24 pażdzernika 2017 r. oferty pracy, staży i praktyk zaprezentowały:

Accace wywodzi się z Europy Środkowo-Wschodniej. Naszym celem jest świadczenie usług wysokiej jakości przez wykwalifikowanych profesjonalistów. Dziś Accace jest jednym z leaderów firm outsourcingowych w regionie, zatrudniającym ponad 550 profesjonalistów. Accace posiada własne biura w 13 państwach:
Polska | Czechy | Węgry | Rumunia | Słowacja | Ukraina | Niemcy | Chorwacja | Serbia | Czarnogóra | Macedonia | Bośnia i Hercegowina | Słowenia

Accace Polska powstała w Warszawie w 2009 roku. Zatrudniamy około 50 profesjonalistów, Accace Polska świadczy pełen zakres usług kadrowo-płacowych, księgowych, doradczych: prawnych i podatkowych.

Dzięki współpracy z Accace w zakresie outsourcingu księgowości, kadr i płac, nasi klienci mogą skupić się na strategicznych dla siebie działaniach. Dodatkowo świadcząc pełen zakres usług doradztwa podatkowego oraz prawnego, pomagamy naszym klientom w podjęciu strategicznych decyzji biznesowych lokalnie i globalnie.

Adecco jest światowym liderem wśród firm świadczących kompleksowe usługi z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim oraz doradztwa personalnego. W Polsce jesteśmy obecni od 1994 roku i mamy ponad 50 biur pracy tymczasowej, stałej oraz placówek Onsite - lokalnych przedstawicielstw utworzonych przy dużych Klientach, w blisko 30 miastach w całym kraju. Adecco Poland jest członkiem założycielem Polskiego Forum HR, organizacji zrzeszającej największe agencje zatrudnienia w Polsce.

Z myślą o studentach i osobach zaczynających swoją przygodę na rynku pracy prowadzimy autorskie projekty:

  • CEO for 1 Month: inicjatywa i zarazem konkurs, w którym zwycięzca przez 1 miesiąc będzie pełnił funkcję CEO w Adecco Poland. Oznacza to pracę z naszym aktualnym Prezesem, podejmowanie wiążących decyzji i poznanie tajników pracy na najwyższym stanowisku w nowoczesnym biznesie. Wygrana wiąże się także z otrzymaniem wynagrodzenia adekwatnego do zajmowanego stanowiska tj. 20 000 zł! Relacja z wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=BTlNgroTcFo&t=1s
  • Adecco Way to Work: międzynarodowa akcja promująca aktywne poszukiwanie pracy i zdobywanie doświadczenia zawodowego wśród najmłodszego pokolenia, przeprowadzana w formule, że to my wychodzimy do kandydatów. Relacja z wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=aecUboUesdw


Jesteśmy laureatem wielu prestiżowych nagród i rankingów:

  • „Dobra Marka - Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: Doradztwo personalne i pośrednictwo pracy,
  • "Book of Lists" w kategorii Selection & Recruitment oraz Executive Search,
  • „Employer Branding Excellence Award” za "Doskonałą kampanię rekrutacyjną offline",
  • „Perła Polskiej Gospodarki”.

Poszukujemy pracowników do działów wewnętrznych (m.in. sprzedaży, rekrutacji, administracji) oraz dla naszych klientów do pracy w Centrach Usług Wspólnych (SSC/BPO) w takich departamentach jak IT, HR, Finanse, Księgowość, Administracja czy Obsługa Klienta. Dla osób rozpoczynających swoją karierę oferujemy praktyki i staże, a dla osób szukających dodatkowej pracy mamy oferty pracy tymczasowej.

Zapraszamy na nasze stoisko. Zapraszamy do wysyłania CV na adres: pmi@adecco.com

Adecco Poland
Plac Europejski 2 - Warsaw Spire
00-844 Warszawa

Tel: 22 376 09 00
Tel: 691 114 323
biuro.hq@adeccogroup.com

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać standardy bankowości.

Wśród instytucji finansowych wyróżnia nas innowacyjność oraz dynamika działania. Nie jesteśmy typową korporacją, bo wszystkie decyzje biznesowe podejmowane są w Polsce i na co dzień wdrażamy rozwiązania, które sami wypracowaliśmy. Szeroki zakres oferty produktowej zapewnia różnorodne możliwości rozwoju i wchodzenia w nowe role dla specjalistów z wielu dziedzin biznesu i o różnorodnych profilach wykształcenia. Łączy nas samodzielność, odpowiedzialność za własną pracę, otwartość na wiele zaskakujących sytuacji i myślenie w kategoriach skutecznych biznesowo rozwiązań.

Niezależnie od tego czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę zawodową, w Alior Banku dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy. Dzięki temu odkryjesz w sobie talenty, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy, i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.

Alior Bank SA
ul. Łopuszańska 38D
02-232 Warszawa

Mail rekrutacyjny
rekrutacja@alior.pl

Link do strony www
www.kariera.aliorbank.pl

Link do profilu facebook
www.facebook.com/AliorBankSA

 

Ana Dance Studio to nowy punkt na tanecznej mapie Warszawy. Taneczny punkt na mapie Warszawy. Choć powstaliśmy w 2015 r., już teraz stawiamy sobie za cel bycie miejscem otwartym dla każdego bez względu na wiek i umiejętności taneczne. Miejscem, które oferuje swoim klientom indywidualne podejście do ich potrzeb i możliwości. Miejscem, które z klientów uczyni bliskich znajomych dzięki swojemu profesjonalizmowi i atmosferze, którą kreuje. Miejscem, które nie tylko uczy tańczyć ale także przekazuje pozytywne emocje. Właścicielka studia Ana Dance Studio - Anna Tkaczyk w swojej ekipie ma ludzi pełnych pasji. Nie ma u Nas miejsca na nudę. Kochamy to co robimy, zarażamy tańcem i będziemy kontynuować naszą pasję na pełnych obrotach! Jeśli kochacie taniec, aktywność ruchową, jesteście prawdziwymi pasjonatami - czekamy na Was!

Nasze studio znajduje się na warszawskich Bielanach na ul. Lektykarskiej 44. Bliskość metra Stare Bielany, Marymontu oraz Placu Wilsona. Dotrzecie do Nas bez problemu!

Beer Fingers to dynamicznie rozwijająca się firma FMCG ze 100% kapitałem polskim. Jesteśmy producentem jedynych na rynku, opatentowanych w Polsce PODWÓJNYCH PALUSZKÓW. Wypiekane przez Beerfingers paluszki, podbijają serca smakoszy w kraju i za granicą. Nasza firma jest laureatem licznych nagród z zakresu przedsiębiorczości i innowacyjnych technik sprzedaży.
Promujemy nasze produkty przy pomocy klasycznego wsparcia BTL, mobilnej aplikacji na telefon oraz korzystamy z oryginalnej, autorskiej formy promocji i sprzedaży bezpośredniej. Nasze produkty oferujemy „z dojazdem do klienta”, używając do tego floty mobilnych stanowisk reklamowo-sprzedażowych, wybudowanych na bazie trójkołowych platform rowerowych. Przy pomocy rowerów prowadzimy też promocję i sprzedaż sezonową, oraz organizujemy degustacje w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Nasze rowery oferujemy również jako powierzchnię reklamową do promowania produktów partnerskich.

Poszukujemy młodych osób które chcą odbyć u nas staż i zdobywać doświadczenie w charakterze przedstawiciela handlowego, a także promotora wizerunku marki PODWÓJNE PALUSZKI.  Mile widziane osoby z kierunków marketingowo-handlowych. Z nastawieniem twórczym, pomysłami na rozwinięcie sprzedaży oraz chęcią nauki nietypowych technik promocji marki.

Beer Fingers Sp. z o.o.
ul. Ogrodowa 31/35
00-893 Warszawa
www.beerfingers.pl
www.facebook.com/PodwojnePaluszki


W bioMérieux, francuskiej firmie biomedycznej, zajmujemy się zagadnieniami diagnostyki klinicznej i przemysłowej. Z naszą ofertą docieramy do ponad 150 krajów. Nigdy nie zapominamy, że każdego dnia na całym świecie, przyczyniamy się do ratowania zdrowia i życia.
Aby zoptymalizować procesy finansowo-księgowe i administrację sprzedaży, w 2011 roku utworzyliśmy dwa centra usług wspólnych, które finalnie rozpoczęły swoją działalność w Warszawie – bioMérieux SSC Europe i w Buenos Aires – bioMérieux Argentina.
bioMérieux SSC Europe skupia procesy dla 16 spółek w regionie EMEA. Obsługujemy nasze spółki w krajach: Polska, Czechy, Węgry, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Belgia, Holandia, Norwegia, Dania, Szwecja, Finlandia, Republika Południowej Afryki, Portugalia, Hiszpania, Włochy oraz SSC.
Rozwój bioMerieux na przestrzeni ostatnich lat nie byłby możliwy bez doświadczonych, przeszkolonych i zaangażowanych pracowników. To dzięki naszym pracownikom budujemy organizację wrażliwą na potrzeby Klientów, przestrzegającą najwyższych standardów etycznych, a jednoczenie tworzącą przyjazne miejsce pracy.

Zapraszamy do obejrzenia filmu o działalności bioMerieux na świecie:
https://www.youtube.com/watch?v=7wb0sShoMp8

bioMérieux SSC Europe sp. z o.o.
ul. Gen Zajączka 9, 01-518 Warszawa
www.biomerieux.pl

KIM JESTEŚMY?

BNP Paribas Securities Services Poland to część grupy BNP Paribas specjalizująca się w obsłudze operacji na papierach wartościowych oraz funduszach inwestycyjnych dla inwestorów instytucjonalnych oraz instytucji finansowych. Działamy w trzydziestu czterech krajach na pięciu kontynentach. Jesteśmy jednym z pięciu największych banków powierniczych na świecie.

STAŻE I PRAKTYKI

Stawiasz na rozwój? Interesujesz się rynkami kapitałowymi? Chcesz zdobyć doświadczenie w branży finansowej? W takim razie czekamy właśnie na Ciebie!

ZACZNIJ Z NAMI!
Rekrutujemy przez cały rok – swoją przygodę z nami możesz zacząć zarówno w wakacje, jak i w trakcie semestru. Doceniamy Twoją pracę, więc już na początku oferujemy Ci płatny staż z atrakcyjnym wynagrodzeniem w oparciu o umowę zlecenia. Mamy Ci wiele do pokazania i od początku stawiamy przed Tobą ambitne wyzwania, dlatego mile widziana będzie dyspozycyjność na poziomie około 25 godzin tygodniowo. Pamiętaj, że dla nas liczysz się Ty i Twój rozwój - elastyczny czas pracy to podstawa!

Adres siedziby: Warszawa, Wronia 31

Kontakt w sprawach rekrutacyjnych: +48 22 386 19 19

Adres internetowy: www.joinbnpparibas.pl
Profil na Facebooku: www.facebook.com/bnpparibassecuritiesservices
Profil na LinkedIn: www.linkedin.com/company/3625182
Profil na YouTube: https://www.youtube.com/user/BNPParibasSecurities

Brand Distribution Group is a group of companies operating in the FMCG sector and successfully trading on the international market for 24 years. For our partners, we are the best source of products and services. We have customers from all over the world. We cooperate with: international retail shop chains, international C&C chains, wholesalers, distributors, retail stores and Horeca market. We offer the highest quality of the world's biggest brands like: Bref, Ariel, Persil, Vizir, Lenor, Silan, Pur, Fairy, Surf, Dalli, Softlan, Pampers, Always, Coca-Cola, Pepsi, Lipton, Red Bull, Heinz, Capri-Sonne, Milka, Snickers, Kinder, Ferrero, Twix, Nutella, Toffifee, Merci, Kit Kat, Nescafe, Nivea, Vanish, Head & Shoulders, Dove, Kellogg's, Pedigree, Whiskas and many more…

We also were the first in Poland to start a professional country-wide distribution of imported products. We have a modern storage infrastructure, modern information system (ERP - Enterprise Resource Planning), shipping department and a modern platform for B2B and B2C sales. It enables us to provide services at the highest level.

Our sales offices are located in Warsaw, Bialystok, Hamburg, London and Barcelona. Our main goal is to build long-term partnership with our suppliers and customers. We are a team of ambitious and competent people, focused on providing fully professional service, which guarantees complete satisfaction for our partners. We constantly develop and improve qualifications of our employees by organizing training and courses. Therefore we operate faster, safer and more efficient.

We were awarded for dynamic development, honesty, quality and standards of customer service. In 2014 Brand Distribution  was awarded 1st prize for organizing a safe workplace environment. Join us! Begleiten Sie uns! Dołącz do nas! Присоединяйтесь к нам! Rejoignez-nous! Únete a nosotros!

 

Carlson Wagonlit Travel (CWT) jest światowym liderem zarządzania podróżami służbowymi oraz imprezami Meeting & Events. Firma zatrudnia około 20000 osób na całym świecie w ponad 150 krajach. CWT obsługuje firmy zarówno z sektora publicznego jak i prywatnego. Celem naszej działalności jest organizacja podróży biznesowych na najwyższym światowym poziomie.
Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. z o.o. powstała w 2002 roku w Warszawie. Obecnie firma zlokalizowana jest w dwóch miastach: Warszawie oraz Rzeszowie.
Firma zatrudnia w Polsce ponad 1000 osób i ta liczba stale rośnie!

Carlson Wagonlit eCenter Polska Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 41
02-672 Warsaw
+48 22 542 50 00
recruitment-waw@carlsonwagonlit.pl

 

 

 

Jesteśmy Grupą spółek wyspecjalizowanych w usługach profesjonalnych dla firm: Crowe Horwath, Contract Administration i TGC Corporate Lawyers. Poprzez ponad 500 pracowników i siedem biur (Warszawa, Wrocław, Łódź, Kraków, Praga, Brno, Bratysława) w trzech krajach (Polska, Czechy, Słowacja) obsługujemy codziennie ponad 700 międzynarodowych i lokalnych klientów. Nasze specjalizacje to: outsourcing księgowości, kadr i płac oraz audyt, doradztwo podatkowe, biznesowe, IT i prawne.

W ramach naszej Grupy oferujemy 3-miesięczne programy stażowe dla studentów i absolwentów. Jeśli jesteś dostępny min. 20h w tygodniu, mówisz po polsku oraz znasz język angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym, to zapraszamy do nas!


U nas możesz rozwijać się w księgowości, podatkach, audycie, kadrach, płacach, prawie, doradztwie biznesowym, IT. Naszym pracownikom oferujemy elastyczny czas pracy, atrakcyjny program poleceń pracowniczych, prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe online. Do zobaczenia w naszym biurze przy II linii metra!

Siedziba główna:
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa

Dział Programów Międzynarodowych Uczelni Łazarskiego jest jednostką uczelni działającą na rzecz wzmocnienia i rozszerzenia wymiaru prowadzonej współpracy międzynarodowej m.in. w aspekcie mobilności studentów i absolwentów. W ramach swojej działalności obsługuje program Erasmus+, umożliwiając studentom wyjazdy zagraniczne na studia i praktyki studenckie, zaś absolwentom – na staże zawodowe.

Zapraszamy wszystkich studentów do zapoznania się z warunkami udziału w programie Erasmus+ i możliwościami jakie stwarza w zakresie podnoszenia swoich kwalifikacji, zdobywania doświadczenia na międzynarodowym rynku pracy i zwiększenia szans na zatrudnienie.


W dzisiejszym świecie żadna działalność transportowa nie obejdzie się bez karty paliwowej, która znacznie ułatwia pracę przewoźnikom.
Już od ponad 15 lat firma Е100 jest głównym partnerem przewoźników, a nasza karta paliwowa niezawodnym towarzyszem podróży kilkuset tysięcy kierowców. Karta Е100 jest bowiem wielofunkcyjnym narzędziem służącym do bezgotówkowego rozliczania się za paliwo, parkingi, drogi, konwoje, promy. Ponadto na karty Е100 dostępne są punkty serwisowe dla TIRów, myjnie, usługi spedycyjne, zwrot VAT oraz akcyzy.
Do naszego zespołu  poszukujemy osób, które z odwagą i zaangażowaniem podejmują ambitne wyzwania, lubią pracować w zespole, działają szybko i z pasją.
Zbuduj z nami wspólny sukces.

E100 Polska Sp. z o.o.
ul. Pory 59/1
02-757 Warszawa
https://e100.eu/

 

Elavon jest światowym liderem w dziedzinie przetwarzania płatności. Naszym Klientom oferujemy szeroką gamę wysokiej jakości usług i najnowszych rozwiązań technologicznych. Należymy w całości do US Bancorp, piątego co do wielkości banku komercyjnego w USA. Na polskim rynku działamy blisko 20 lat. W 2007 roku wzmocniliśmy naszą obecność otwierając w Warszawie Europejskie Centrum Operacyjne. Stąd wspieramy naszych klientów wykorzystując przy tym stale języki obce (angielski, niemiecki, hiszpański, holenderski, francuski, włoski oraz norweski). Nasi pracownicy, ich rozwój i potrzeby są dla nas ważne. Zapewniamy im stabilne miejsce pracy, szeroki pakiet benefitów; jesteśmy doceniani za dobrą atmosferę i możliwość pracy w międzynarodowym środowisku. Naszych pracowników zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań oraz wspieramy ich chęć doskonalenia się. Nagrody Solidnego Pracodawcy w 2016 i 2017 roku są potwierdzeniem tego, że warto pracować w Elavon. Dołącz do naszego zespołu!

Elavon Financial Services DAC
ul. Puławska 17
02-515 Warszawa
Tel.: 22 381 3000
www.elavon.pl
rekrutacja@elavon.com

W Grupie EOS zawsze jest miejsce dla ludzi prawdziwie oddanych sprawie. Jesteśmy częścią globalnej organizacji, która z powodzeniem od ponad 30 lat dostarcza profesjonalne rozwiązania z zakresu obsługi wierzytelności, zarządzania informacją i płynnością finansową. Skupiamy ponad 60 niezależnych spółek w 27 krajach, zatrudniamy ponad 8 000 pracowników. Jesteśmy nastawieni na cel, niezawodni, wszechstronni i otwarci.

Jeśli:

  • Jesteś studentem lub absolwentem prawa.
  • Chcesz efektywnie wykorzystać wolny czas.
  • Zależy Ci na zdobyciu cennego doświadczenia  w Kancelarii Prawnej.
  • Chcesz się upewnić, że podążasz w dobrym kierunku swojej zawodowej ścieżki.
  • Masz pasję i jesteś osobą zaangażowaną oraz odpowiedzialną.

To właśnie na Ciebie czekamy!

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej grupie spółek EOS.
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo - rekreacyjnych  oraz prywatnej opieki medycznej podczas okresu współpracy.
  • Kulturę pracy promującą dzielenie się wiedzą.
  • Przyjazną atmosferę oraz pracę w młodym, zgranym zespole.Udział w szkoleniach i kursach wewnętrznych organizowanych w EOS.

Nie czekaj!!! Już dziś zapraszamy do kontaktu - telefonicznego pod nr. 22 318 56 19
lub e-mailowego na adres praca@eos-ksi.pl (koniecznie z dopiskiem ŁAZARSKI).

 

ER Medical współpracuje z firmami i organizacjami, których zakres działalności obejmuje medycynę
i nauki przyrodnicze, farmację, ochronę zdrowia oraz zdrowy styl życia.


ER Medical dba o podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu medycznego, farmaceutów i pracowników  firm farmaceutycznych w postaci zarówno stacjonarnych szkoleń  i kursów edukacyjnych jak i e-learningu na kodowanej platformie Medical Guidelines. Zajmuje się również dostarczaniem lekarzom w Polsce wiedzy z zakresu wytycznych w medycynie m.in. stałym udoskonalaniu procesu opracowywania i rozwoju wytycznych oraz wdrażania ich w klinicznej
i publicznej praktyce zdrowotnej.


Nasza firma na życzenie Klientów realizuje badania marketingowe, opracowuje strategię marketingową i dokonuje wyboru narzędzi promocyjnych. Współdziała z polskimi i zagranicznymi Towarzystwami Naukowymi oraz Stowarzyszeniami Pacjentów.

Fundacja LEX NOSTRA to organizacja która od lat udziela pomocy osobom pokrzywdzonym przez prawo i jego przedstawicieli. Tworzy ją zespół wykwalifikowanych radców prawnych, adwokatów i prawników, działających w różnych gałęziach prawa, m.in. prawo karne, cywilne czy prawo rodzinne. W ramach działalności prowadzimy projekty takie jak:

  • Pomoc pokrzywdzonym przestępstwem, obejmującym zarówno pomoc prawną jak i psychologiczną, realizowany przy współpracy z Ministerstwem Sprawiedliwości;
  • Projekt kształcący w zakresie języka angielskiego oraz komputeryzacji „Certyfikowane szkolenia językowe i komputerowe szansą na zmianę mieszkańców Warszawy”;
  • Program ASOS, w ramach którego udzielamy bezpłatnej pomocy prawnej mieszkańcom miasta Stołecznego Warszawy w wieku 60 +.

Ponadto przy siedzibie Fundacji działa Kancelaria prawna, biuro poselskie Marszałka Seniora Kornela Morawieckiego, a także ośrodki bezpłatnej pomocy prawnej ulokowane na terenie województwa mazowieckiego.

Fundacja LEX NOSTRA
ul. Sienna 45 lok. 5
00-121 Warszawa
Tel. (22) 412 70 02
FAX. (22) 412 70 03
www.fundacja.lexnostra.pl

Hogan Lovells to kancelaria prawna o globalnym zasięgu oferująca kompleksowe usługi doradztwa prawnego oraz podatkowego w ponad 45 biurach zlokalizowanych na 6 kontynentach. Warszawskie biuro Hogan Lovells jest jedną z wiodących kancelarii w kraju. W Polsce, zespół ponad 60 prawników koncentruje się na potrzebach oraz celach biznesowych naszych klientów, dostarczając praktycznych i skutecznych porad prawno-podatkowych.

Obszary, w których doradzamy w Polsce:

  • Prawo korporacyjne
  • Bankowość i finanse
  • Rynki Regulowane
  • Własność intelektualna
  • Postępowania sądowe, arbitraż oraz prawo pracy

Jesteśmy jedną z 10 największych kancelarii prawnych w Polsce. Od wielu lat regularnie znajdujemy się w ścisłej czołówce krajowych jak również międzynarodowych, renomowanych rankingów kancelarii prawnych przygotowywanych przez dziennik Rzeczpospolita, Legal 500 EMEA, Chambers & Partners (Europe oraz Global), IFLR1000 i WTR 1000. Dodatkowo w 2016 roku otrzymaliśmy tytuł "Kancelarii Pro Bono" Rankingu Kancelarii Prawniczych Rzeczpospolita.

Co nas wyróżnia?
Siła płynąca z globalnej sieci powiązań. Rozpiętość zakresu naszych praktyk. Poziom zaufania, jakim darzą nas nasi klienci i my pokładamy w sobie nawzajem. Sprzeciw wobec utartych szlaków rozwoju kariery i docenienie wartości indywidualizmu. To wszystko razem wzięte i wiele więcej, sprawia, że odznaczamy się na tle innych kancelarii.

Program praktyk letnich
Szybkie myślenie, otwarty umysł, żywe zainteresowanie innymi ludźmi. Umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków i międzynarodowa perspektywa. Silne zasady moralnoetyczne oraz niespożyty zapał. Dodatkowo szczere zaangażowanie w zmienianie świata na lepsze. Tym właśnie odznaczają się prawnicy wchodzący w skład naszego zespołu. Jeśli czujesz, że pasujesz do tego opisu, to dobrze trafiłeś.

Przygotowany przez nas program praktyk to idealny start dla Twojej kariery. Pracując ramię w ramię z partnerami, prawnikami i innymi aplikantami, spędzisz cały miesiąc na wspieraniu bieżącej obsługi klientów z kluczowych zagadnień obejmujących m.in. sprawy korporacyjne, finanse czy spory sądowe. Zajmiesz się sporządzaniem dokumentów, chodzeniem na spotkania, przeprowadzaniem badań prawnych i, gdzie tylko to możliwe, stawiał się również w sądzie. Dajemy Ci nieocenioną możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dodatkowo popartej osobistym zaangażowaniem w rzeczywiste projekty dla największych spółek ze swojej branży.

Wszystkie zgłaszane do nas aplikacje są na bieżąco ewaluowane, więc nie zwlekaj do ostatecznego terminu z nadesłaniem swojego zgłoszenia. 

Hogan Lovells (Warszawa) LLP (Spółka partnerska) Oddział w Polsce
ul. Nowogrodzka 50
00-695 Warszawa
T  +48 22 529 29 00
F  +48 22 529 29 01
hoganlovells.warsaw@hoganlovells.com
www.hoganlovells.com


Hogan Lovells is one of the leading global law firms. Our distinctive market position is founded on our exceptional breadth of our practice, on deep industry knowledge, and on our 'one team' global approach. We have around 2,500 lawyers operating out of more than 40 offices in the United States, Europe, Latin America, Africa, the Middle East and Asia. With a presence in the world's major financial and commercial markets, we are well placed to provide excellent business-oriented advice to our clients locally and internationally.

Our people are the key to our success, which is why we seek to recruit and retain the most talented individuals in all regions of our global practice. If you’re a student or a recent university graduate majoring in Law, you can start your career by joining our Warsaw office internship program. These schemes are the perfect launch pad for a legal career. Working alongside partners, associates and trainees, you’ll spend a month supporting client work in key practice areas like corporate, finance and litigation. You’ll draft documents, go to meetings, do legal research and, where possible, attend court. It’s invaluable hands-on learning that’s reinforced by tailored workshops, discussions, case studies, work shadowing, social events and more

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą ponad 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Zajmuje się edukacją i promocją skutecznych rozwiązań e-marketingowych, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.
IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe.

www.iab.org.pl
www.dimaq.pl

ul. Puławska 39/77
02-508 Warszawa

 

 

ICAN Institute wydawca prestiżowego magazynu „Harvard Business Review Polska” zajmująca się doradztwem oraz realizacją wiodących projektów konferencyjnych dla menedżerów wysokiego szczebla, a także przygotowaniem i prowadzeniem programów partnerskich oraz opracowywaniem portali wiedzy dla organizacji biznesowych.

indaHash to międzynarodowa platforma do zautomatyzowanego realizowania kampanii content marketingowych z digital influencerami na Instagramie, Facebooku i Snapchacie. Współpracujemy z największymi globalnymi markami, przeprowadzając dla nich kampanie na ponad 70 rynkach, na całym świecie. Zrzeszamy ponad 330 000 największych i najaktywniejszych użytkowników mediów społecznościowych z całego świata, umożliwiając im zarabianie na swoich pasjach.

Ciekawostki:

  1. indaHash działa na rynku od prawie 2 lat. W tym czasie firma rozrosła się z 6 do ponad 120 pracowników.
  2. Posiadamy biura w siedmiu państwach - Polsce, UK, Niemczech, USA,  ZEA, RPA i Singapurze.
  3. Zatrudniamy pracowników z 16 różnych krajów.
  4. Średnia wieku naszych pracowników to 23-26 lat.

indaHash is an international platform that realizes automatic content marketing campaigns with digital influencers on Instagram, Facebook and Snapchat. We cooperate with the biggest global brands running campaigns for them on over 70 markets around the world. We connect over 330 000 of the biggest and the most active social media users from all corners of the world helping them earning money on their passions.

Interesting facts:

  1. indaHash has been on the market for almost 2 years. Today the company has grown from 6 to over 120 employees.
  2. We have offices in seven countries - in Poland, UK, Germany , USA, UAE, SA and Singapore.
  3. We employ people from 16 different countries.
  4. The average age of our employees is from 23-26.


 

IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o. wchodzi w skład międzynarodowej grupy finansowej IMPULS-LEASING International z siedzibą w Austrii. W skład Holdingu wchodzą również Chorwacja , Słowacja i Rumunia.
Od początku działalności w każdym roku osiągamy wzrost sprzedaży. Doświadczenie naszych pracowników oraz właścicieli Holdingu pozwala nam na świadczenie usług o najwyższej jakości, czego świadectwem są godła:

  • Firma Przyjazna Klientowi  w 2014, 2015 i 2016 roku,
  • Certyfikat Rzetelności KRD, który świadczy o wiarygodności i rzetelności firmy.

Oferujemy leasing, dzierżawę, pożyczkę oraz szeroki wachlarz ubezpieczeń będących uzupełnieniem standardowej oferty finansowania. Finansujemy ruchomości od pojedynczych samochodów osobowych, poprzez transport ciężki, maszyny i urządzenia, wyposażenia ośrodków medycznych, aż po całe linie produkcyjne.

Proponowane stanowiska:
Młodszy Specjalista ds. Leasingu
Specjalista ds. Leasingu
Starszy Specjalista ds. Leasingu

INFOR PL S.A. to największy polski dostawca profesjonalnych informacji o tematyce prawno-gospodarczej. Od ponad 25 lat (wcześniej pod nazwą Grupa Wydawnicza INFOR S.A.) ugruntowuje na rynku pozycję lidera w swojej branży.
 
Pomysłodawcą, założycielem firmy i Prezesem Zarządu INFOR PL S.A. jest Ryszard Pieńkowski. Od wielu lat odbiorcami produktów INFOR-u są właściciele firm, menedżerowie, prawnicy, a także księgowi, kadrowi i urzędnicy.


Do najbardziej rozpoznawalnych marek INFOR-u należą m.in. "Dziennik Gazeta Prawna” oraz tematyczne serwisy internetowe gazetaprawna.pl, dziennik.pl, prawnik.pl oraz forsal.pl. Oprócz tego od wielu lat budowany portfel profesjonalnych produktów papierowo-internetowych (m.in. „Monitor księgowego”, „Rachunkowość Budżetowa”, ”Personel i Zarządzanie”, „Gazeta Samorządu i Administracji”), serwis księgowych infor.pl, platformy internetowe IFK, IRB, aplikacja INFORORGANIZER, a także bogata grupa produktów INFORLEX.PL.


Bycie liderem jest również możliwe m.in. także dzięki znakomicie wykształconej i wyszkolonej kadrze pracowniczej. Kluczowa zasada, na której opiera się polityka personalna naszych spółek, brzmi – najcenniejszą wartością jest wykorzystanie potencjału intelektualnego pracowników.
Poszukując nowych pracowników dbamy, aby były to osoby charakteryzujące się bardzo dobrym przygotowaniem merytorycznym, wysoką kulturą osobistą, chęcią podnoszenia kwalifikacji, dynamicznością, kreatywnością oraz umiejętnością pracy w zespole.


Proces rekrutacji w Grupie INFOR PL cechuje się profesjonalizmem i jest przyjazny dla aplikujących.
Naszym pracownikom oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie
  • niezbędne narzędzia pracy
  • wzajemne relacje oparte na szacunku i współdziałaniu
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • programy adaptacyjneszanse awansu i rozwoju
  • ścieżki karier oparte na ocenach okresowych, indywidualnych sukcesach i wynikach
  • indywidualne programy rozwoju i ścieżki dla pracowników o ponadprzeciętnym potencjale i talencie w wybranej dziedzinie
  • dla najlepszych możliwość uzyskiwania prestiżowych nagród i wyróżnień środowiskowych i wewnątrz firmy
  • uczestnictwo w szkoleniach, kursach, seminariach i konferencjach
  • studia podyplomowe z możliwością refundacji kosztów nauki do 100%
  • bogatą ofertę szkoleniową
  • opiekę zdrowotną i lekarza zakładowego na miejscu
  • karnety na zajęcia sportowo-rekreacyjne
  • owocowe poniedziałki

 Job Trust is a Recruitment Agency located in Thessaloniki, Greece. We collaborate with 4* and 5* hotels as we wish to offer the best working/traineeship opportunities to all candidates.

Our opportunities include, but are not limited to, the departments of FO, F&B,Entertainment, Sales, Spa, kitchen, housekeeping, security and others.  Some of our locations are Halkidiki, Crete, Mykonos, Corfu, Peloponnese, Paros and Samos.

In order to apply applicants need to create an application form online at www.jobtrust.gr, giving special attention to the contact information and the need for a photo of themselves. Afterwards they pass an interview (on Skype, Viber, phone or in person). Then we send the offers and once accepted they can come.

Job Trust aims at finding personnel for 4* and 5* hotels of Greece. Our goal is to offer high quality services always taking into consideration the expectations and needs of the applicants. We provide our services without any charges or fees while further offering a salary, food, accommodation and support 24/7.

Job Trust

Tel: 0030 2310 326 946
E-mail: jobtrust@jobtrust.gr
Mitr. Kidonion 40
55131
Thessaloniki, Greece

 

 

Dawid & Partnerzy – Adwokaci i Radcowie Prawni to niezależna Kancelaria, która może pochwalić się ponad dwudziestoletnią historią i bogatym doświadczeniem. Jesteśmy jedną z największych firm prawniczych na Śląsku. Naszym celem - poza najwyższą jakością usług - jest budowanie z Klientami relacji opartych na szacunku i zaufaniu.
Do Ich grona należą działające na rynku polskim podmioty gospodarcze zarówno krajowe, jaki i zagraniczne, którym towarzyszymy często od początków działalności. Z równym zaangażowaniem świadczymy pomoc prawną dla osób fizycznych.
W Kancelarii rygorystycznie przestrzegana jest reguła absolutnej dyskrecji. Nasz Zespół wyróżnia bogata wiedza, różnorodne doświadczenie oraz indywidualne, nieszablonowe podejście do zlecanych spraw.

Kancelaria Dawid & Partnerzy – Adwokaci i Radcowie Prawni

ul. Jana Kilińskiego nr 30
42-200 Częstochowa
tel. 34 365 18 64
fax: 34 366 93 52
mobile: 724 443 245
e-mail: sekretariat@dawidpartnerzy.com

Royal Tract Offices
Aleje Ujazdowskie 41
00-540 Warszawa
mobile: 601 257 221
e-mail: warszawa@dawidpartnerzy.com

Zespół kancelarii tworzą prawnicy, którzy dzięki swojej wszechstronnej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu mogą zapewnić kompleksowe doradztwo prawne związane z działalnością gospodarczą polskich i zagranicznych firm, uwzględniając ich sytuację rynkową i dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe.
Naszym Klientom oferujemy kompleksowe doradztwo w wielu dziedzinach prawa: cywilnym, handlowym, karnym, karnoskarbowym, pracy, spółdzielczym, nieruchomości, budowlanym, zamówień publicznych, rynków kapitałowych, rolnym, ubezpieczeń, autorskim, własności przemysłowej i innych.
Mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu sporów przed sądami powszechnymi i arbitrażowymi, a także postępowań ugodowych, upadłościowych, administracyjnych oraz egzekucyjnych i dotyczących windykacji wierzytelności.
Budujemy długotrwałe relacje oparte na doświadczeniu, szacunku i transparentności działań. Dzięki takiemu podejściu, dziś – po 25 latach istnienia kancelarii – możemy być dumni z zaufania, jakim obdarzają nas nasi Klienci.

KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH
I ADWOKATÓW PROKURENT SP.P.
MAKULIŃSKI MOCZYDŁOWSKI
ROSTAFIŃSKI WŁODAWIEC
ul. Puławska 39 lok. 50
02-508 Warszawa
www.prokurent.com
kancelaria@prokurent.com
+48 (22) 854 06 57
+48 (22) 854 06 59
+48 (22) 646 07 96

KF Futurestep is the global industry leader in talent acquisition solutions, offering customized, flexible services to help organizations meet their specific recruitment needs. We provide our employees with a truly global opportunity to work with the best clients, as well as the best tools, technologies and expertise in the industry.
In our Warsaw office, we have over 20 teams working on numerous different markets (e.g. UK, Austria, Hungary), more than 100 employees speaking almost 20 different languages. You can work either as a Talent Acquisition Specialist or a Recruitment Coordinator.
As a TAS you would be a talent seeker – it is you who would be finding the best people on the market to satisfy client’s needs. It means working closely with hiring managers and being a core of our business. As a Recruitment Coordinator, you would be making sure everything happens in the right place and at the right time.

Korn Ferry Futurestep
Postępu 17b
02-676 Warszawa
kornferry.loop.jobs/jobs

MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE

JEDNO MIEJSCE PRACY – WIELE WYBORÓW
Jeżeli jesteś zainteresowany pracą, praktykami, stażem lub wolontariatem w zakresie różnorodnych obszarów, takich jak: administracja, prawo, bezpieczeństwo, kadry, nieruchomości, finanse, kontrola, informatyka, infrastruktura, geodezja oraz zdrowie –
przyjdź 24 października 2017 r. i dowiedz się więcej.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie,
  • dodatek stażowy,
  • „trzynastkę”,
  • „wczasy pod gruszą”,
  • nagrody - w zależności od wyników pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy,
  • korzystna oferta dodatkowej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie.


Nasze ogłoszenia znajdziesz na:
http://bip.mazowieckie.pl/recruitments/29
https://nabory.kprm.gov.pl/
tablicy ogłoszeń w urzędzie


Szczegółowe informacje dotyczące naborów:
http://bip.mazowieckie.pl/contents/267
Szczegółowe informacje dotyczące praktyk, staży i wolontariatu:
http://bip.mazowieckie.pl/contents/30

MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI
W WARSZAWIE                            
pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
tel. 22 695-69-95, faks 22 695-66-87
www.mazowieckie.pl

Medical Concierge jest unikatową w Polsce placówką medyczną. Gwarantuje całkowicie indywidualne podejście do pacjenta i jego choroby już od samego etapu jej rozpoznania. Łączy wiele dziedzin medycyny, oferując usługi z zakresu: urologii, uroginekologii, neurourologii i ginekologii estetycznej.
Placówka zapewnia nowoczesną diagnostykę, w tym testy genetyczne i molekularne. Posiada dział onkologiczny, zajmujący się nie tylko diagnozowaniem nowotworów i ich leczeniem ale także określaniem ryzyka zachorowania na nie. Dział diagnostyki urologicznej obejmuje badania układu moczowo-płciowego.

The Nielsen Company is a global information and media company with leading market positions in marketing and consumer information, media measurement and online intelligence. The work we do makes a significant difference to how businesses and brands perform in markets around the world. At Nielsen we all share a commitment to our core values of being open, connected, useful and personal in how we work — with each other, our partners, and our clients.
Our greatest strength is our people and they’re the ones who are in the center of our actions. We want to attract ambitious and passionate people who will grow with us into leaders in the industry. That’s why we have an employee oriented culture. We offer a job in an innovative and creative environment, attractive benefits, broad development opportunities and gaining experience.

The Nielsen Company jest globalnym liderem w segmencie badań rynkowych. Badamy zachowania konsumentów w ponad 100 krajach, aby dać naszym klientom pełny i aktualny obraz trendów i zwyczajów na całym świecie.
Naszą największą siłą są ludzie i to właśnie oni znajdują się w centrum naszych działań. Chcemy przyciągać najlepszych i sprawić by rozwijali się razem z nami. Dlatego w Nielsenie mamy kulturę organizacyjną skierowaną na pracowników, dzieląc takie wartości jak open, connected, useful i personal. Oferujemy im pracę w innowacyjnym oraz kreatywnym środowisku, atrakcyjne benefity, a także szerokie możliwości rozwoju i zdobywanie doświadczeń.

Nielsen
ul. Postępu 15b
02-676 Warszawa
tel. + 48 22 338 73 00
e-mail: rekrutacja@nielsen.com

Optima Logistics Group Sp. z o.o.

W 2008 roku dwóch wspólników założyło niewielką firmę spedycyjną, w której zatrudnionych było kilka osób.
W ciągu dziewięciu lat działalności staliśmy się jedną z najszybciej rozwijających się firm spedycyjnych w Polsce. Posiadamy swoje oddziały w czterech miastach – w Warszawie, Radomiu, Łodzi oraz w Szczecinie. 
Nasz zespół tworzą ludzie z różnym doświadczeniem zawodowym, wywodzący się z różnych branż. Łączy nas jedno – realizujemy się w pracy.
Naszym niewątpliwym atutem jest to, że zatrudniamy specjalistów z doświadczeniem oraz dajemy  szansę młodym ludziom, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy.
Brak doświadczenia zawodowego lub doświadczenie w innych dziedzinach nie jest dla nas przeszkodą. Wręcz przeciwnie - jesteśmy otwarci na współpracę z absolwentami oraz osobami, które chcą zmienić branżę. Cenimy świeże spojrzenie.
Oferujemy pracę w spedycji oraz działach back office – administracji, księgowości, windykacji, obsłudze klienta, HR, dziale szkód i reklamacji, IT, marketingu.


 

Blisko 2 000 samochodów w ponad 20 klasach,
ponad 60 punktów wynajmu, z czego 15 na lotniskach,
pierwsze punkty wynajmu za granicą,
30 000 zadowolonych Klientów rocznie!

Panek S.A. to polski lider branży Rent a Car, zwycięzca wielu prestiżowych plebiscytów, firma z tradycjami i wyłącznie polskim kapitałem. Obecna na rynku od 17 lat, zarządzana przez  Prezesa Macieja Panek, wyróżnia się wysokimi standardami obsługi i indywidualnym podejściem do Klienta.
Przejrzyste zasady wynajmu, brak dodatkowych opłat przygotowawczych, opłat sezonowych, opłat za opony zimowe, czyni z firmy godnego zaufania partnera biznesowego, oraz chętnie wybieranego dostawcy usług dla sektora prywatnego.


Z usług Panek S.A korzysta rocznie ponad 30 000 Klientów, którzy pokonują 65 000 000 kilometrów rocznie, czyli odległość odpowiadającą 85 podróżom na księżyc i z powrotem.
Wszystko to jest możliwe dzięki nowoczesnej, stale rozwijającej się flocie blisko 2 000 nowych pojazdów w ponad 20 klasach. Firma poza autami popularnych segmentów posiada także samochody klasy premium, auta specjalistyczne, busy i chłodnie oraz flotę samochodów CarSharingowych.


Panek S.A. to jednak nie tylko samochody- to cały sztab ludzi, którzy codziennie pracują na to, żeby auto było podstawione Klientowi na czas, w nienagannym stanie technicznym i wizualnym, przez 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
To właśnie dbałość o standardy i zaangażowanie pozwoliło firmie stać się liderem wynajmu krótkoterminowego. Dooceniono ją wieloma prestiżowymi nagrodami: "Najlepszy wynajem krótkoterminowy - Fleet Awards 2015", Najlepszy wynajem krótkoterminowy - Fleet Awards 2016" , "Najlepsza usługa flotowa - Short Term Rental" - Fleet Derby 2015 i 2016, oraz najprężniej rozwijająca się polska firma- wyróżnienie czytelników miesięcznika Menager w plebiscycie "Globalna Polska".

Panek S.A. ma jednak do zaproponowania o wiele więcej. Świadczy usługi z zakresu wynajmu średnio i długoterminowego, oraz z OC sprawcy. Stale poszerza i wymienia swoją flotę, żeby móc zaproponować Klientom najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. Jest to z całą pewnością jedna z najlepiej rozwijających się polskich marek i godna zaufania firma!

W 2017 roku firma PANEK uruchomiła w Warsawie PANEK CarSharing, czyli możliwość wypożyczania samochodu na minuty, godziny i dni w Warszawie, usługa ta będzie dostępna na początku 2018 roku także w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Redzie, Rumii i Wejherowie.  Wiecej na temat PANEK CarSharing www.panekcs.pl

PGA Polska działa w branży motoryzacyjnej na terenie Polski od 2004 roku. Do naszej grupy należą:
Bawaria Motors Sp. z o.o.
Autoryzowane punkty dealerskie marek BMW i Mini w Warszawie, Jankach, Katowicach i Gdańsku.

MB Motors Sp. z o.o.
Autoryzowane punkty dealerskie marki Mercedes-Benz w Piasecznie, Poznaniu oraz w Jankach

Lion Motors Sp. z o.o.
Autoryzowane punkty dealerskie marki Peugeot w Piasecznie, Katowicach oraz w Jankach.

Bohemia Motors Sp. z o.o.
Autoryzowany punkt dealerski marki Skoda w Jankach
oraz działający pod nazwą CityMotors
autoryzowany punkt dealerski marki Volkswagen i Volkswagen Użytkowe w Gdańsku.

PGArt Motors
To jedno z największych centrów napraw powypadkowych wszystkich marek należących do grupy PGA, mieszczące się w Jankach.

Salony i serwisy należące do grupy PGA Polska zatrudniają łącznie ponad 800 osób.

Dlaczego PGA?
chcemy być liderem na rynku motoryzacyjnym

  • w swoim działaniu kierujemy się dążeniem do doskonałości
  • wierzymy we współdziałania, odpowiedzialność i szacunek
  • jesteśmy otwarci na pomysły, innowacje, informacje
  • chcemy się rozwijać
  • ponieważ wierzymy w ludzi


Tel.:    +48 22 646 76 06
E-mail: kontakt@pgamotors.pl
www.pgamotors.pl

PGA Polska Sp. z o.o.
ul. Czerniakowska 47
00-715 Warszawa
NIP: 521 334 28 33

 

 

Co to jest Au Pair? Jak wyjechać za granicę?
Program Au Pair to nauka i praca za granicą.

Gap Year Au Pair USA 2018 – bezpłatny przelot do/ze Stanów i roczny kontrakt z rodziną amerykańską! Złóż aplikację online i leć na rok do Stanów!


Prowork Au Pair organizuje profesjonalne i bezpieczne wyjazdy jako Au Pair w USA i Europie. Pomagamy w doborze rodzin i organizacji całego wyjazdu. Kursy językowe + praca przy opiece nad dziećmi! Au Pair to najtańszy i najlepszy sposób na podróże i naukę języków obcych!
Skorzystaj z doświadczenia Prowork i zaplanuj swój wyjazd Au Pair za granicę!

Oferta dla studentów z Polski, EU oraz Ukrainy i Białorusi.
Zobacz też oferty pracy jako bilingual nanny/ babysitter dla rodzin międzynarodowych Warszawa (expat families). Info: www.prowork.pl > English speaking nanny / Russian speaking nanny

Śledź aktualności i blogi Au Pair z całego świata na www.prowork.com.pl  i social media: FACEBOOK.com/Prowork.AUPAIR ; Instagram: Prowork.aupair

Prowork.com.pl Agencja Au Pair
ul. Warecka 8/46
00 - 040 Warszawa
Tel.+48 (0) 22 323 63 35
rekrutacja@prowork.com.pl
www.prowork.com.pl

Jesteśmy globalnym koncernem obecnym w Polsce od ponad 130 lat. Pasjonują nas innowacyjne technologie dzięki którym zmieniamy świat na lepsze. Działamy w obszarze energetyki, przemysłu oraz infrastruktury miast. Naszym klientom oferujemy wsparcie na każdym etapie działania: od projektowania rozwiązań, przez ich realizację, po dostawy komponentów i serwis. Swoje miejsce znajdą tu specjaliści różnych dziedzin.
Jedną z gałęzi działalności Siemensa w Polsce jest Centrum Usług Wspólnych, które realizuje procesy logistyczne dla wielu spółek Siemensa w Europie, m.in. Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji, Finlandii czy Holandii. Zespół ten stale się rozwija!

Aktualnie poszukujemy do niego kandydatów chętnych do rozwoju w obszarze administracji i logistyki ze znajomością języków obcych (angielski, niemiecki, i inne).
Jeśli chciałbyś/chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat procesu rekrutacji i możliwości rozwoju w Siemensie, zapraszamy do naszego stoiska.

Siemens Sp. z o.o.
ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa
www.siemens.pl

Tomasik Jaworski Sp. p.  to kancelaria prawna specjalizująca się w doradztwie dla podmiotów z branż regulowanych (farmaceutycznej, medycznej, żywieniowej, odpadowej), branży nieruchomości oraz prowadzeniu spraw spornych.
Założyciele Kancelarii to prawnicy z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w największych firmach prawniczych w Polsce. Nasz podstawowy atut to połączenie wysokiej jakości doradztwa prawnego ze zrozumieniem kontekstu biznesowego, w jakim działają nasi klienci.
Doradzamy także w sytuacjach kryzysowych, oferując zrozumienie kontekstu PR-owego, szybkie reagowanie i biegłość w procedurach cywilnych, karnych i administracyjnych.

Aleje Ujazdowskie 39 lok. 6
00-540 Warszawa
tel.: 22 625 10 81
e-mail: kancelaria@tjsp.pl
www.tjsp.pl

Należymy do Group One - największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, w której skład wchodzą agencje reklamowe, agencja e commerce performance – SalesTube oraz domy mediowe – Mediaplus i my, czyli Value Media.

Czym się zajmujemy? Powstaliśmy po to, aby zmieniać istniejące zasady w szeroko pojętej komunikacji marketingowej. Naszą misją jest przekraczanie oczekiwań naszych Klientów. Nie jesteśmy klasycznym domem mediowym, bo myślimy o komunikacji jako jednym procesie, dlatego łączymy w sobie wszystkie kompetencje niezbędne do budowania silnych marek. Do naszych codziennych obowiązków należy planowanie i zakup mediów online (media internetowe, social media) i offline (TV, radio, prasa drukowana, działania OOH). Krótko mówiąc, analizujemy, w jakich mediach i w którym dokładnie miejscu wyemitować daną reklamę, aby przyniosła jak największe korzyści dla klienta czy to w postaci zwiększania sprzedaży, pozyskania nowych klientów czy zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konsumentów. Następnie kupujemy miejsce w tych mediach i analizujemy trwającą kampanię tak, aby w odpowiednim momencie móc ją zoptymalizować.

Value Media Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
tel. 22 203 60 00
biuro@valuemedia.pl

 

Należymy do Group One - największej niezależnej grupy komunikacyjnej na polskim rynku, w której skład wchodzą agencje reklamowe, domy mediowe oraz my, czyli SalesTube - agencja e-commerce performance. Czym się zajmujemy? Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą, która kompleksowo zajmuje się biznesem e-commerce. Od przygotowania projektu, strony sklepu i jego zaplecza technologicznego, procesu magazynowania i logistyki przez działania marketingowe (przygotowanie reklam, działania SEO i SEM, email marketing czy remarketingu), aż po optymalizację, czyli usprawnienie wszystkich procesów związanych ze sprzedażą online. A wszystko to robimy po to, aby zwiększyć zyski naszych klientów oraz pozyskać nowych klientów dla ich biznesów. W naszej pracy wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, trendy i rozwiązania z szeroko pojętego świata digitalu, które przekładają się na skuteczność działań i zadowolenie klientów.

SalesTube Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
tel. 022 203 60 00
hello@salestube.pl

 

 

Wydarzenie wspierają:

   

 

Fotorelacja z lat ubiegłych