmi
    • zarządzanie rozwojem i kompetencjami ludzi
    • zarządzanie wynagrodzeniami
    • systemy ocen pracowniczych
    • Struktura firmy i jej ewolucja, opisy stanowisk, podział pracy
    • Zarządzanie zatrudnieniem, outsourcing, ścieżki kariery
    • Coaching podległych pracowników i menedżerów
    • Work/Life-Balance, równouprawnienie, dyskryminacja, mobbing
    • gamifikacja biznesu

    7. Finanse zarządcze, ryzyka, budżetowanie   

    • Zarządzanie finansami
    • Rachunkowość zarządcza
    • Ryzyka finansowe
    • Budżety działów i zarządzanie budżetami
    • Gra/ case (grupy walczą o budżet między sobą)
    • Cash-flow
    • Zarządzanie kosztami

    8. Propedeutyka prawa, budowanie i zawieranie umów    

    • podstawy prawa, jego klasyfikacja, język prawniczy
    • ochrona danych,
    • prawo autorskie
    • przepisy dotyczące Internetu i komunikacji przez niego
    • umowy z wykonawcami, dostawcami, klientami
    • zagadnienia prawne ważne dla IT
    • odpowiedzialność zarządu spółki, kodeks spółek

    9. Marketing i sprzedaż a IT 

    • Organizacja pro-sprzedażowa i wsparcie sprzedaży
    • Zarządzanie portfelem klientów
    • Zarządzanie sprzedażą, kanały sprzedaży
    • Planowanie i prognozowanie sprzedaży
    • Podstawy marketingu
    • Ceny, kalkulacja cen
    • E-marketing, e-biznes, Internet
    • Rola IT w marketingu
    • Negocjacje
    • Systemy CRM
    • Bazy danych

    10.  Zarządzanie obszarem IT  

    • Rola IT w organizacji i jego architektura
    • Procesy utrzymania IT
    • Zakupy IT
    • Sieci komputerowe
    • Klasyfikacja systemów IT wg obszarów biznesu i funkcjonalności
    • Centra przetwarzania danych
    • Bezpieczeństwo systemów IT
    • Zarządzanie wytwarzaniem oprogramowania
    • Outsourcing usług IT
    • Zarządzanie projektami IT
    • Wdrażanie systemów IT w firmie
    • Trendy IT, rynek IT
    • Specyfika zarządzania firmą branży IT

    11. Psychologia biznesu, przywództwo  

    • przywództwo i budowanie autorytetu
    • zarządzanie zmianą
    • zarządzanie konfliktem
    • zarządzanie przez cele
    • komunikacja interpersonalna
    • zarządzanie rozmową i zebraniem
    • budowanie i zarządzanie zespołem
    • zarządzanie sobą i karierą
    • trudne sytuacje szefa
    • Etykieta i savoir-vivre w biznesie

    12.  Komunikacja w firmie, PR zewnętrzny i wewnętrzny, CSR 

    • system komunikacji w firmie
    • systemy MIS
    • budowanie wizerunku firmy wewnątrz i na zewnątrz
    • narzędzia komunikacji
    • profesjonalne prezentacje, ich przygotowanie i zarządzanie nimi
    • systemy wspomagania decyzji
    • zarządzanie wiedzą
    • zarządzanie aktywnością w mediach społecznościowych


    13.  Seminarium dyplomowe / obrona prac   

    Program studiów obejmuje łącznie 432 godzin zajęć:

     

    • WYKŁADY i KONWERSATORIA
    • WARSZTATY
    • ĆWICZENIA
    • SEMINARIUM

     

    Nadzór merytoryczny nad programem sprawuje DYREKTOR PROGRAMU,  dr Aleksander Kisil

    • Dr Marian Krupa

      W latach 2007 – 2012 pełnił na Uniwersytecie Jagiellońskim funkcję kierownika jakości. Ponadto prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Prowadził zajęcia jako „visiting profesor” w: The Polytechnics Institute of Portalegre, Portalegre, Portugalia (2006), FH Bielefeld, Fachbereich Wirtschaft – Bielefeld, Niemcy (2005), Zagreb School of Economics and Management, Zagrzeb, Chorwacja (2005, 2007).
      Jego specjalizacja naukowa to organizacja i  zarządzanie w ujęciu interdyscyplinarnym, integralnym, holistycznym z perspektywy takich zagadnień jak: filozoficzne i metodologiczne podstawy nauki o zarządzaniu, zarządzanie zintegrowane, zarządzanie jakością, zarządzanie projektami wdrożeń systemów klasy ERP i Business Intelligence, informatyzacja zarządzania, zarządzanie poprzez konflikt, ryzyko i niepewność, zarządzanie informacją i komunikacją. Obronił pracę doktorską w 2003 roku nt. „Zarządzanie współczesną organizacją w perspektywie aksjologicznej. W kierunku doskonałości organizacyjnej”. Jest absolwentem: Instytutu Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (2000) oraz Pitman Business College w Vancouver, Kanada (1993).

    • Mgr Krzysztof Biniek MBA

      Wieloletni dyrektor w branży energetycznej, konsultant Ernst&Young w tej branży.

    • Przemysław Buczkowski

      Adwokat, partner zarządzający kancelarii „Gorzkiewicz & Buczkowski Adwokaci” sp. p. Specjalista prawa cywilnego. Zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców w zakresie prawa cywilnego, prawa handlowego i gospodarczego. Pełnomocnik w postępowaniach cywilnych oraz obrońca w sprawach karnych i karnoskarbowych. Nauczyciel akademicki, asystent w Katedrze Prawa Cywilnego Uczelni Łazarskiego w Warszawie, wykładowca studiów podyplomowych, szkoleniowiec. Autor publikacji naukowych w prasie fachowej (Przegląd Prawa Handlowego), konsultant i ekspert telewizji TVN24 Biznes i Świat.

    • Mgr inż. Zbigniew Jamroz

    • Mik Kuczkiewicz

      Założyciel & Partner Zarządzający Hay Group Polska, wiodącej firmy konsultingowej w dziedzinie organizacji pracy i zarządzania zasobami ludzkimi (1996 – 2012). Od 2013 r. Partner Zarządzający, Romika Consulting. Zajmuje się m.in. doradztwem biznesowym i organizacyjnym w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw, zarządzania karierą.

    • Mgr Małgorzata Kosiak

    • Mariusz Wawer

      Absolwent Uniwersytetu Kardynała Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie Associate Director w Havas PR Warsaw, największej sieciowej agencji PR w Polsce, gdzie kieruje Praktyką Energy&Infrastructure. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strategicznym doradztwie komunikacyjnym dla polskich i globalnych firm z branży energetycznej, przemysłowej oraz Telco. Prowadził działania PR i PA dla kilkudziesięciu inwestycji energetycznych. Wspierał liczne procesy restrukturyzacji oraz M&A. Doradzał m.in: Energa SA, PGE, Polish Energy Partners, DONG Energy, E.ON, ZAK SA, Aldesa, PKP CARGO, HSBC, IBM, 3M, Sikorsky Aircraft.

  • Studia
    MBA
    czesne 3 raty 6 raty 9 raty
    MBA IT 18900 zł 18900 zł 20100 zł 20700 zł
    • 20 % zniżki dla absolwentów Uczelni Łazarskiego**
    • 10 % zniżki przy zapisie do 30 CZERWCA!!! 

     

    *cena obowiązuje do 30.11.2016 r.
    **zniżki nie łączą się z innymi zniżkami

    Konto bankowe na które można dokonywać wpłat:

    Uczelnia Łazarskiego
    Alior Bank SA O/Warszawa
    59 2490 0005 0000 4600 8931 1920

    tytułem „ckp_MBA IT _2016/2017”

  • Warunkiem przystąpienia do procesu rekrutacji na kierunku MBA IT jest posiadanie dyplomu magisterskiego.

     

     ZASADY REKRUTACJI

    1. Terminy rekrutacji opisane są w zakładkach poszczególnych kierunków.
    2. Kandydaci muszą posiadać dyplom licencjata bądź magistra
    3. Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów
    4. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń
     
     WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZGŁOSZENIA NA STUDIA JEST DOSTARCZENIE:
    • wypełnionego formularza zgłoszeniowego
    • CV
    • dowodu wpłaty wpisowego w wysokości 400 zł zaliczanego na poczet czesnego (na podstawie umowy o odpłatności za studia)
    • dostarczenie skanu/ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej oraz skan/ksero dowodu osobistego
     
     OSOBA PRZYJĘTA NA STUDIA PO OTRZYMANIU INFORMACJI O URUCHOMIENIU STUDIÓW*  JEST ZOBLIGOWANIA DO PRZEDŁOŻENIA:
    • oryginałów dyplomu wraz z dowodem osobistym w celu potwierdzenia zgodności z oryginałem
    • dowodu wpłaty czesnego
    • umowy o odpłatności za studia (wydrukowana w dwóch egzemplarzach, dwustronnie)

     

    *Informacja o uruchomieniu studiów jest przekazywana uczestnikom wraz z upływem terminu końca rekrutacji.

    KONTAKT

    Centrum Kształcenia Podyplomowego
    Uczelnia Łazarskiego
    ul. Świeradowska 43
    02-662 Warszawa

    Sektor "E" pokój 56

    e-mail: ckp@lazarski.edu.pl

    tel. 22 54-35-322

PARTNERZY STUDIÓW

do góry

Bądź w kontakcie z uczelnią

Zapisz się do newslettera

Na skróty

Kalendarze Platformy wirtualne Dokumenty Kontakt

Społeczność Łazarskiego