Na stronach internetowych Uczelni Łazarskiego stosowane są pliki "cookies" zgodnie z Polityką prywatności.

Skip to main content

Powrót poziom wyżejPrawo mediów

Typ studiów Studia jednolite magisterskie
Kierunek Prawo
Specjalizacja Prawo mediów
Język podstawowy polski
Czas trwania studiów 5 lat
Tryb studiów Dzienne
Zaoczne

Opis specjalizacji

Zyskasz solidne podstawy do pracy na dynamicznym rynku mediów.

Program specjalności obejmuje zagadnienia związane z prawem prasowym i prawem reklamy. Szeroko omawiane są kwestie dostępu do informacji publicznej i ochrona informacji - szczególnie ważna w dobie mediów elektronicznych, globalnego zasięgu porozumiewania się i przekazywania informacji.

Rozwiniesz praktyczne umiejętności zachowania się na sali sądowej, poznasz rolę i miejsce dziennikarzy relacjonujących procesy sądowe, zapoznasz się z problematyką tajemnicy zawodowej dziennikarzy i dziennikarskiego prawa do informacji.

Kariera

Po studiach na tej specjalizacji znajdziesz pracę w:

  • mediach tradycyjnych i elektronicznych,
  • agencjach reklamowych,
  • podmiotach zajmujących się telesprzedażą,
  • podmiotach  związanych ze sponsoringiem.