Publikacja: | Aktualności / Absolwenci / Oferta / Centrum kształcenia podyplomowego /

Na co należy zwrócić szczególną uwagę wprowadzając na rynek nowy produkt? Jak współpracować z dostawcami projektów graficznych czy personelem twórczym? Jak chronić markę i produkt przed naruszeniami? Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego serdecznie zaprasza na szkolenie: „Oznaczenie i wygląd produktu na konkurencyjnym rynku – zakres i środki ochrony”.

Szkolenie koncentrować się będzie na aspektach dotyczących ochrony oznaczenia i wyglądu produktu na poszczególnych etapach:  od koncepcji produktu, przez wprowadzenie go na rynek, do przeciwdziałania naruszeniom.

Podczas szkolenia omówione zostaną następujące zagadnienia:

  • Badanie rynku – wcześniejsze produkty i prawa osób trzecich.
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami projektów graficznych.
  • Relacje z personelem twórczym.
  • Co i w jaki sposób chronić?
  • Przeciwdziałanie naruszeniom (znaczenie zabezpieczenia dowodów naruszenia, strategia sposobu ochrony marki i produktu przed naruszeniami, kluczowe aspekty postępowania sądowego).

 

Szkolenie kierowane jest do właścicieli marek i producentów odzieży, kosmetyków i chemii gospodarczej, a także przedsiębiorców z rynku FMCG czy właścicieli marek luksusowych. Spotkanie zainteresuje również producentów i importerów wyrobów medycznych oraz suplementów diety, a także wydawców prasy.

Szkolenie odbędzie się 10 grudnia 2016 r. na Uczelni Łazarskiego. Zgłoszenia przyjmowane są do 8 grudnia 2016 r. Spotkanie zaplanowane jest na 2,5 godziny, a koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi 400 zł.

Więcej informacji znajduje się TUTAJ.